Tekerinize ve emeğinize sağlık...
Forumda bugüne kadar izlediğim en güzel gezi vidyosuydu. Eminim cok eğlenmişsinizdir. Havalar ısınınca şöyle güneye doğru bir gezi yaparsanız bende gelmek isterim.
Çok iyi Cem. Devamlarını bekliyorumPaylaşım için teşekkürler :rendeer:
:sunny: :silent:Elimize sağlık. ^-^
Müzik de görüntülerde güzeldi. Eline, tekerine sağlık![]()