Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ Salih:Benim gözlemlerime göre philips ampül motordaki orijinal ampülden %15-20 farkediyor.
@Adem: Pirelliden sonraki lastiklerim kısmetse Michelin olacak.
@Enes:Maaşallah,Enes sende motorunu kollayıp bakanlardansın :cat:
@Tahsin:Eğer başka bir motor(çinli)almış olsaydın şimdi jilet olmuştu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
@Enes:Maaşallah,Enes sende motorunu kollayıp bakanlardansın
Motorla uğraşmaktan keyif alıyorum abi hobi gibi de düşünebiliriz.:queen: Sadece kendi motorum da değil, baktım kurulukta yatıyor eniştenin motor (kırmızı wolf) yattığı yerde paslanmaya başlamış gibisinden acıdım bende çıkardım yıkadım yağladım arada çalıştırıyorum biniyorum
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@ Salih:Benim gözlemlerime göre philips ampül motordaki orijinal ampülden %15-20 farkediyor.
@Adem: Pirelliden sonraki lastiklerim kısmetse Michelin olacak.
@Enes:Maaşallah,Enes sende motorunu kollayıp bakanlardansın :cat:
@Tahsin:Eğer başka bir motor(çinli)almış olsaydın şimdi jilet olmuştu :)

Maşallah güzel çıktı benim motor. Ama ben allah kaza bela vermezse bu yılsonu 50.000km oldumu benim wolfu satarım abi. Satamzsamda hurdaya veririm. :)

Bence ticari ömrü için 50.000km yeterli wolfun.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ben şimdiden bu motordan sonra ne alırım diye arada diğer sayfalarıda karıştırıyorum ama fiyat/performans olarak gayet güzel bir seçim yapmışım/z (sizlerinde sayesinde) salcano wolf alarak.

Baktığım 250 cc lik sym wolf, suzuki inazuma, kawasaki 250sl gibi modellerin fiyatları 13.000 TL civarında ve parça/servis fiyatları oldukça pahalı.. o yüzden bu modelleri almam.

Motorumuzun kıymetini iyi bilelim. Commuter yada naked tarzı, f/p oranı avantajlı sadece bajaj pulsar var gibi.. onun da fiyatı 8.000 seviyesinde.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Maşallah güzel çıktı benim motor. Ama ben allah kaza bela vermezse bu yılsonu 50.000km oldumu benim wolfu satarım abi. Satamzsamda hurdaya veririm. :)

Bence ticari ömrü için 50.000km yeterli wolfun.

Benimki 50 binde. Bir sorunu yok. İş pazar bakkal çakkal için kullanıyorum, kullanmayada devam edecem. 50 bindede olsa minimum masrafı var.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle haklısın Salih,Salcano wolf bence en iyi f/p motoru.Bu gün (4.2.2015)git gel 100km lik bi yol yaptım kaplin lastiği ve bir tankped aldım,tankpedi motora yapıştırdıktan sonra ayrıca resim atacağım.Tankpedin sağ ve solundaki 2 küçük yuvarlak çıkarma bir işe yarıyormu ,varmı bilgisi olan?

4DamvY.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
50 bin km wolfü hurdaya ayırmak için düşük.Sattığım ybr 55 binde idi ama aynı şekilde binsem 155 bin km bile olurdu.Wolfünde motor olarak ondan bir farkı yok sakin binilirse 100 bin hiç birşey yapılmadan binilebilir diye düşünüyorum.İlerleyen zamanda test edip görecez :pl: :pl:

Adil abi o ufak kaymayı önlemek için olabilir.Tam ismini hatırlamıyorum da depoya dizlerin temas ettiği yerlere ani hareketlerde motoru tutabilmek için yapıştırılan parçanın ufağı olabilir. Tabi hiçbir amacı olmayan sadece tankpad üreticisinin reklam yapmak için koyduğu birşeyde olabilir :D :D
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 bin km wolfü hurdaya ayırmak için düşük.Sattığım ybr 55 binde idi ama aynı şekilde binsem 155 bin km bile olurdu.Wolfünde motor olarak ondan bir farkı yok sakin binilirse 100 bin hiç birşey yapılmadan binilebilir diye düşünüyorum.İlerleyen zamanda test edip görecez :pl: :pl:

Adil abi o ufak kaymayı önlemek için olabilir.Tam ismini hatırlamıyorum da depoya dizlerin temas ettiği yerlere ani hareketlerde motoru tutabilmek için yapıştırılan parçanın ufağı olabilir. Tabi hiçbir amacı olmayan sadece tankpad üreticisinin reklam yapmak için koyduğu birşeyde olabilir :D :D

Meriç bende dizlerin temas ettiği yere yapıştırıp depo yanlarının çizilmesini önlemek diye tahmin ettim ama benimkide sadece tahmin, bir bilen varsa diye sordum.
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Bu motorla uzun yol yapan var mı?
Ben 30 km yi zor yaptım motor 85 le giderken çok sallanıyor düşücek gibi oluyor azıcık rüzgar gelse kayıyor motor benim tekerlerden dolayı mı yoksa başka bir nedeni mi var bunun?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi@ Tank padin çok güzel.. Benimde almayı planladığım bir iki alternatifim var.. içlerinden biri bu idi.. yapınca burada paylaşta gözlerimiz şenlensin..

O küçük yuvarlakları bende hep merak etmişimdir.. Reklam için olmasa gerek.. aklıma ilk gelen sizler gibi dizin değdiği yere yapıştırmaktı ama çok küçük bir parça... Belki dizliğe yapıştırılabilir. Benim yaptığım çalışmada olduğu gibi..

http://www.motosiklet.net/forum/mot...in-depoyu-cizmesini-engellemek-ama-nasil.html

ama çokda işe yarayacağını düşünmüyorum.. Birde aklıma gelen düşükbir ihtimal ama bazı ss motorlarda amartisör başlarına bütünlük sağlamak amaçlı süs maksatlı olarak konabilir..

Kaplin değişiminide detaylı fotoğraflandırırsan tahsin kardeşimden sonra birde senden dinlemek isterim.. bu yaz benimde yapmam gerekebilir.. hazır fırsatını yakalamışken bilgileri toplayayım.

Edit: Bu arada fiyatlarınıda yazalım ki.. Alırken zarar etmeyelim dimi :)

Meriç @bende aynı fikirdeyim 50.000 km wolf için az bence tamam Tahsin kardeşim hurdaya ayırabilir..:pl: :queen: ama.. daha uzun süre kullanılacağı kanaatindeyim..

Mhdrift41@ Dostum bu motosikletle her hafta 90 km yol yapıyorum çevre yolunda.. çok rüzgarlı havalarda her naked, commuter tarzı küçük cc motor gibi etkilenir ama onun dışında ortalama 80 km hızla gayet sorunsuz yol alıyorum. Yakınımda olsa idi bir ara senin motosikleti denemek isterdim. yaşadığın sorunların sebebinide merak ettim.. acaba montajı yapanlar güzel mi yapamadı. Ayrıca orjinal lastikleri iyi olmadığı için hız arttıkça sıkıntı yaratabilir. Belki balansı bozuk..

Bu arada hiç sert bir şekilde çukura girme, taşa/kaldırıma çarpma gibi tekere,canta, bilyalara zarar verebilecek bir olay yaşadın mı? Belki böyle birşey yaşadı isen düşük hızlarda farkedilmeyip, yüksek hıza çıkıldıkça kendini hissettiriyordur.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bu motorla uzun yol yapan var mı?
Ben 30 km yi zor yaptım motor 85 le giderken çok sallanıyor düşücek gibi oluyor azıcık rüzgar gelse kayıyor motor benim tekerlerden dolayı mı yoksa başka bir nedeni mi var bunun?
Bu sınıftaki motorlar rüzgardan çok etkilenir. Motordaki çanta ,diz örtüsü , kötü lastik rüzgardan daha çok etkilenir.
Ben tam gaz 350km yaptım. Hava güzelken sorun yok.
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Motoru aldığımda ön çamurlukta küçük bir kırık vardı bir yere çarpmışlar heralde başka birşey yoktu ama çarpma ön tekerin ayarını bozmuş dediğinize göre.Sigortayı yaptırdıktan sonra ilk iş ön tekeri değiştircem.
Siz trafik sigortasını kaç paraya yaptırdınız?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motoru aldığımda ön çamurlukta küçük bir kırık vardı bir yere çarpmışlar heralde başka birşey yoktu ama çarpma ön tekerin ayarını bozmuş dediğinize göre.Sigortayı yaptırdıktan sonra ilk iş ön tekeri değiştircem.
Siz trafik sigortasını kaç paraya yaptırdınız?

Bende motoru sıfır aldın sandıydım.. 2. El ise ve rodajını, bakımını bilinçli bir kullanıcı yapmadıysa... ilerki dönemler için sorunlu bir motor halini bile alabilir... Ne demiş bir büyüğümüz yeri gelmişken hemen kullanayım.. :)

rodajı yanlış yapılmış bir motorsikletin, düzgün rodajlı kalitesiz bir motorsikletten daha kötü olduğudur.

Bu arada sigortayı geciktirme, bu şekilde kullanırken tespit edilirsen falan, durduk yere birde ceza masrafları ile uğraşma...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

Ben sigortayı motosikleti aldığımda, 2014/3 ay 184 TL ye yaptırmıştım.. Halk Sigorta...Hasarsızlık indirimim yok..
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Yaş 19 gittim sigortaya biz yapmıyoruz dedi adam bana direk yapan yerde 300 tl den aşağı yapmaz dedi çok geldi yani bana biraz
tahsin abi 115 tl çok iyi valla olsa öyle yaptırırım bende direk
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Yaş 19 gittim sigortaya biz yapmıyoruz dedi adam bana direk yapan yerde 300 tl den aşağı yapmaz dedi çok geldi yani bana biraz
tahsin abi 115 tl çok iyi valla olsa öyle yaptırırım bende direk

yaş faktorü etkili.. bana 350 Tl diyen bile oluyordu.. araştırmaya bak.. halk ve ergo sigortadan da fiyat al.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
10 aydır sigortası yok moturun geçen teklif aldım 130 lira dediler.Sen birkaç firma daha gez 300 tl motosiklet için çok yüksek.Son çare ailenden birinin üzerine satış yap 100tl cebinde kalsın :cherry:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sigortayı 58 liraya yaptırdım :queen: Tankpadi You tubeden kopya çekerek yapıştırdım.Kırmızı siyahın üzerinde güzel duruyor.
jLNzEr.jpg
[/url][/IMG]
QJzgVV.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Küçük yuvarlak çıkarmalarıda sağa sola yapıştırdım süs olsun diye :) fena durmadı :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Eline koluna sağlık Adil Abi süper olmuş..

Benim birde tur camı almam lazım.. listeye eklemeyi unutmuşum.. :)

Bu arada motorun yine cıncık gibi...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Yaş 19 gittim sigortaya biz yapmıyoruz dedi adam bana direk yapan yerde 300 tl den aşağı yapmaz dedi çok geldi yani bana biraz
tahsin abi 115 tl çok iyi valla olsa öyle yaptırırım bende direk

Yaştan sanırım. Genede birkaç yere sor bence. Ben fazla araştırmadım belki daha ucuzunu bile bulurdum arasaydım.

@adil abi km daha 5000 mi senin ? Hiçmi binmiyosun abi motora. Benimki 36.500 oldu bugün :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst