Henüz doğru düzgün şehir dışına çıkmayan motorcular

Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
49
Kadına, zayıfa, muhtaca saldıran barbarın saldırganlığını masum kedi-köpek didişmesiyle açıklamaya çalışmak, bunu doğal bir uyşmazlık, bir "fıtrat" olarak sunmaya çalışmak hastalıklı bir ruh halinin tezahürü değilse bile en azından aymazlığın ifadesi olsa gerek. Benim kastettiğimi o güzel kafanda "daha fazla kadını motorcu yapmak" meselesine indirgediysen bir şey diyemem elbet. Ben birey olmaktan, özgür olmaktan, özgüveni yüksek olmaktan bahsediyorum, özgür kadın toplumu da özgürleştirir demeye çalışıyorum. Ama boşver, bunlar senin o güzel kafanı yoracak şeyler. Hoşgelmişsin, forumda yenisin. Şöyle yapalım, ben sana cevap vermeyeyim, sen de bana cevap verme, kendi halimizde takılalım. He mi güzel kardeşim. Ayrıca ona "hanım" denmez "kadın" denir, korkma sen de söyle, alıştır dilini, bi tavsiye yani. Yoksa istersen "bağyan" bile diyebilirsin tabi, tutan yok. Sağlıcakla kal bi de

''Yani, bizim gibi geri kalmış bir memlekette, gelinliği üzerindeki geline bile tecavüz edip öldüren namussuzların, zevk için insanlara işkence eden, kafasına çivi çakan manyakların olduğu bir coğrafyada'' bunu diyen ben değilim. Bu insanların oldugu coğrafyada eksik olan ÖZGÜVENLİ İNSAN DEĞİLDİR. Köpeğin kediye saldırması diyorum temsili olarak ''saldırıyı engellemek'' diyorum masum kedi köpek didişmesi anlaşılıyor. Yeterince bozuk ''erkeğin taciz edildiği,öldürüldüğü,uzunyolda birçok insanın gasp edildiği ülkede zaten çözüm bol bol uzun yola çıkmak değil mi? (!) ''Özgüvenli'' BAĞYANları uzun yola çıkarmak değil mi ? tamam :) sanki asayişi bozan motorcular uzun yola çıkan insanlar da,bu daha çok yapılarak engellenecek :queen:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
kadın başına ne işi var yollara çıkmış ...

Aklıma geldi birden :)
view.php
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Kıza helal olsun cesaret etmiş başarmış :)
Parası ve vakti olan herkes bunu yapabilir zor birşey değil.
Asgari ücretle çalışıp hafta da 1 gün izin yapan bir insan nasıl ege turu yapacak ? Hangi vaktiyle hangi parasıyla ?

Bu bir eksiklik değildir korkaklık hiç değildir kendine güvenmeme de değildir.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Cikmadim cikabilecek kadar guvenmiyorum kendime guvensem bile kız başıma gitmem kuru cesaret yapmaya gerek yok gecenlerde 2 motorcu abimiz kamp yaparken ölduruldu olacagi varsa olurda sansa birakmaya gerek yok biz onlemimizi alalim gerisini Allah a birakalim
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
motosikleti motosiklet olarak kullanan duramaz,
illa ki yol çağırır
bazen yol çağırır motosiklet almak icap eder
hararet kişidedir motor da değil ...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bağyan artçımız olsada bi uzun turlar yapsak sınırsız para k.kartı çok daha kuvvetli halliceli bi motor kamp çılgın çılgın gezmek vs vs öff .(
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
49
Cikmadim cikabilecek kadar guvenmiyorum kendime guvensem bile kız başıma gitmem kuru cesaret yapmaya gerek yok gecenlerde 2 motorcu abimiz kamp yaparken ölduruldu olacagi varsa olurda sansa birakmaya gerek yok biz onlemimizi alalim gerisini Allah a birakalim

birey olmaktan, özgür olmaktan, özgüveni yüksek olmaktan yoksun-muşsunuz diyolar :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Cikmadim cikabilecek kadar guvenmiyorum kendime guvensem bile kız başıma gitmem kuru cesaret yapmaya gerek yok gecenlerde 2 motorcu abimiz kamp yaparken ölduruldu olacagi varsa olurda sansa birakmaya gerek yok biz onlemimizi alalim gerisini Allah a birakalim

kesinlikle size katılıyorum debriyaj hanım
memleket o kadar sapkın ki kadın sokakta taciz edilmeye başlanıyor bakışlarla bile. yuh. e kız başıma gitmeye çekiniyorum demesi normal. bahsettiğiniz 2 motorcu abimiz güneydoğu turu yapıyordu. allah rahmet eylesin. benim kesinlikle gezmek için gideceğim dünya üzerinde son yer. yozgat-kayseri sınırını kafamda çizdim. geçmeye pek de niyetim yok. giden arkadaşların halini gördük. bursaya, balıkesire, bodruma, gidesim var. kuşadası aydın vs. çok gittim geldim. uzun yol hız yapmıyorsan, viraj yapmıyorsan, ekşına girmiyorsan sabit hızda pek bi eğlenceli bişey değil bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle size katılıyorum debriyaj hanım
memleket o kadar sapkın ki kadın sokakta taciz edilmeye başlanıyor bakışlarla bile. yuh. e kız başıma gitmeye çekiniyorum demesi normal. bahsettiğiniz 2 motorcu abimiz güneydoğu turu yapıyordu. allah rahmet eylesin. benim kesinlikle gezmek için gideceğim dünya üzerinde son yer. yozgat-kayseri sınırını kafamda çizdim. geçmeye pek de niyetim yok. giden arkadaşların halini gördük. bursaya, balıkesire, bodruma, gidesim var. kuşadası aydın vs. çok gittim geldim. uzun yol hız yapmıyorsan, viraj yapmıyorsan, ekşına girmiyorsan sabit hızda pek bi eğlenceli bişey değil bence.

Bana hiç tanerbey demedin kırıldım sana :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Bana hiç tanerbey demedin kırıldım sana :)

ooo taner beyler de buradaymış :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

ahaha sırf lastik almaya izmire gidicem ben de maksat yol olsun,ama hız konusuna katılmıyorum,etrafı da seyretmek lazım :)

hayırdır neden sadece orayı alıntı yapıp kırmızı işaretlediniz? sıkıntı mı var?
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
49
ooo taner beyler de buradaymış :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------



hayırdır neden sadece orayı alıntı yapıp kırmızı işaretlediniz? sıkıntı mı var?

debriyaj hanım diye bir sözle günlük hayatta karşılaşmadım da ondan komik geldi.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Şöyle ağız tadıyla gezemedim. Günde en fazla 150 200 km o kadar.

Bir ara İzmir'e gidecektim o da yalan oldu.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Evet gençler, biz tatlı su motorcuları,

Kadın başına aslanlar gibi ege-akdeniz turu yapan bu arkadaşımızı görünce kendi özgüvensizliğinden utanan kaç kişiyiz, bi ses verin hele




şehir içinde motosiklet kullanmak şehirler arası gitmekden daha tehlikelidir daha çok dikkat ve beceri ister..


zamanınız ve paranız varsa sizde gidebilirsiniz,özgüvensizlik neden ?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Ortalama bir insan zekasının biraz altında olanların bile kolayca anlayacağı bir konuyu yeniden, kör göze parmak sokarcasına yeniden dile getirmek insana zul gelse de başka çaresi kalmıyor insanın bazen. 21 yaşındaki bir kadının anne baba eş dost baskısına rağmen motoruna atlayıp da birçok kimsenin tereddüt edeceği bir işe kalkışmasını bir özgüven tezahürü olarak gördüm ve takdir ettim. Ve özgüvensizliğinden utanan kaç tatlı su motorcusuyuz diye sordum. Kimisi bunun cahil cesareti olduğunu, özgüven olayını abartmamak gerektiğini belirtmiş ki kendince haklı. Başkası kendine bir sınır çizmiş ötesine geçmeyi riskli görmüş ki o da kendince haklı. Bir başkası da bunun özgüvenle alakası olmadığını, para, zaman ve imkan dahilinde yapılabilecek birşey olduğunu söylemiş ki o da haklı. Ha bir de homo erectus'lar çıkmış, kadının başına ne işi var diyenler, onları zaten konu dışı bırakıyorum. Yani birkaç kişi dışında çoğunluk, bazen taban tabana zıt gerekçelerle de olsa, bunun özgüven meselesi olmadığını (ya cahil cesareti ya da para ve zamana dayalı bir etkinlik olduğunu) belirtmiş. Medeni bir üslup çerçevesinde görüş beyan eden herkese teşekkür ediyorum. Ama şu beğenmediği her fikre saldıran, kendi güzel dünyası dahilinde karşı fikri çürütmek için özel çaba sarf eden, orta okul münazarası heyecanını yitirmemiş arkadaşları hakkaten anlamıyorum. Ya iyi de güzel arkadaşlar, ben gayet açık ve anlaşılır cümlelerle, buna cesaret edemeyen tatlı su motorcusu kaç kişiyiz diye soruyorum. Eğer sen o kişilerden biri değilsen, kendini o kategoride görmüyorsan ya da sadece konu hakkında görüş belirtme erdemini sergilemekten uzaksan, ne diye üste çıkma, laf yetiştirme gereği hissedersin ki. Bak alt tarafta versys mi vsstrom mu sorusu var, o sana daha uygun, senin fikrini soruyor o soru! Ben kadının yaptığı özgüven midir cehalet midir yoksa bohem hayatı mıdır diye sormuyorum ki, kendi dünyamda onu bir yere konumlandırmışım, böyle düşünen kaç kişiyiz diye soruyorum. "Yalnızsın, öyle kimse yok" diyebilirsin, "senle beraber üç-beş kişiyiz" diyebilirsin, "hacı ben öyle düşünmüyorum, parası ve zamanı olan herkes yapar" da diyebilirsin, başımın üstünde yeri var. Ama kadın başına ne işi var demek, kadına yönelik şiddeti kedi köpekle açıklamaya çalışmak, kaba et muhabbetine girmek... bunlar bu forumun seviyesi olmamalı sanki. Ya da bu forumun seviyesi bu olacaksa eğer ben buradaki varlığımı sorgulamalıyım galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst