Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yalnız yzf r25 in fiyati öyle ucuz olmayacak bana kalırsa en 15 bin derler

Daha doğmamış çocuğa hemen don biçmeyin hocam . :) Rekabete girerse Yamaha diğer firmalarla , o zaman doğal olarak düşük tutacaklar tıpkı mt-07'in politikası gibi . :cherry:





Aea nin yüzü baya guluyo sanırım baya canavar bi motor


Sanırım gidişini baya beğenmişe benziyor , yarın artık yayınlandığında bakacağız neler diyeceğini . :)
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
AEAle boyumuz hemen hemen aynı (186) 250 sl çok küçük duruyor adamın altında sırf bu yüzden alamayacağım bu motoru :pale: Yamaha insaflı olur inşallah.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Zam gelmez euro yükselişe geçerse fiyat artar motoru begendiyseniz bu fiyat çok uygun on numara makine
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
euro 2.62 beyler daha da düşecek ama dolar için aynı şeyi söyleyemem.Sadece euro kawasaki için mi geçerli yoksa diğer markalarda euro üzerinden mi satış yapıyor?
 
Katılım
24 Tem 2010
Mesajlar
56
Arkadaşlar bu motoru yakından inceleme fırsatım oldu..Benim boyum 1.76 kilom 80 bana küçük geldi ..
Biraz ufak motor ve selesi hiç rahat değil ama sonuçta sport makine (250de olsa)
Honda bu sene avucunu bol bol yalar o fiyatla..
Şahsi fikrim bunun yerine KTM RC 200 daha iyi olur o biraz daha iri ve üzerindeki malzeme çok daha kaliteli
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
https://www.youtube.com/watch?v=2H3hk_pvwkY

evet AEA videosu geldi...
Video izlenirken bilmeniz gereken bir şey var. Eşim daha rahat binsin diye motor mümkün olan en alçak seviyeye getirilmiş idi.

iyi seyirler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
euro 2.62 beyler daha da düşecek ama dolar için aynı şeyi söyleyemem.Sadece euro kawasaki için mi geçerli yoksa diğer markalarda euro üzerinden mi satış yapıyor?

Kawasaki ve Ktm euro üzerinden satış yapıyor . Diğer markalar tl üzerinden .


Beklenen video sonunda çıktı beyler , gözünüz aydın . Ortalığı çok karıştıracak bu motor . Bu motor böyle gidiyorsa kim bilir Yamaha R25 nasıl olacak . :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar bu motoru İST'da kullanan kimseler var mı? Cbr250 kullanıyorum da, cbr'dan geçmeye değer mi? En azından bir yakından inceleme imkanım olsa karar vermem yine kolaylaşır. Var mı yardımcı olucak arkadaş. Tur vermesini beklemiyorum tabi kesinlikle sakın yanlış anlamayın o yine kişiye kalmış bir durum ama yine yakından görüp parça kalitesini felan incelesem fena olmaz, aklımda şüphe kalmaz. Ayarlasak mı yarın için müsait olan bir arkadaş varsa bir buluşma?

Yardımcı olur musunuz?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Arkadaşlar bu motoru İST'da kullanan kimseler var mı? Cbr250 kullanıyorum da, cbr'dan geçmeye değer mi? En azından bir yakından inceleme imkanım olsa karar vermem yine kolaylaşır. Var mı yardımcı olucak arkadaş. Tur vermesini beklemiyorum tabi kesinlikle sakın yanlış anlamayın o yine kişiye kalmış bir durum ama yine yakından görüp parça kalitesini felan incelesem fena olmaz, aklımda şüphe kalmaz. Ayarlasak mı yarın için müsait olan bir arkadaş varsa bir buluşma?

Yardımcı olur musunuz?

Ben bu motora sahibim, tamam güzel hoş motor ama CBR dan geçmende bence gereksiz olur kanaatindeyim. Neticede atla deve değil. Motorundan menmun isen bence hiç uğraşma hocam.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ben bu motora sahibim, tamam güzel hoş motor ama CBR dan geçmende bence gereksiz olur kanaatindeyim. Neticede atla deve değil. Motorundan menmun isen bence hiç uğraşma hocam.

Motorumdan aşırı derece de memnunum. Tek amacım değişiklik. Cbr benim 5. motorum ve bana yetiyor. Uzun yolda olsun, şehir içinde olsun. 600cc aklımın ucundan bile geçmiyor. Geçse de sırf sesi hoşuma gidiyor diye düşünüyorum bazen de sonra gereği yok diyorum :) O yüzden sordum sizlere de. :) Teşekkür ederim yine de :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
10405310_778257295561904_992253275518222114_n.jpg
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
bu motora bir de çok küçük filan diyorlar ya :)
yahu adamlar 250 SL yani 250cc Slim (ince) Light (hafif) adını vermişler. yani ince ve hafif olması için tasarlanmış bu motor. Kawasaki zate bu motor ziyadesiyle kaslıdır heybetlidir gibi bir iddia da bulunmuyor. boyut ile alakalı yorum yapanlar bunu ne zaman fark edecekler diye bayadır bekliyorum :)

sana gelince NEONXC efendi! ömrünü kısaltıyorsun! yahu biz çalışmaktan motora bile yaklaşamıyoruz sen paso resim paylaşıyorsun! nedir arkadaşım senin olayın, maksadın gözümüze sokmak ise ::pokey:: evet doğru yoldasın? yine çok yakışıklı pozlar filan veriyorsun? ::deliir:: şaka bir yana kazasız belasız inşallah!
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Bu başlığı sıcak tutacağım sürekli :)

Murat abi senide yollarda görmek istiyoruz :)

Millet te ninja 250sl almasın. Azınlık olarak kalalım ayrıcalığımız olsun :)

Gitsin Irc li cbr250r ye 13.500 bayılsınlar :)
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Bunu almaya karar verdim para birikiyor hadi hayırlısı bakalım takipteyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst