Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
kawasaki daha iyi hadi ama biri spor motor biri enduro ikisini bir tutmasanız spor motorla çamurlu araziye gir bakalım ne oluyor.Endoruyla Enduroyu karşılaştırın kardeşim başka diyeceğim yok.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Peki, yurt disinda 300 cc burada 250 cc olayi ne is:) beygirine bu sartlarda guvenilir mi acaba?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Para ve zaman sıkıntısı olmasa alıp arada dere tepe gezilecek motor. Ama pulsar bile resmen garaj motoru yatışta.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Dönüp dolaşıp kendimi bu motosikletin olduğu başlığın içinde buluyorum. Sıkılmaya başladım :santa:
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
250 cc olarak karşılaştırıyoruz , rx3 ' ün cazip yanı şehirdede binerim arazidede binerim havasında ve tercih edecek olanların %90 'ı bu düşüncededir tenere 250 ülkemizde olsa fiyatı 11-12 olacaktı şimdi tenere 250 olsa bu motor 8.000 den fazla edermi, böyle düşünmek lağzım
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Evrak çantaları olmasa daha iyi. Aluminyum sac'tan daha iyisini yapabilirim. çantalar gereksiz geldi bana.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu konuda bütün iş, distribütör'de bitiyor, bayii'lerine bu aleti 8000 bandında tutmalarını salık vermeleri gerekiyor , piyasada bol bol görürüz inşallah, şayet 8000 bin bandında tutarlar ise dahi bol satışa ulşacakları muamma, aksi olur ise vitrinlerinde tutarlar, tozunu almak içinde eleman tutarlar.

"Yihaaa şu enternet çıktı herkeşş, uzman prof oldu, diyiler ya", evet aynen öyle oldu, herkes okuyor araştıryor millet bi tarafından sokula sokula artık yutmuyor bazı şeyleri, arifler anlar.

Ben fiyat tahmini olarak 8500 Tl der,bu mevzuda son iletimi yazar,geri çekilirim :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Motor hoşuma gitmişti 8500 benim için kritik bir rakam ama yinede alabilirim ama 9000 geçince iş değişir almam krediyle borçla 15000 e çok çok iyi motor alırım
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ben fiyat tahmini olarak 8500 Tl der,bu mevzuda son iletimi yazar,geri çekilirim :)


8 bin ( 8000 ) son, pazarlık sünnettir, bu kardeşiniz , pazarlığı bitirmiştir , Allah hayırlı etsin.


Forumu takib eden distribitör yetkilisi , şu necib millete kıyak vaktidir, bol getirip 8 binden bol satmanız dileği ile.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
121
şimdi crf 250 nin 2.ellerine baktımda 10bin civarına epey motor varmış temizide çıkar mutlaka. ( honda bana hiç sıcak gelmez ama ne yalan söyleyim para olsa alabilirdim bir tane sonuçta kaliteli japon) klx 250yide unutmayalım
yani Rx3'e 8 bin mi bilemedim şimdi. O yetkililer fiyatı iyi düşünsünler hatırladığım kadarıyla benim Xtreme maxın 250 liği vardı bir ara ne oldu kaç tane sattı acaba :silent:
Motorda gelmeden ne konuş(tuk)uldu be ne yapalım tutamıyoruz galiba kendimizi :mrgreen:
Hadi bir soru sorayım alacak olsanız 2 bin daha koyup temiz bir crf mi alırdınız, Gs e benzeyen şekli ile gönülleri fetheden mondialmi?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Benzin pompası deponun içindeymiş, ve kendini yakıtla soğutuyormuş !!

Buda yaklaşık 4 litre kadar benzinin depoda sürekli olması demekmiş !

Teker rulmanları kronik sıkıntı gibi görünüyormuş !

1958163_926766277333371_4146690297180446140_n.jpg

1013873_926766294000036_3858900640867603643_n.jpg

10897047_926766437333355_8276816035890433548_n.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Peki, yurt disinda 300 cc burada 250 cc olayi ne is:) beygirine bu sartlarda guvenilir mi acaba?

Onun sadece ismi 300, motor yine 250 cc.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

şimdi crf 250 nin 2.ellerine baktımda 10bin civarına epey motor varmış temizide çıkar mutlaka. ( honda bana hiç sıcak gelmez ama ne yalan söyleyim para olsa alabilirdim bir tane sonuçta kaliteli japon) klx 250yide unutmayalım
yani Rx3'e 8 bin mi bilemedim şimdi. O yetkililer fiyatı iyi düşünsünler hatırladığım kadarıyla benim Xtreme maxın 250 liği vardı bir ara ne oldu kaç tane sattı acaba :silent:
Motorda gelmeden ne konuş(tuk)uldu be ne yapalım tutamıyoruz galiba kendimizi :mrgreen:
Hadi bir soru sorayım alacak olsanız 2 bin daha koyup temiz bir crf mi alırdınız, Gs e benzeyen şekli ile gönülleri fetheden mondialmi?

CRF alırsan şehirde gezmeye mahkumsun, bununla çok güzel yolculuk yapılır.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bu konuda bütün iş, distribütör'de bitiyor, bayii'lerine bu aleti 8000 bandında tutmalarını salık vermeleri gerekiyor , piyasada bol bol görürüz inşallah, şayet 8000 bin bandında tutarlar ise dahi bol satışa ulşacakları muamma, aksi olur ise vitrinlerinde tutarlar, tozunu almak içinde eleman tutarlar.

"Yihaaa şu enternet çıktı herkeşş, uzman prof oldu, diyiler ya", evet aynen öyle oldu, herkes okuyor araştıryor millet bi tarafından sokula sokula artık yutmuyor bazı şeyleri, arifler anlar.

Arif olanlar anlıyo da geçirenler ve geçirilenler anlamıyo:queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
"At abi 20 liralık" diyemeyecek yani alanlar :)

Benzin pompası deponun içindeymiş, ve kendini yakıtla soğutuyormuş !!

Buda yaklaşık 4 litre kadar benzinin depoda sürekli olması demekmiş !

Teker rulmanları kronik sıkıntı gibi görünüyormuş !

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd...._=1433157388_ff72c26533d0342ed42db4d0dd149dd4
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1429041809_b2cedf96137e77da1bc588d6df0201d8
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1429293542_68adf4eaf11280bf56f52cdfa0b6bc72
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
70
İngiltere'de Honley Venturer 250 adıyla piyasaya sürülmüş ve aşağıda linkini verdiğim derginin yaptığı incelemeye göre titreşim problemi yok. Keza aynalar da tertemiz bi görüntü sunuyormuş.

Motorun satıldığı ve ülkemize en benzer pazarlardan biri olan Malezya pazarındaki 3600 dolarlık fiyatı düşününce Mondial'ın 8000-8500 aralığında getirmesi iş yapacağı anlamına gelir.

sayfa 20
http://issuu.com/mortons-digital/docs/mcmsep14
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Filipinler de karbüratörlü modeli varmış, ve 1 litre ile 22-25 km yol alıyormuş..

1926669_10152613389687858_2092191073806158286_n.jpg


Yüksek hızda vibrasyon varmış..
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
26
Yorumlardan edindiğim izlenim, bu motorun çinli deyip geçilmeyecek bir motor olduğudur. 7500-8000 TL arası fiyat süper olur. Ama nedense fiyatlar hep beklentinin üzerinde oluyor. Fiyat beklentinin altında kalınca kalitesizdir diye kimse almak istemiyor. Mondial türkiyede marka yapmak istiyorsa bu motordan çok satmak için fiyat dahil elinden geleni yapmalı...
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Böyle motorların piyasada tutunabilmesi için fiyatının belirli sınırlar içerisinde tutulması değil bir fiyat becerisininde sunulması gerekiyor.
Amerika'da 2500 dolar İngiltere'de 3600 dolar olması doları tl ye çevirerek basit bir hesapla 7000 8000 olması anlamına gelmiyor çünkü bu motorlar Amerika'dan İngiltere'den değil Çin'den geliyor. 5000tl olacak ki fiyatı mondial bir hizmet yapmış bir ticari beceri göstermiş diyebilelim ve bu motor ancak öyle satılır. 2. el Japon varken kim alır bunu 7000 8000 bine Allah aşkına.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Banada 8.000 TL psikolojik sınır gibi geliyor ,pulsar 200ns gibi iyi bi lansman fiyatı şart aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst