İstanbul Motosiklet Fuarı 26 Şubat – 01 Mart 2015

Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Kapıda bilet öğrenci 15 tam 20 idi sanırım. Ben motoron dergisinden haftasonu geçerli bilet almıştım tam bilmiyorum ondan fiyatı ama satılıyor kapıda gişelerde. Fuar Cnr Expodaydı geçen sene bu senede öyle. Haftaiçi gidebilecekler haftaiçi gitsin ben c.tesi pazar gidicem fakat aşırı kalabalık oluyor. Şehirdışından gelecekler uçakla geleceklerse Atatürk Havalimanında inince havalimanının içinde metro var 1 durak sonrası fuar merkezi böyle gelebilirler. Otobüsle gelecekler Esenler Otogarında inerek Atatürk Havalimanı yönüne giden metroya binerlerse (metro jetonu 3 yada 4 tl) yaklaşık 7 8 durak sonrası (son duraktan 1 durak önce) Cnr Expo fuar merkezi duragında inerek ulaşabılırler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Kapıda bilet öğrenci 15 tam 20 idi sanırım. Ben motoron dergisinden haftasonu geçerli bilet almıştım tam bilmiyorum ondan fiyatı ama satılıyor kapıda gişelerde. Fuar Cnr Expodaydı geçen sene bu senede öyle. Haftaiçi gidebilecekler haftaiçi gitsin ben c.tesi pazar gidicem fakat aşırı kalabalık oluyor. Şehirdışından gelecekler uçakla geleceklerse Atatürk Havalimanında inince havalimanının içinde metro var 1 durak sonrası fuar merkezi böyle gelebilirler. Otobüsle gelecekler Esenler Otogarında inerek Atatürk Havalimanı yönüne giden metroya binerlerse (metro jetonu 3 yada 4 tl) yaklaşık 7 8 durak sonrası (son duraktan 1 durak önce) Cnr Expo fuar merkezi duragında inerek ulaşabılırler.

sanki başka dil konuşuyomuşsunuz gibi geldi okurken, esenler otogarı mı, metro jetonu mu , ovv Cnr Expo da ne :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Aylardır bu fuarı bekliyorum... Özellikle yeni Kawasaki Versys için sabırsızlanıyorum.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
İstanbulda büyük birçok otogar var farklı ilçelerde en merkezisi Esenler Otogarı. Metroya binmek için akbil dediğimiz İstanbul Kart almalısınız ama zaten gunubırlık geldiginizden jeton satılan makınalara parayı atıyorsunuz size jeton verıyor onu atıp biniyorsunuz metroya. Cnr Expo fuar merkezinin ismi :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
20 TL de iyi bir rakammış. ama fuarlara göre abartı sanki. geçen sene altın fuarına bile bedava girilebiliyorken bu sefer paralı olması gariap doğrusu.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
beğendiğim bir kask oldu diyelim. Ordan satın alabiliyormuyuz ?
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana gore ucretli olması cok iyi olmus.Motosiklet fuarına motorların uzerindeki kızları gormek icin gelecek serseri tipleri dusununce ozellikle.bizde parasını(20 tl gayet makul bir rakam) verip bir nebze daha rahat gezeriz diye dusunuyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bana gore ucretli olması cok iyi olmus.Motosiklet fuarına motorların uzerindeki kızları gormek icin gelecek serseri tipleri dusununce ozellikle.bizde parasını(20 tl gayet makul bir rakam) verip bir nebze daha rahat gezeriz diye dusunuyorum.

Aynen katılıyorum paralı olmasının sebebi'de çekiliş ile hediye verilen motorlar fuardan sonra hepimiz bana çıkacak diye hayal kurarız geçen yıl Motosiklet ile alakasız bir kız'a çıkmıştı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HER SENE GİTTİĞİM FUARA BU SENE GİTMEME KARARI ALDIM SEBEBİ İSE GEÇEN SENE NERDEYSE EZİLİYORDUM. BÖYLE BİR FUARI İSRARLA DTM DE YAPMALARINA ANLAM VEREMİYORUM. ARTIK KALDIRMIYOR VE İZDAHAMDAN HİÇ BİR ÜRÜNE DOĞRU DÜRÜST BAKAMIYORSUN.DAHA UYGUN KOŞULLAR OLANA KADAR DA GİTMEYECEĞİM.RESMEN EZİYETTEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
PoE5Nn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
hersene gittigim fuara işlerim dolayısıyla gidemiyorum.hersene arkadaşlarla toplanıp giderdik.iki günde kalırdık istanbulda bizim için bir kaçamak oluyordu çok eğleniyorduk ama malesefki bu sene bu etkinlikten mahrum kalacağım.fuar alanı söylenildiği gibi yetersiz gelebilir ama bence hala iş görür yeterlilikte.belki birkaç sene sonra kaldırmayabilir.çokda büyük dağınınk olsa bu havayı vermeyebilir bence.parası olan istediğini alabilir fuardan.giriş için firmalar ücretsiz giriş bileti dağıtıyor ve forumlar üyelerine giriş bileti temin ediyorlar.şimdiye kadar hiç para vermedim girişte sağolsun hep arkadaşlar yardımcı oldular.ulaşım çok kolay ve basit.birsürü yolu var.tabi en kolayı atatürk havaalanından inince hemen bir sonraki metro istasyonunda iniyorsunuz.anadolu yakasından ise kadıköyden feribotla bakırköye geçebilirsiniz oradan taksi bile cok ucuza gidiyor.ayrıca kabataştan trenwaya biniyorsunuz son durakta inip metroya biniyorsunuz oda bir çözüm.veya otobüsle avcılarda iniyorsunuz direk metroya binip fuar alanında iniyorsunuz.veya aksaraydan metroya binip direk fuar alanında iniyorsunuz.böyle yani ben daha ne diyim içim yanıyor içim gelemiyom fuara ama foto paylasımlarını merakla bekliyorum...
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
Bana gore ucretli olması cok iyi olmus.Motosiklet fuarına motorların uzerindeki kızları gormek icin gelecek serseri tipleri dusununce ozellikle.bizde parasını(20 tl gayet makul bir rakam) verip bir nebze daha rahat gezeriz diye dusunuyorum.
yıllardır paralı zaten birşey değişeceğini düşünmeyin. onlar her zaman orada olacaklardır. mankenler kaldırılmadığı sürece motosikletlere ilgi az olacaktır.
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba ben bu sene honda katılacak diye biliyorum ama sizce yeni bir model gelir mi honda bayisindeki bir arkadaş ace'nin enjeksiyonlu modelinin geleceğini söylemişti. Veya honda cb 125 f gelir mi?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Haftaiçi haftasonu farketmez kapıdaki gişeden bilet alabilirsiniz. Honda açıklamadığı bir model getirmez fuara kaldı zaten 30 gun. Cb 125f veya cb 150 tarzı motorları Türkiyeye getirmiycek diye biliyorum
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Değişmedi ise:

Ziyaret Saatleri

10:00 – 19:00 ( Pazar Günü Kapanış Saati 18:00)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst