- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Bugün sınavların bitmesini fırsat bilip 3 haftadır yatan motorumu çıkardım dışarı.. tozunu aldım biraz ama yıkamadım hala kirli duruyor
zor çalışır diyodum ama tek marşta çalıştı 1 dk ısıttım devam ettim.. lastık havalarım biraz azalmıştı onları bastım.. sonra canım sıkıldı ve Çinden sipariş ettiğim Usb ve Çakmaklık kitini takayım dedm.. Heryerini söktüm dağıttım kafa grenajını açıp bant geçtim arasına fln.. baya uğraştım.. pek resim çekmedim soğuktu ellerim üşüdü .. ama montaj sonrası güzel oldu şarj ediyor canavar gibi.. Ve montaj edicek fazla yer yoktu , bide telefon tutucu takacağım için şuan ki yerine yapıştırdım.. sağlamlaştırıcam ancak orda iyi mi değilmi bilmiyorum fikrinizi söylerseniz sevinirim 



