Bastım parayı (2) yeni Motosiklet aldım (Resimli)

Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
131
hiç söyleme bende tekere kalktım düştüm yedek parçasını nerden bulabilirim :flower:
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
dsc0123.jpg
[/URL][/IMG]
bunu gösterdiniz hepsinden almak zorunda kalacağım :D

Salih kardeşime söz vermiştim :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
dayanamadım 1 tane de ben aldım şu bmw den, benimkinin ön teker düzgün dönmüyor balans ayarı yaptırmamız lazım bir tane sağlam usta arıyorum :mrgreen: bu arada kompresör alan var mı? bir de benim ibre 102 de takılı kalmış servise göstermek lazım :)
12GjmB.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Bende bugün ducati 848, yamaha dragstar , kawasaki ( model ne bilmiyorum yarış motoru ) aldım fena değiller geçen seneki modellerden bir tık öndeler ama tafsiyem 1.12 ölçekler daha ayrıntılı ve güzel duruyor. Fotoğraf çekip koyacağım.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770


Evet dikkat etmemişim kuyruğuna bunlarda benim ekip , aradığım bir ekip üyesi kaldı mv aguto brutella.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
220
İnternetten çok araştırdım ama cbr 125 yada 250 modeli hiçbir yerde yok neden acaba? yada var da ben mi bulamıyorum
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
depoları metal geri kalan kısımlar plastik.

gsxr 750 eski kasa :D 1198 egzosunu beğenmedim . Harley var dediler ama ben göremedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst