Bu başlığı sıcak tutacağım sürekli![]()
Murat abi senide yollarda görmek istiyoruz![]()
Millet te ninja 250sl almasın. Azınlık olarak kalalım ayrıcalığımız olsun![]()
Gitsin Irc li cbr250r ye 13.500 bayılsınlar![]()
Altın elbiseli adamın incelemesinde motorun küçük durmasını geçtim şu uzun boylu arkadaş motorun üstündeyken kurbağa gibi kalmış:/ ben 186 boy 92 kiloyum ve aks mesafesi diğer 250 liklerden daha kısaymış...bana gider mi gitmez mi bilemedim...
200km gitmek için ortalama 2 saat motor kullanmanız gerekecek. Race oturuş tarzına sahip bir motor olduğu için yorabilir.
Yormasa bile de 200km durmadan gitmek iyi bir sürüş tarzı değil şahsi kanaatim.
Yoksa japon malı su soğutmalı motor. Dayanabilirsen kontak kapatmadan 5bin km yine gidersin.
herkese selamlar;
abi en baştan sona kadar okudum başlığı. gerçekten çok çekişme var bakıyorumda hondacılar ile
öncelikle neonxc hayırlı uğurlu olsun kardeşim. allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. bir kaç şey soracağım şimdi.
öncelikle nasıl memnun musun motorundan? kullanımı amortis. leri kıvraklığı gidonu frenleri felan nasıl?
birde ben ciddi ciddi ktm rc200 almaya niyetlenmiştim ama 250sl e de gönlüm kaymıyor değil?
ne dersin? sence farkları nasıldır? birde ben abs li model almayı düşünüyorum. o yüzden zaten 250sl e gönlüm var gibi ama? tr de satılıyor mu abs li model?
teşekkürler.