Paraya Kıydım 20 Liraya Bi Yamaha Aldım Resimli

Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Evet Abiler paraya kıydım gittim pahalı olmasına rağmen bi yamaha aldım. Daha kullanmayı bilmiyorum ama öğreniriz zamala
Resimlerini Atayım Sizlere :queen:







detailed_image_1779.jpg

yamaha-yrs-23-blok-flut-.jpg



Tamam Ya Ne Vuruyonuz Motor Mu Aldık Dedik :queen: :mrgreen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Hocam hayırlı olsun Özellikle hava girişleri ve aerodinamik yapısı şahane. üfleyince ısıyı sürücüye veriyor mu peki?
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Fazla sayılmaz daha kullanmaya vakit bulamadım kullanınca buraya yazarım :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı olsun üstünde yamaha yazsın her türlü araç ve gereç alınır :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Hayırlı olsun. Akşam akşam leblebiyi fazla kaçırdın galiba.

Almışsın iyi güzel de ben hala nereye oturacağını çözemedim
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Benimki daha buyuk(alto flut). Seninkinin cc kucuk oldugu icin rampada kaliyo :D bence em iyisi uzerine 4970 lira daha koy ybr al sifir.
 
Katılım
13 Şub 2014
Mesajlar
50
Hayırlı olsun, az daha katıp ybr alsaydın keşke. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

tüh ilk ben yapıyım dedim ybr eprisini 4 dakikayla kaçırmışım. :D
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
57
20 lira lansman fiyatıymış. İyi yakalamışsın. fuardan sonra 50tl olcak diyorlar :queen::queen:
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
yamaha 2015 fiyat listesini paylaşırsa böyle olur işte :pl:

Ahahaha :queen: kahkaha attım hocam yapmayın böyle yaa :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

20 lira lansman fiyatıymış. İyi yakalamışsın. fuardan sonra 50tl olcak diyorlar :queen::queen:

:queen: ahaha :queen: fuarda elime alıp şekil yapacaam :queen:
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
bilmiyorum motor almıycak boş boş bakmanın bir anlamı yok belki kasklara bakmak için :)
Açtığın bu konuya iyice bir baktımda troll bir bayan açsaydı herkes öğretmek için sıraya girerdi ulan varya :queen:

Ahaha :queen:. Hocam gelip de beni bulursanız leblebi getiririm :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst