- Katılım
- 31 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,250
Abi modacı falan mısın?Masaüstü kıyafet dolu![]()
Amortisörleri çok yumuşak ya tekere kalkınca sürtüyor benimkigerçek R25 türkiye ye gelene kadar bende buna -bakarak idare edeyim dedim kaptım bitane
şaka maka arka amortisor bile yapmışlar ha :mrgreen:
hemen bi plakalık iptali yapayım :queen:
[url]http://i.hizliresim.com/12GjmB.jpg[/url]
hiç söyleme bende tekere kalktım düştüm yedek parçasını nerden bulabilirim :flower:
bunu gösterdiniz hepsinden almak zorunda kalacağım![]()
[URL=http://www.ressim.net/88725/ds....piclect.com/840f8c1f0/o/15/01/09/dsc0123.jpg[/URL][/url]
Salih kardeşime söz vermiştim![]()
[url]http://i.hizliresim.com/z2JXrj.jpg[/url]
Evet dikkat etmemişim kuyruğuna bunlarda benim ekip , aradığım bir ekip üyesi kaldı mv aguto brutella.