TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün sınavların bitmesini fırsat bilip 3 haftadır yatan motorumu çıkardım dışarı.. tozunu aldım biraz ama yıkamadım hala kirli duruyor :D zor çalışır diyodum ama tek marşta çalıştı 1 dk ısıttım devam ettim.. lastık havalarım biraz azalmıştı onları bastım.. sonra canım sıkıldı ve Çinden sipariş ettiğim Usb ve Çakmaklık kitini takayım dedm.. Heryerini söktüm dağıttım kafa grenajını açıp bant geçtim arasına fln.. baya uğraştım.. pek resim çekmedim soğuktu ellerim üşüdü .. ama montaj sonrası güzel oldu şarj ediyor canavar gibi.. Ve montaj edicek fazla yer yoktu , bide telefon tutucu takacağım için şuan ki yerine yapıştırdım.. sağlamlaştırıcam ancak orda iyi mi değilmi bilmiyorum fikrinizi söylerseniz sevinirim :)


 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sağ taraftaki kablo öyle mi kalacak, cırt cırt lastikle veya kablo kısımlarından bantla tuttur. Yeri iyi ama yağmurlu havada yine içine yağmur girme ihtimali var, dik aşağı bakacak şekilde monte edersen yağmur girme ihtimali olmaz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sağ taraftaki kablo öyle mi kalacak, cırt cırt lastikle veya kablo kısımlarından bantla tuttur. Yeri iyi ama yağmurlu havada yine içine yağmur girme ihtimali var, dik aşağı bakacak şekilde monte edersen yağmur girme ihtimali olmaz.

üşüdüm biraz detaylarla uğraşmadım bıraktım abi.. Kabloları bi ara sabitlicem.. deponun altından sabitledim zaten.. aralara girmek istemedim hissetmeyerek :D yağmur almıyor diye geçiyor ayrıca kapakları var yağmur için bakalm.. inş almaz yani.. ters çevirince kablo skntı olcaktı..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kapalıyken zaten yağmur almaz yolda usb takılı ve kapak açık yağmur yağdı bana garantisini vericek mi yağmur almıyor diye o yüzden ters şekilde olsun dedim. Ben normal çakmaklık kullanıyorum ve kablo kısmı bantlı, takılacak kısım aşağıya ve gidona cırtla monte ediyorum ne yağmur ne bir dış etken sorun yaratmıyor tabi biraz görüntüyü bozuyor ama o kadar olacak.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bugün sınavların bitmesini fırsat bilip 3 haftadır yatan motorumu çıkardım dışarı.. tozunu aldım biraz ama yıkamadım hala kirli duruyor :D zor çalışır diyodum ama tek marşta çalıştı 1 dk ısıttım devam ettim.. lastık havalarım biraz azalmıştı onları bastım.. sonra canım sıkıldı ve Çinden sipariş ettiğim Usb ve Çakmaklık kitini takayım dedm.. Heryerini söktüm dağıttım kafa grenajını açıp bant geçtim arasına fln.. baya uğraştım.. pek resim çekmedim soğuktu ellerim üşüdü .. ama montaj sonrası güzel oldu şarj ediyor canavar gibi.. Ve montaj edicek fazla yer yoktu , bide telefon tutucu takacağım için şuan ki yerine yapıştırdım.. sağlamlaştırıcam ancak orda iyi mi değilmi bilmiyorum fikrinizi söylerseniz sevinirim :)

[url]http://i.hizliresim.com/BRzqpQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g4673N.jpg[/url]
gündüzleri atla gel pendik e bizim eve.. 10 ile 14,45 arası sökeriz takarız.. ellerine sağlık...
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Arkadaşlar bugün yeni kasa tvs apache'me 130 arka lastik almaya gittim. Montaj aşamasında 130un arka maşaya sağ taraftan sürttüğünü gördük. Hatta soldaki zincir muhafaza plastiğine de sürtüyordu. 130 arka lastik takan arkadaşlarımız nasıl çözdü bu sorunu acaba?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
enes benimde dlrler bugün geldi bir ara f1 çakar vida alıp hepsini montajlarım senin motor gri değil miydi

Arkadaşlar bugün yeni kasa tvs apache'me 130 arka lastik almaya gittim. Montaj aşamasında 130un arka maşaya sağ taraftan sürttüğünü gördük. Hatta soldaki zincir muhafaza plastiğine de sürtüyordu. 130 arka lastik takan arkadaşlarımız nasıl çözdü bu sorunu acaba?

lastikten lastiğe fark olabilir bazılarının taban yuvarlak bazılarının daha düz olabiliyor aynı lastiği mi aldınız
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
enes benimde dlrler bugün geldi bir ara f1 çakar vida alıp hepsini montajlarım senin motor gri değil miydi



lastikten lastiğe fark olabilir bazılarının taban yuvarlak bazılarının daha düz olabiliyor aynı lastiği mi aldınız

Dablo rosso 2 alcaktım. Hiç mesafe yok ki sağda solda 1 cm bile.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Sa sayın tvs kullanıcıları yakında bende bir tvs apache almayı düşünüyorum inşallah bundan önce ybr kullanmıştım ondan çok memnundum bi kere bile masraf yapmadam kullanmıştım inşallah alacağm motorda masrafsız olur
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Arkadaşlar dolaylı yoldan sizlede alakası var sizede sormak istedim.
Fikri olan herkes cevaplayabilir.
Benim zincir dayanmama problemim var. Devamlı zincir uzuyor. Daha 6000-7000km yapmadanda kopuyor. 2 kez zincir koptu. Şansıma ikiside arka dişliye sıkıştığından ucuz atlattım.
500kmde bir uzuyor ve geriyorum. 100-200kmde eski yağla yağlıyorum.10.000kmde dişlileride değişiyorum. Sonuç gene aynı. Uzuyor ve kopuyor...
Motorcuya sordum bu durumu."tvs marka yada ybrnin did marka oringli zinciri al , çok daha geç uzar, en az 20.000km kullanırsın..." dedi. 80-100tl çok bir para değil.
Peki Böyle birşey var mı ? oringli zincir kullananlar zinciriniz daha geçmi uzuyor ? Daha mı dayanıklı ?
Saygılar herkese
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar dolaylı yoldan sizlede alakası var sizede sormak istedim.
Fikri olan herkes cevaplayabilir.
Benim zincir dayanmama problemim var. Devamlı zincir uzuyor. Daha 6000-7000km yapmadanda kopuyor. 2 kez zincir koptu. Şansıma ikiside arka dişliye sıkıştığından ucuz atlattım.
500kmde bir uzuyor ve geriyorum. 100-200kmde eski yağla yağlıyorum.10.000kmde dişlileride değişiyorum. Sonuç gene aynı. Uzuyor ve kopuyor...
Motorcuya sordum bu durumu."tvs marka yada ybrnin did marka oringli zinciri al , çok daha geç uzar, en az 20.000km kullanırsın..." dedi. 80-100tl çok bir para değil.
Peki Böyle birşey var mı ? oringli zincir kullananlar zinciriniz daha geçmi uzuyor ? Daha mı dayanıklı ?
Saygılar herkese

o ringliler daha dayanıklı ama kiloylada alakası var ne kadar çok aktarma zorlanırsa o kadar ömrü kısa oluyor birde çin malı zincirlere dikkat edin did ve tvsnin çin malı çakma olanları var
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
14 binde rtr bende 800 km de bir geriyorum zinciri sadece 1 kere zincir cikti o kadar çokşükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

Ben 107 kiloyum artci ile 180 leri buluyor kilo motor 14 binde cokşükür zincir bir kere cikti oda benim unutkanliğimdan germeyi unuttum yogunluktan
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar dolaylı yoldan sizlede alakası var sizede sormak istedim.
Fikri olan herkes cevaplayabilir.
Benim zincir dayanmama problemim var. Devamlı zincir uzuyor. Daha 6000-7000km yapmadanda kopuyor. 2 kez zincir koptu. Şansıma ikiside arka dişliye sıkıştığından ucuz atlattım.
500kmde bir uzuyor ve geriyorum. 100-200kmde eski yağla yağlıyorum.10.000kmde dişlileride değişiyorum. Sonuç gene aynı. Uzuyor ve kopuyor...
Motorcuya sordum bu durumu."tvs marka yada ybrnin did marka oringli zinciri al , çok daha geç uzar, en az 20.000km kullanırsın..." dedi. 80-100tl çok bir para değil.
Peki Böyle birşey var mı ? oringli zincir kullananlar zinciriniz daha geçmi uzuyor ? Daha mı dayanıklı ?
Saygılar herkese

Selam tahsin nasilsin:) oncelikle oringli zincirin daha uzun omurlu oldugu dogru. Ama sen her seferinde zinciri kopariyosan bi yerlerde yanlis vardir. Eski yag ile yagliyorum demissin. Motordan cikan eski motor yagi ile yagliyorsan yanlis yapiyorsun. Motor yagi zincire tutunamaz. En fazla 20-30 km zincirde kalir. O kmden sonrasi zincirin yagsiz kalacaktir.bunun icin kaliteli bir zincir spreyi kullan. İkinci bir etkende zinciri gererken yapiyor olabilirsin. Maşanin saginda ve solunda olan ayar vidalarini iyi ayarlamak gerekiyor. Yoksa disliyide zinciride yipratirsin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Sağol sabri kardeş, sen nasılsın ? Gergi ayarları düzgün.ipone Zincir yağı denemiştim 1 kez. Tozu toprağı yapıştırdı zincire kuruyunca iyice kitledi zincir baklalarını. Çok zor temizledim. Ondan beri daha sık günde bazen 2 günde bir eski yağla yağlıyorum.
Rialliden almıştım zincirleri. Tanesi 12tl falandı. Sanırım zincirdede var bir dandiklik..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sağol sabri kardeş, sen nasılsın ? Gergi ayarları düzgün.ipone Zincir yağı denemiştim 1 kez. Tozu toprağı yapıştırdı zincire kuruyunca iyice kitledi zincir baklalarını. Çok zor temizledim. Ondan beri daha sık günde bazen 2 günde bir eski yağla yağlıyorum.
Rialliden almıştım zincirleri. Tanesi 12tl falandı. Sanırım zincirdede var bir dandiklik..
Tahsin naptin sen ya:) 12 liraya zincirmi olur. Camasir ipi taksan daha cok dayanir:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst