Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
43
video çekimleri AEA tarafından yapıldı. hem inceleme hem kıyaslama 2 farklı video olacak. zaten 250cc 2014 cbr ile de alakalı bir video geliyor sanırım. bu hafta bekliyoruz bakalım 250SL incelemesini


bu arada yanlış anlama olmasın ben herkesin kendi zevkine göre motor tercih etmesinden yanayım. yani kawasaki bana para ödemiyor. hatta bir kaç zamandır millete almayın abi slim light o diyorum :) belediye dağıtmış gibi olmayalım. hiç sevmem herkes ile aynı şeyi kullanmayı :)

Ahaha :D bu iyiydi :D Bende pek hoşnut olmuyorum kendi motorumdan ne kadar az görürsem o kadar iyi benim içinde aynı şey geçerli :D katılıyorum sana motora aşık olursun yani bi kere gördükten sonra bu benim dersin ve alırsın ben öyle oldum normalde eski kasa alıcaktım cbr'ı 2014 almamın tek sebebi ne biliyormusun kırmızının ön çamurluktan kuyruğa kadar sivri devam etmesi aşık oldum ve aldım. olay bu kadar sen onu sevmişsin ben bunu tartışmaya gerek yok beni tatmin ediyor benim motorum şuan için yeterince sen benimkini sevmiyorsun ben seninkini ama biz aileyiz markacılığı sevmiyorum ama bu formda çok yapıyorlar. Biz aileyiz ya yolda geçerken birbirimize tanısakta tanımasakta selam veren sıkıştırıldığımızda birlik olan arıza olduğunda hemen yardımımıza kendimiz koşan bir aileyiz. hayırlı olsun dostum tekrardan Allah kaza bela vermesin güle güle kullanırsın inşallah :)
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Gerçeğine canlı canlı dokundum, bindim, inceledim.. Önfar ve kuyruğu hiç beğenmedim. Kas denen birşey yok çok cılız kalmış.. Kawa olması bir nebzze.
2014 CBR 250 yi pek sevmediğim halde yinede bundan güzel duruyor.
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Yav herkes her şeyi biliyor hiç arastirmayin. Üstündeki lastikler ninja250r ilr aynı ebatta.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

Euro 2.69 şuan , fiyatı 11800 e düştü , alacaklara duyurulur . :cherry:
Burda cbr250r yerin dibine sokanlar sanki ninja250sl ile 20.bin km yapmış da ona göre yorum yapıyo soyleymis boyleymis. Ben cbr250r i uzun süre tapa gaz kullandım. Frenler berbat cbr250r in. Ninja250sl ilk bildiğim anda beğendim frenlerini. Lastikleri ince değil. Motor kalıp olarak ince ama çok ince degil. Aslında bu incelik ninja250sl estetik bir görünüm katmış. Göstergeler ufak değil. Kontağı açtığınızda gostergeun sağ ve sol tarafındaki işaretler yanıyor hareret motor lambası gibi.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yine konu motorun fiziki yapısıyla iyi motor olup olmamasını bağdaştırmaya doğru gidiyor. Motor iyi bir motordur mutlaka ona kimse bir şey diyemez ama cılız mı cılız... Bu belki performans olarak onu öne çıkartacak olsa da benim CBF'ten inip buna binince çok kötü geldi. Sürersem öyle gelmeyecektir mutlaka ama yine de satın almam için yeterli olmaz diye düşünüyorum. Bu benim SS oturuş pozisyonunu sevmememden de kaynaklanıyor olabilir tabi. Z250SL modeli çok daha iyi olacaktır.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Yorumları okuyunca bir gülme geldi :)

Ben aldım pişmanım arkadaşlar siz almayın ne olur.

10931320_771133649607602_5938853986837825454_n.jpg


10891508_763837650337202_38217404015614405_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------



Daha fazla fotoğraf görmek istiyorsanız buyrun açtığım facebook sayfasına bekliyorum konuşalım :)

İlerleyen zamanlarda bende zaten güzel bir test videosu hazırlayacağım. Şu rodajı bir atlatayım da.


https://www.facebook.com/ninja250sl
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Yorumları okuyunca bir gülme geldi :)

Ben aldım pişmanım arkadaşlar siz almayın ne olur.




Daha fazla fotoğraf görmek istiyorsanız buyrun açtığım facebook sayfasına bekliyorum konuşalım :)

İlerleyen zamanlarda bende zaten güzel bir test videosu hazırlayacağım. Şu rodajı bir atlatayım da.


https://www.facebook.com/ninja250sl

hayır bana mı nispet yapıyorsun anlamadım ki! :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
hayır bana mı nispet yapıyorsun anlamadım ki! :)

Olurmu hiç öyle şey Murat abi :)


Yalnız bu kullandığı malın avukatı kesilenlere acayip gülüyorum. Sanırsın ki Honda babasının malı, bizde kawasakinin avukatlarıyız :)


250cc motosiklet alma konusunda kararsız arkadaşlara şu tavsiyeyi veriyorum.

Son hız sizin için önemli ise Fuarda Yamaha Yzf 25 i bekleyin.
Anadolu da yaşıyorsanız, servis konusunda sıkıntı yaşıyabilecek bir yerde yaşıyorsanız, İkinci el sizin için önemli ise, konfor öncelik ise CBR 250r alın.

Paranız değerli, tasarıma önem veriyor, kaliteli ama uygun fiyatlı bir motor arıyorsanız, bulabiliyorsanız Ninja 250SL yi alın.

Acelem yok, Ama daha piskopat bir şey istiyorum diyorsanızda Bajajı beklemekte fayda var.


Son olarak ta CBR 250R alacaksanız, lastik masrafı ile birlikte fazladan 2000 tl para vereceksiniz. Malum CBR 250r dandik IRC ile geliyor. Ve siz fazladan 2000 tl veripte aldığınız hondanız ile giderken yanınızdan ben geçerken iç geçireceksiniz, forumlarda saldırganca yazacaksınız. Ama biz tüm bu hasetliğinizden haberimiz olmadan size dostane bir şekilde selam vereceğiz :)

Hangi motoru alırsanız alın, tekeriniz düz bassın. Kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Gerçeğine canlı canlı dokundum, bindim, inceledim.. Önfar ve kuyruğu hiç beğenmedim. Kas denen birşey yok çok cılız kalmış.. Kawa olması bir nebzze.
2014 CBR 250 yi pek sevmediğim halde yinede bundan güzel duruyor.

Tabii en şekillisi en fiyakılısı Bajaj Pulsar....:mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merak etme abi , z 250 ve z 300'üde geldiği gibi ilk fırsatta paylaşırım . :)

z300 benimde almayi dusundugum bir model.su ana kadar ne bir inceleme video su nede musteri fotograflari nette yok.Sadece fuarda uzaktan cekilen goruntuler.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arka lastikler çok ince bence ölüm makinesi bu yada kayıp yuvarlanmak için uygun. 125cc motor lastik ebatları var motorda

Ölüm makinesi olduğunu kim söyledi ? Benim cbf'in arka lastikte 90/90 ona bakarsanız , sizin yorumunuza göre çoktan ölmem lazımdı . :p Cbr'ın arka lastik 140 mm , ninja 250 sl'nin 130 mm . Bence çok takılmamak lazım bunlara , sonuçta her ne kadar kalın lastik motoru güzel göstersede Kawasaki'nin mühedisleri böyle tasarmışlar motoru . Ninja 300 ve Z 300'ün arka lastik 140 ama :mrgreen:




Yine konu motorun fiziki yapısıyla iyi motor olup olmamasını bağdaştırmaya doğru gidiyor. Motor iyi bir motordur mutlaka ona kimse bir şey diyemez ama cılız mı cılız... Bu belki performans olarak onu öne çıkartacak olsa da benim CBF'ten inip buna binince çok kötü geldi. Sürersem öyle gelmeyecektir mutlaka ama yine de satın almam için yeterli olmaz diye düşünüyorum. Bu benim SS oturuş pozisyonunu sevmememden de kaynaklanıyor olabilir tabi. Z250SL modeli çok daha iyi olacaktır.


Aynen Serkan abi , biz millet olarak hep genelde tipe göre karşılaştırma yapıyoruz . Sonuçta bu motoru alanlar olacak ve zevkle kullanacaklar . Herkesin zevki ve rengi farklıdır . Boş yere benimki seninkini döver muhabbeti yapmamak lazım . Bende cbf'ten inip bunun selesine oturduğumda kendi kendime eyvah dedim bununla uzun yol falan yapılmaz .! :) Selesi gerçekten çok ince hele ki artçı selesi akıllara zarar . Sanırım 250 modellerini değilde 300'lük olan z 300'ü almak daha mantıklı . :pl:




z300 benimde almayi dusundugum bir model.su ana kadar ne bir inceleme video su nede musteri fotograflari nette yok.Sadece fuarda uzaktan cekilen goruntuler.



Hele bi ülkemize gelsin Z 300'ü bende yakından takip ediyorum . Geldiğinde onuda paylaşırım kısmet olursa . :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ninja 309e de çok salladılar. Şimdi herkes alıyor. Bu da böyle olacak. Bekleyip görelim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ninja250sl güzel makina yakında sıraya girmeye başlayacak vatandaş almak için ahanda buraya yazıyorum:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ninja 309e de çok salladılar. Şimdi herkes alıyor. Bu da böyle olacak. Bekleyip görelim.


Ninja 300 birazda ötv mağduru , ötv mağduru olmasa daha da çok satardı . :)


Ninja250sl güzel makina yakında sıraya girmeye başlayacak vatandaş almak için ahanda buraya yazıyorum:)


Honda 13.500 olan fiyatını arttırıp zam yaparsa geçen seneki gibi , bu sene kawasaki ve yamaha'nın yılı olur . Olan Honda ve 2. el cbr satıcılarına olur. :) Daha Honda 2015 zamı yapmadı motorlara , sanırım bu yeni gelen motorlardan dolayı. Ya fiyatları sabit tutacaklar yada fuar zamanı zam yapacaklar. Geçen sene Ocak ayından itibaren haziran ve temmuz ayına kadar her ay zam yapıyorlardı çünkü . :queen:
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Altın Elbiseli Adam Ninja 250SL yi oldukça beğenmiş gibi görünüyor. Ben zaten motoru biliyorum bilmeyen arkadaşlar için AEA' nın düşünceleri oldukça yol gösterici olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst