- Katılım
- 19 Eyl 2010
- Mesajlar
- 264
Anlamadığım birşey var.
Sanki bu motoru Mondial mi üretiyor da "Mondial'in kıytırık motoru" diyorsunuz.
Bu modeli Honda getirseydi Honda'nın kıytırık bir modeli diyebilecek miydiniz?
Ne kadar saçma ön yargılarınız var.
Eski Mt böyle olacaksa mümkünse hiç gelmesin.
Mondialin derin dondurucudan başka şey üretmediği elbet biliyorum. Muhtemelen onun da çok parçası çinlidir. Ama isterse husqvarna getirip satsın benim buradaki resmi ve hukuki muhatabım mondialdir. Siz hiç mondialin sadece bir sezon getirdiği motor için parça aradınız mı? Ayrıca Hondanin bir modeli için de kıytırık model derim zira ben hiçbir başlıkta konuyu çin japon zemininde değerlendirmedim, o seviye konuşacak lafı olmayanların seviyesi. İşin bir başka boyutu ise ben bu motorun potansiyel alıcılarındanım ve gerek servis gerek satış gerekse satış sonrası olarak ciddi anlamda kurumsallaşamamış bir firmayı her türlü eleştiririm.