- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
e d i t l i m e s a j o n k a r e k t e r n e z o r i ş m i ş :
Son düzenleme:
Bu konuda bütün iş, distribütör'de bitiyor, bayii'lerine bu aleti 8000 bandında tutmalarını salık vermeleri gerekiyor , piyasada bol bol görürüz inşallah, şayet 8000 bin bandında tutarlar ise dahi bol satışa ulşacakları muamma, aksi olur ise vitrinlerinde tutarlar, tozunu almak içinde eleman tutarlar.
"Yihaaa şu enternet çıktı herkeşş, uzman prof oldu, diyiler ya", evet aynen öyle oldu, herkes okuyor araştıryor millet bi tarafından sokula sokula artık yutmuyor bazı şeyleri, arifler anlar.
Ben fiyat tahmini olarak 8500 Tl der,bu mevzuda son iletimi yazar,geri çekilirim![]()
Peki, yurt disinda 300 cc burada 250 cc olayi ne isbeygirine bu sartlarda guvenilir mi acaba?
şimdi crf 250 nin 2.ellerine baktımda 10bin civarına epey motor varmış temizide çıkar mutlaka. ( honda bana hiç sıcak gelmez ama ne yalan söyleyim para olsa alabilirdim bir tane sonuçta kaliteli japon) klx 250yide unutmayalım
yani Rx3'e 8 bin mi bilemedim şimdi. O yetkililer fiyatı iyi düşünsünler hatırladığım kadarıyla benim Xtreme maxın 250 liği vardı bir ara ne oldu kaç tane sattı acaba :silent:
Motorda gelmeden ne konuş(tuk)uldu be ne yapalım tutamıyoruz galiba kendimizi :mrgreen:
Hadi bir soru sorayım alacak olsanız 2 bin daha koyup temiz bir crf mi alırdınız, Gs e benzeyen şekli ile gönülleri fetheden mondialmi?
Bu konuda bütün iş, distribütör'de bitiyor, bayii'lerine bu aleti 8000 bandında tutmalarını salık vermeleri gerekiyor , piyasada bol bol görürüz inşallah, şayet 8000 bin bandında tutarlar ise dahi bol satışa ulşacakları muamma, aksi olur ise vitrinlerinde tutarlar, tozunu almak içinde eleman tutarlar.
"Yihaaa şu enternet çıktı herkeşş, uzman prof oldu, diyiler ya", evet aynen öyle oldu, herkes okuyor araştıryor millet bi tarafından sokula sokula artık yutmuyor bazı şeyleri, arifler anlar.
Benzin pompası deponun içindeymiş, ve kendini yakıtla soğutuyormuş !!
Buda yaklaşık 4 litre kadar benzinin depoda sürekli olması demekmiş !
Teker rulmanları kronik sıkıntı gibi görünüyormuş !
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1433157388_ff72c26533d0342ed42db4d0dd149dd4
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1429041809_b2cedf96137e77da1bc588d6df0201d8
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1429293542_68adf4eaf11280bf56f52cdfa0b6bc72