Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Ben naked versiyonunu çok beğendim
Ama ebatları küçük ikisininde küçük 1.80 üzerindeki adama göre değil
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
O zaman bana uygun bir motor diyebiliriz.A2 ehliyetim var.Gis akademi başlangıç ,Honda Güvenli Sürüş 2 ,Turing yol emniyeti eğitimlerini aldım.Motoru almadan önce tekrar honda güvenli sürüş 2 eğitimini almayı düşünüyorum.Motoru aldıktan sonra da gis akademiden hakimiyet ve yol eğitimlerini kendi motorumla birlikte almak istiyorum.Bu vaziyette bir zorluk çekmem diye düşünüyorum.Başlangıçta ABS konusunda ise fren hissiyatını geliştirmez vs gibi görüşler var ancak ABS belli bir hızdan sonra ve lastikler tam kilitlenmeden önce devreye girdiği için bence kullanan kişi ABS yi devreye sokmadan fren yapmaya çalışırsa fren hissiyatı gelişir gibi geliyor bana ama tabi sizler daha iyi bilirsiniz.ABS li satın almak için sipariş mi vermek gerekiyor yoksa fuarda ülkemize direk gelecek mi ?

Saygılarımla....

Eğer oturuş pozisyonunda sizin için uygun ise kesinlikle sizin için uygun bir motosiklet hocam. Ayrıca benden daha fazla eğitim almışsınız. Ben Sadece Honda GS1 eğitimi almıştım :)

ABS sisteminin çalışma mantığını biliyorum. Kritik bir noktaya kadar sistem çalışmaya başlamıyor. Ama belirlenen kritik bir noktadan sonra saniye de onlarca kez fren uygulayıp uygulamıyarak tekerleğin kilitlenmesini önlemekte. Benim düşüncem ABS ye güvenmek. Şuan benim motorda ABS yok, yerler ıslak olduğunda mecbur tırsa tırsa yavaş gidiyorum, sert fren yaparsam da yere yapışacağımı biliyorum kastım buydu :)

Ha tabiki şuda var. 2000 yılların başında otomobiller için ABS gereklimiydi gereksizmiydi muhabbetler dönüyordu. Şimdi hiç kimse otomobil için ABS gerekli değil diyemez. ABS olmayan araçta kalmadı zaten. Artık Otomobillerde ESP standart haline gelmeli diyerekten tartışıyorlar. Nitekim bana bakmayın, eğer paranız var ise ABS li motor alın. Özellikle tatlı su motorcusu değilde motora 4 mevsim binecekseniz kesinlikle ama kesinlikle ABS li motor alın.

Eğer KTM RC 200, ya da Yamaha R25 arasında da kararsız kalmadıysanız, Tamam ben Ninja 250sl alacam kararım kesin diyorsanız. Herhangi bir Kawasaki Bayisine kaporanızı bırakın motoru getirsinler hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------

Ben naked versiyonunu çok beğendim
Ama ebatları küçük ikisininde küçük 1.80 üzerindeki adama göre değil

Boyum 183

Gayette bana uygun bir motor. Yok binip sürüyorum arkadaşların fikrinide alıyorum. Ama tabi boy 180 göbek fırlamış bir adama uygun değil. Motor fit bir motor sürücüsüde fit olmak zorunda.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
Eğer oturuş pozisyonunda sizin için uygun ise kesinlikle sizin için uygun bir motosiklet hocam. Ayrıca benden daha fazla eğitim almışsınız. Ben Sadece Honda GS1 eğitimi almıştım :)

ABS sisteminin çalışma mantığını biliyorum. Kritik bir noktaya kadar sistem çalışmaya başlamıyor. Ama belirlenen kritik bir noktadan sonra saniye de onlarca kez fren uygulayıp uygulamıyarak tekerleğin kilitlenmesini önlemekte. Benim düşüncem ABS ye güvenmek. Şuan benim motorda ABS yok, yerler ıslak olduğunda mecbur tırsa tırsa yavaş gidiyorum, sert fren yaparsam da yere yapışacağımı biliyorum kastım buydu :)

Ha tabiki şuda var. 2000 yılların başında otomobiller için ABS gereklimiydi gereksizmiydi muhabbetler dönüyordu. Şimdi hiç kimse otomobil için ABS gerekli değil diyemez. ABS olmayan araçta kalmadı zaten. Artık Otomobillerde ESP standart haline gelmeli diyerekten tartışıyorlar. Nitekim bana bakmayın, eğer paranız var ise ABS li motor alın. Özellikle tatlı su motorcusu değilde motora 4 mevsim binecekseniz kesinlikle ama kesinlikle ABS li motor alın.

Eğer KTM RC 200, ya da Yamaha R25 arasında da kararsız kalmadıysanız, Tamam ben Ninja 250sl alacam kararım kesin diyorsanız. Herhangi bir Kawasaki Bayisine kaporanızı bırakın motoru getirsinler hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------



Boyum 183

Gayette bana uygun bir motor. Yok binip sürüyorum arkadaşların fikrinide alıyorum. Ama tabi boy 180 göbek fırlamış bir adama uygun değil. Motor fit bir motor sürücüsüde fit olmak zorunda.


Eğitim almak artık bende sosyal bir aktiviteye döndü :D Nerede eğitim görsem atlıyorum hemen.Şu an rc200 yada R25 vs gibi motorları düşünmüyorum.Çünkü o motorlarda ABS yok.Her ne kadar freni limon gibi sıkma gibi teknikleri uygulasakta toz,toprak,yağ,su,çamur vs. gibi ortamlarda absnin hayat kurtaracağına inandığım için abssiz motor almak istemiyorum.Bu sebepten dolayı önümde 2 seçenek var ya duke 125 yada ninja 250 sl alınacak.125 lik motora ninja ile yaklaşık aynı fiyat istendiği için tabikide ninja diye düşünüyorum :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Holopter;
Hocam o zaman siz biran önce bir bayiye gidip siparişinizi verin :)

Fatihte ki benimde motorumu aldığım Necat motora da bir sorun bence tarih konusunu.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
9
Bursa da sordum subat sonu dediler z moto ya sordum o da marta kalır hatta mart ortası diyor . Daha önce de 15 şubat deniyordu
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Dün geceden bir fotoğraf. Cep telefonu ile ayak üstü çekildiği için kaliteye falan pek takılmayın. Maksat yeşillik olsun :)


10949715_782703541783946_4230911455277701696_n.jpg


ayrıca facebook sayfama bekliyorum arkadaşlar ;)

https://www.facebook.com/ninja250sl
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
Holopter;
Hocam o zaman siz biran önce bir bayiye gidip siparişinizi verin :)

Fatihte ki benimde motorumu aldığım Necat motora da bir sorun bence tarih konusunu.


Sipariş vermeyi düşünüyorum ancak motorun üzerine oturmadan sipariş etmek istemiyorum onun için mecbur fuarı bekleyeceğim :)
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Bende kawasaki 250 sl ABS li almak istiyorum .. sanırım istanbula en yakında kocaeli sofuoğlu moto da var
net kararım kawasaki :)

Bugün ehliyete yazildim B den A2 ye kursun dedigine gore 28 şubat gibi ehliyet elimde olur muş

* Kurs 300 tl
* Direksiyon sınav ücreti 120tl (pek inanmadım)
* Ehliyet harcı : 126tl
* Kart ücreti : 118 tl

Toplamda : 664 tl olacak
direksiyon sınav ücretini internette bizimde bankaya yatirabilecegimiz yazıyor ve 50 tl diyor yardımcı olabilir misiniz

Bir konuda daha yardım isteyeceğim 15.000 liram var
siz olsanız abs li alıp kask eldiven ... vs düşük kalitemi alırdınız ?
yoksa abs siz alıp biraz daha kaliteli mimalzemeler mi alırdınız ?

Merhaba hocam bu kurs fiyatını nereden aldın ?
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Merhaba arkadaşlar ben de inşallah yaz gibi aranıza katılacağım. Şu an gözüken fiyatın nisan'da zamlanacağı yönünde bir söylenti var, bu konuda bir bilgisi olan var mı? Ben motoru anca ağustos ayı gibi alabileceğimden bu konu önemli.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Şahsi olarak zam geleceğini sanmıyorum. Kawasakinin fiyatları pek oynamıyor. Zaten euro ile satıldığından en fazla kurdaki dalgalanmalardan etkileneceğinizi düşünüyorum.
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Şahsi olarak zam geleceğini sanmıyorum. Kawasakinin fiyatları pek oynamıyor. Zaten euro ile satıldığından en fazla kurdaki dalgalanmalardan etkileneceğinizi düşünüyorum.

Cevabınız için teşekkürler, inşallah dediğiniz gibi olur. Ben fethiye'de yaşıyorum ve resmi siteden gördüğüm kadarıyla burada yetkili satıcısı yok ancak 2 yetkili servisi var. Motoru almak için nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konularda pek bilgim yok. Antalya gibi çevre illerden mi motoru alayım ya da yetkili servislerin temin etme gibi bir imkanı oluyor mu? Bir diğer sorum da bu yetkili servisler ne kadar güvenilir ve birebir orjinal parça temini, değişimi yapabiliyorlar mı? Çünkü bahsi geçen servisler derme çatma, sanayi işi mekanlar oluyor. En azından sitede yazan ve resmi olduğu söylenen yerler böyle.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Cevabınız için teşekkürler, inşallah dediğiniz gibi olur. Ben fethiye'de yaşıyorum ve resmi siteden gördüğüm kadarıyla burada yetkili satıcısı yok ancak 2 yetkili servisi var. Motoru almak için nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konularda pek bilgim yok. Antalya gibi çevre illerden mi motoru alayım ya da yetkili servislerin temin etme gibi bir imkanı oluyor mu? Bir diğer sorum da bu yetkili servisler ne kadar güvenilir ve birebir orjinal parça temini, değişimi yapabiliyorlar mı? Çünkü bahsi geçen servisler derme çatma, sanayi işi mekanlar oluyor. En azından sitede yazan ve resmi olduğu söylenen yerler böyle.

Fethiye güzel bir yer, geçen yaz ölüdeniz de 2 gün kalmıştım. Bu yaz tekrardan gideceğim :) Konumuza gelirsek motosiklet servisleri malesef otomobil servisleri gibi gösterişli olamıyor. Zaten bölgede var olan motor tamircileri servislik alıyor. Firmalarda el muhtaç hiç yoktan bir servisimiz de bu şehirde olsun diyerekten derme çatma tamircilere servislik veriyor. Her ne kadar derme çatmada görünse orjinal olmayan parça kullanacaklarını sanmıyorum. Ben Motorumu İstanbuldan aldım, artık telefonla en yakınınızdaki bayiyi arayıp sipariş vereceksiniz.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
KASK : http://www.fc-moto.de/AGV-K-4-Evo-Hang-On Yeşil olanı.
Mont : http://www.fc-moto.de/Buese-Imola-Racing-Textile-Jacket Yeşil olanı.
Bot : http://www.fc-moto.de/Dainese-SSC-Alpha-D-Waterproof-Boot/en
Eldiven : http://www.fc-moto.de/Dainese-Clutch-Evo-D-Dry-Glove Siyah olanı.
Zincir : http://www.rosebikes.com/article/abus-steel-o-chain-iven-8210-chain-lock/aid:547229
Blaklava : http://www.rei.com/product/852722/the-north-face-helmet-balaclava
Branda : http://www.motosikletciyiz.com/Buse-Abdeckplane-Outdoor-II-GrXXL-Motosiklet-Branda,PR-4899.html
Saat : http://www.casio-intl.com/tr/tr/wat/watch_detail/GA-300-1A/ Motosiklet ile alakası yok ama maksat yeşillik olsun :D


Benim ekipmanlarım da bunlar. Belki merak eden arkadaşlar olur.

Kunduzz hocam, Alpinestar her ne kadar bu işin nirvana markası olsada. Tekstil bir monta o kadar para verilir mi bilmiyorum. Neticede tekstil yani, kirlenecek yıkayacaksın deforme olacak. Bence daha uygun fiyatlı mont alıp, içerisine kaliteli korumalar yerleştirmek daha güzel olur.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047

seçtiğini ürünler gayet başarılı. bende Nolan kask kullanmaktayım N64 modeli. Motor işine bodoslama daldığım için sizin baktığınız AGV ile Nolan arasında kalmış idim. Lakin AGV 10 dakika sonra başımı ağrıtmaya başlamış idi. Size tek tavsiyem kaskı almadan önce 5-10 dakika takın ve rahat edip etmeyeceğinizi deneyin. AGV nin o modelinde ben rahat edememiş idim. GİS akademide eğitim işini hallettikten sonra bizde yollarda boy göstermeye başlayacağız tabi bu arada havalarda ısınsın diye bekliyoruz...
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Her insanın farklı kafa yapısı olduğundan dolayı her marka kask rahat oturmuyor. Ben AGV K4 kafama taktım cuk oturdu. Şimdi saatlerce motor üzerinde kalsam da rahatsızlık vermiyor. Ama pinlock olmaması olayına sinir oldum. Bir dahaki kaskımı da eğer uyum sorunu olmazsa Arai gp7 düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

1978677_782817835105850_3866475128180515960_n.jpg


1781865_783055965082037_348822130072957373_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/16322_783055938415373_8891512207758854588_n.jpg?oh=e1597291d3d5009d5b9c041b41a4c675&oe=555C29F4&__gda__=1435758521_1e8dadad8483d1788ddb145a7dd28f71
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst