çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
nazar değmesin maşallah lastik ebatlarınızı öğrenebilirmiyim sanki yanaklar geniş gibi geldi bana bu arada aklımdaki lastik pirelli diablo rosso 2 veya rosso corsa
merhabalar lastik ebatları orjinal ebatlar yani ön 120/70 ZR17 (58W) arka 180/55 ZR17 (73W)
Ben pirelli almaya karar verdiğimde rosso2 ile rosso corsayı çok araştırdım her zaman yapılan yorumlardan (yerli yabancı forumlar) dolayı rosso
corsa bir adım daha önde duruyordu fakat şöyle bir dezavantajı var bu lastik race+track olarak geçiyor yarı pist yarı race lastiği olarak , ve yol
tutuşu viraj performansı mükemmel olmasına rağmen ömrü çok kısa 4 binde sağlam kullanım normal yollarda bitirenler var en fazla 8bin km kullanan
olmuş motolastiğin söylediğine göre yabancı forumlardada durum böyle,yani adamlar bu lastiğin üzerine yol lastiği tanımıyorlar fakat ömrü çok kısa
hele benim gibi viraj yapmayı seven bu doğrultuda motor süren biri için bu lastiği almak en az 6bin km sonra yeni lastik masrafı demek,
bu yüzden rosso2 yi tercih ettim ömrü yine diğer michelin bridgestone metzeler vs markalara göre daha kısa fakat güzel bir lastik

en 15 bin
sıkıntısız çok rahat 20bin götürür beni rosso 2 pirellinin sitesinde race+road olarak geçen bir lastik,yol tutuşu mükemmel ıslak ve kuru havada.
benim düşüncemi soracak olursanız maddiyat sorununuz yoksa düşünmeden rosso corsa alın,biraz uzun ömürlü olsun derseniz adres rosso2,
başka markalardan düşüncek olursak metzeler m7rr da güzel MİŞ

ben kullanmadığımdan yorum yapamam ama kötü yorum okumadım.Bu 3ünden birini
düşünün derim.