estağfurullah o sizin inceliğiniz...
zaten şu aşağıdaki bilgiyi de paylaştıktan sonra anlatacak bir şeyim kalmıyor. herkes kendi hayal dünyasında arzu ettiği şekilde yaşamakta özgürdür...
Yani diyor ki :
Megelli nin çinde sipariş ile motor yaptırdığı Huansong Industries (group)LTD ŞTİ. ile 31 Aralık 2013 Tarihinde anlaşması bitmiştir. bu tarihten itibaren bütün megelli motorlarının üretimi durmuştur. Ancak Megelli nin web sayfasında Huansong Endüstrileri dünyanın her tarafında ki distribütorlere parça temini yapmaya devam edeceği duyrulmuştur...
hadi geçmiş olsun....
Megelli is the creation of SLDUK Ltd, whose vision and drive has enabled the realisation of this new and exciting brand of Motorcycles & soon to be Megelli Scooterini (2015).
Uzatmaya gerek yok. Parça sıkıntımız yok. Herşeye ulaşabiliyoruz. Teknik desteğimiz iyi. Şeklimiz iyititreşim olayı geçen yine birini şok etti. Abi ben bunun bu kadar az titrediğini bilmiyordum dedi. Artçılı sürüşlerde artçınız da tecrubeli ise hiç sıkıntı yaşanmıyor. toto uyuşması falan yok
Param olunca 4 silindire geçerim. Eğer o zamana kadar Megelli 4 silindirli ile çıkar gelirse alır mıyım ? Alırım
Renkler ve zevkler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
Ayrıca burası tartışma yeri olmamalı bence. Karar verdinse alacaksan sorularını sor. Yardım istiyorsan buyur. Yermeye gelmek yada ne bilim bi laf çakıp çıkayım demek çok cocuksu bence. Herşey oturmuş. Düzen kurulmuş. Sıkıntı yaşayan yazıo. Yaşamayan öneriyor. Zahmet edip biraz okuyun boşu boşuna sayfa kirliliği yapıyoruz şuan resmen.
Ağzına sağlık hocam sanki ilkokul birdeki çocuklar gibi ''bak benim ninjam daha güzel seninkinden seni geçerim ohh canıma değsin der'' gibi...
Bu iki noktaya takıldım.
Alırsın 7000 e satamazsın 7000e o fiyat km arttıkça düşer. Çünkü araba motor vs km ilerledikçe değer kaybeder.
Motor 9700 olabilir lakin şu anda Sıfır üretimi yok. Dün 1 Yaşında idi 2 gün sonra 2 yaşında olacak. 2013 lerin ardından gelen 2014 veya 2015 modeller yok.
İngiliz sömürgesi altında yaşayan 2nci sınıf Çinli aksanı ile İtalyanca konuşmaya çalışan bir marka bu. Diğer 250 lerden daha yakışıklı idi. Ducati Havası vardı ama...
Amasıda var işte.
Bir ara bende heveslendim almak için ama eğrisini doğrusunu düşününce vaz geçmek zorunda kaldım.
Niyetim sizi kırmak değil sadece fikrim bu... Yanılıyor olabilirim o ayrı
yazmayayım yazmayayım diyorum ama zorla yazdıyorsunuz.....
ne benim kawasakim var dedim, ne kawasaki ile megelli yi kıyasladım. motosiklet hanemde yazan ile benim yazdıklarım arasında hiç bir bağlantı yok.
tamam siz yine Megelli markasını savunun, övün, beğenin, yere göğe sığdıramayın yada ne istiyorsanız onu yapın lakin benim ağzımdan çıkmayan sözleri ben söylemişim gibi atıp tutmayın... Motor hanemde XXXXX Marka çin malı motor 50cc olsa idi bu seferde kalkıp senin 50cc nin var çekemiyorsun mu diyecektiniz? Elma ile Armut kıyaslanmaz. illa 250SL yi kıyaslamak istesem gider ninja250 sayfasına orada kıyaslama yaparım.
Bütün bu gereksiz böbürlenmeleriniz bir adama 2nci elde bir araç neden değer kaybeder diye cevap yazmamdan çıktı. İnanmayan varsa gitsin 92ye baksın......
yazılan mesajda bu: BAK EFENDİ EFENDİ İYİ NİYETLE MESAJ AYAZILMIŞ SONUNDA DA KIRDIYSAM ÖZÜR DİLERİM DENMİŞ... anlayana
Ondan sonra çocuğun teki kalktı motor üretiliyor dedi, yanlış bilgi verdi onu düzeltik (bilmiyor olabilir herkes herşeyi bilmek zorunda değil diye düşündüm)
hay düşünmez olaydım. nereden bilecektim ergen muhabbetinin ortasında kalacağımı benim motorum senin motorunu döver diye cevap alacağımı???
Sonra tek tek söylenen her şeye alıntılar ile, üreticilerin kendi mesajları ile, anlaşmalı fabrikanın web sitesinden adres bilgisine kadar her şeyi vererek yazdım...
Sonuç: Benim yazdıklarım ile alakasız cevaplar... Saçma sapan hakaretler... konun farklı yerlere çekilmesi...
bana cevap hakkı doğasını istemiyorsanız gıyabımda konuşmayacaksınız... küçük adam zihniyeti ile gönderme yapmayacaksınız... TIPKI BAŞKA YERDE BENİM SİZE GÖNDERME YAPMADIĞIM GİBİ....
Birde bazıları kendi cinsel fantazilerinden yola çıkarak "giren çıkan" sohbeti yapmasın Allah aşkına. Ne kadar çirkin!
Madem aldınız eğrisi doğrusu ile konuşalım. Bugün her motorun kendine göre bir sıkıntısı var.
Kırmızı ile yazayımda yine anlamadım demeyin bana
BEN MARKA HAKKINDA KONUŞUYORUM HİÇ BİRİNİZİN ŞAHSİ MOTORU VEYA TERCİHİ VEYA ŞAHSI HAKKINDA DEĞİL.
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN... Markanın varlığını yokluğunu 2015 fuarda görürüz.
ben motoru almayın da demiyorum ki?
isteyen alır isteyen almaz, parayı beraber mi kazandık ki harcarken bana soracak? Alacak olan MARKA yı bilerek alsın...
Bazı cümlelerimdeki göndermeler, hakaret edenler nedeni ile var. Sana da o kadar "giren çıkan" muhabbeti yapılsa eminim sende imalı konuşurdun veya bir başkası gelip hakarete, hakaret ile cevap verirdi... Bir erkeğin başka bir erkeğe "giren çıkan" gibi edepsizce cümleler sarf etmesi için her halde önce bir şeyleri kendi tecrübe etmiş olması lazım diye düşünmekteyim. Tecrübesizlik işte benim ki. Bilemeyeceğim.... Lakin hakaret edene de "ne güzel küfür ediyorsun" kimse demez.
Barkın Bayoğlu`na gelince... onun videolarını hazırlarken ne düşündüğünü ona sormak lazım. onun adına savunma yapmam beklenmiyor sanırım. Ancak ben onun videolarını izlerken daha çok fiyat/performans/motorcunun çıkarları üçgeninde video çekimi yaptığı izlenimine kapılıyorum. Bu benim algım, bir başkası farklı algılayıp farklı bir ruh hali ile izleyebilir, o durum zaten "kişisel algı" ile alakalı olacağından tartışılabilecek bir mevzu değil.
Bu Kadar Yazıldı Çizildi Ancak Anlaşamadığımız Nokta Şudur:
Bir sürü eski ve yeni motorcu/motor kullanan/ motor meraklısı vb tanıdığım var. Kendilerine Megelli den bahsettiğimde hiç biri bana dönüp 250R da şu var bu var demedi (bak bu ilginç bir durum kimse 250R için yorum yapmıyor bana). Hepsi bana Marka nın güvenilmez olduğunu ve markanın sıkıntılarını anlattılar. Anlattıklarını araştırdım ve ulaştığım bilgiler ortada, kaldı ki bu bilgileri onlarca sayfa önce sizlerde yazdınız. "Dokuyucu işi bıraksa motorlar ortada kalır" dediniz.... Şimdi bunu Megelli kullanmayan biri dillendirince mi sıkıntı oluyor?
Farzı misal diyelim ki Megelli 125cc şu ana kadar üretilmiş en iyi 125 cc lik motor. Aprilla dan filan daha iyi bir 125cc ürettiler. (özellikle japon markası dillendirmiyorum) ve hem motor olarak hem malzeme ve işçilik olarak hemde dizayn olarak üretildiği sene bütün motor dergileri dahil her yerde bütün ödülleri topladı diyelim. ve bütün bunlar 2006 senesinde gerçekleşti diyelim.
2015 yılına geldiğinde, 9 senelik bu başarılı motorun üreticisi anlaşmalı olduğu fabrika ile ters düşünce üretemez hale gelsin... o motor halen değerli ve tercih edilir olabilir mi?
eğitimleriniz hakkında bilgim yok lakin aranızda mutlaka işletme, iktisat okuyan vardır, (tıp, eczacılık, spor akademisi okuyan adam bu konulara uzak olacaktır o yüzden onlardan örnek vermedim) bu arkadaşlar mutlaka önce okulda teorik olarak marka değeri, pazar payı, arz talep ilişkisi gibi konuları görmüş sonrada iş hayatında bizzat tecrübe etmiştir. hadi eğitim kısmını geçelim hepimiz çekirdekten yetişme tüccar ve tacirleriz. yine aynı prensipleri iş hayatında tecrübe edeceğiz.
ulaşacağınız nokta : bir markanın üretim kapasitesi ve imkanları ne kadar kısıtlı ise o kadar değer kaybına uğrayacağı veya değerinin imkanları ile aynı paralelde olacağıdır. dünyanın neresine giderseniz gidin, hangi sektöre bakarsanız bakın bu gerçek değişmez. kaldı ki bizim burada konumuz motorlu taşıtlar. bu tip ürünler kullanılma ve yıpranma payları ne olursa olsun yaşları ilerledikçe değer kaybeden ürünlerdir(10.000 km de farklı değer kaybeder 100,000 km deki farklı ama sonuçta ikisi de değer kaybına uğrar mı? uğrar.). birde modellerin üzerine yenileri gelmiyorsa değer kayıpları hem daha fazla olur hemde piyasada güvensizlik oluşur.
üstüne üstlük bir model her geçen sene daha da geliştirilip, revize edilmiyor mevcut teknolojisi ile piyasaya sürülmeye devam ediliyor ise yine değer kaybı yaşamaya devam edecektir.
250R ın model olarak sıkıntılarına gelecek olur isek: benim konum o değil o yüzden ben o konuya girmiyorum. titreşimi, elektrik tesisatı vs bunlar kullanıcıların kendi aralarında konuşacakları konular. Modellerin bireysel sıkıntıları Markaların genel değerini etkilemez. Sadece ilgili oldukları segmentteki satış/piyasaya hakimiyet oranlarını etkiler. yıl sonunda genel değerlendirmede markanın değerinden ziyade hedeflerine ulaşıp ulaşamadığını model üzerinde hangi revize çalışmaları yapmaları gerektiğini bağlar (AR-GE ve Satış/Pazarlama Departmanlarını yani). Marka ürettiği modellerden sadece 1 tanesinde başarısız olmuş sayılır bu da piyasa açısından risk teşkil etmez. (bknz diğer bütün otomobil ve motorlu taşıt üreticileri: her sene mutlaka bir tanesi yanlış planlama ve satış stratejisi nedeni ile o yıl 1 modelde daha başarısız olurlar/olabilirler)
Bu kadar yazdım anlattım umarım benden alıntı yapıp cevap vermek isteyecek kişi önce ne anlattığımı anlar... (bunu da ima vs olarak lütfen algılama smtaytg çünkü bir kaç sayfa boyunca bunu tekrar tekrar yaşadım ve yoruldum artı sende bunu bizzat okuyarak şahit oldun.




arkadaşlar evet bu son 3 -4 sayfa sürekli atışmalarla geçti bırakın bunları motorlarınızla güzel resimler çekin videolar paylaşın sorunu sıkıntısı olan yazsın derdine çare bulalım artık sayfaya girmek bile istemiyorum farklı tasarım ve düşünceleriniz varsa paylaşalım megelli paylaşım sayfası bu,biliyorum kışında birşey yapılmıyor ben nisana kadar motoru kapattım arabayla idare ediyorum ama projeler ve tasarımlarım var yaza kadar bitirmeyi düşünüyorum.Sizin motor üzerinde düşünceleriniz olmalı zevkle binmelisiniz bunları konuşun şu atışmalardan vazgeçin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------
Burak kardeşim kusura bakma senin fren sorununu unutuk ne yaptın düzeldimi yoksa sıkma varmı halen varsa yaz sorunu çözelim
fren balatalarını kaç km önce değiştirdiniz? eğer balatalar eskidi ise diski çizmeye başlayabilir o zamanda birde disk değişim sorunu ortaya çıkar. (motorda değil ama arabada başımıza gelmişti)
Alt eksozdaki çıkan sıcak hava lastiğe zarar vermezmi ?
murat kardeş dediğin olaya az kalmış nerdeyse çizecekmiş bikaç gün daha kullansaymışım diski tam ucunda yakalamışız. galiba 29000 (yirmidokuzbin) kilometrelik balata bunlar çok iyi gitmiş
29000 bir balata için hangi araçta olsa biraz fazla değil mi. bugüne kadar fren tutuşunu hiç mi etkilemedi?
arkadaşlar evet bu son 3 -4 sayfa sürekli atışmalarla geçti bırakın bunları motorlarınızla güzel resimler çekin videolar paylaşın sorunu sıkıntısı olan yazsın derdine çare bulalım artık sayfaya girmek bile istemiyorum farklı tasarım ve düşünceleriniz varsa paylaşalım megelli paylaşım sayfası bu,biliyorum kışında birşey yapılmıyor ben nisana kadar motoru kapattım arabayla idare ediyorum ama projeler ve tasarımlarım var yaza kadar bitirmeyi düşünüyorum.Sizin motor üzerinde düşünceleriniz olmalı zevkle binmelisiniz bunları konuşun şu atışmalardan vazgeçin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------
Burak kardeşim kusura bakma senin fren sorununu unutuk ne yaptın düzeldimi yoksa sıkma varmı halen varsa yaz sorunu çözelim
ben motoru almayın da demiyorum ki?
isteyen alır isteyen almaz, parayı beraber mi kazandık ki harcarken bana soracak? Alacak olan MARKA yı bilerek alsın...
Bazı cümlelerimdeki göndermeler, hakaret edenler nedeni ile var. Sana da o kadar "giren çıkan" muhabbeti yapılsa eminim sende imalı konuşurdun veya bir başkası gelip hakarete, hakaret ile cevap verirdi... Bir erkeğin başka bir erkeğe "giren çıkan" gibi edepsizce cümleler sarf etmesi için her halde önce bir şeyleri kendi tecrübe etmiş olması lazım diye düşünmekteyim. Tecrübesizlik işte benim ki. Bilemeyeceğim.... Lakin hakaret edene de "ne güzel küfür ediyorsun" kimse demez.
Barkın Bayoğlu`na gelince... onun videolarını hazırlarken ne düşündüğünü ona sormak lazım. onun adına savunma yapmam beklenmiyor sanırım. Ancak ben onun videolarını izlerken daha çok fiyat/performans/motorcunun çıkarları üçgeninde video çekimi yaptığı izlenimine kapılıyorum. Bu benim algım, bir başkası farklı algılayıp farklı bir ruh hali ile izleyebilir, o durum zaten "kişisel algı" ile alakalı olacağından tartışılabilecek bir mevzu değil.
Bu Kadar Yazıldı Çizildi Ancak Anlaşamadığımız Nokta Şudur:
Bir sürü eski ve yeni motorcu/motor kullanan/ motor meraklısı vb tanıdığım var. Kendilerine Megelli den bahsettiğimde hiç biri bana dönüp 250R da şu var bu var demedi (bak bu ilginç bir durum kimse 250R için yorum yapmıyor bana). Hepsi bana Marka nın güvenilmez olduğunu ve markanın sıkıntılarını anlattılar. Anlattıklarını araştırdım ve ulaştığım bilgiler ortada, kaldı ki bu bilgileri onlarca sayfa önce sizlerde yazdınız. "Dokuyucu işi bıraksa motorlar ortada kalır" dediniz.... Şimdi bunu Megelli kullanmayan biri dillendirince mi sıkıntı oluyor?
Farzı misal diyelim ki Megelli 125cc şu ana kadar üretilmiş en iyi 125 cc lik motor. Aprilla dan filan daha iyi bir 125cc ürettiler. (özellikle japon markası dillendirmiyorum) ve hem motor olarak hem malzeme ve işçilik olarak hemde dizayn olarak üretildiği sene bütün motor dergileri dahil her yerde bütün ödülleri topladı diyelim. ve bütün bunlar 2006 senesinde gerçekleşti diyelim.
2015 yılına geldiğinde, 9 senelik bu başarılı motorun üreticisi anlaşmalı olduğu fabrika ile ters düşünce üretemez hale gelsin... o motor halen değerli ve tercih edilir olabilir mi?
eğitimleriniz hakkında bilgim yok lakin aranızda mutlaka işletme, iktisat okuyan vardır, (tıp, eczacılık, spor akademisi okuyan adam bu konulara uzak olacaktır o yüzden onlardan örnek vermedim) bu arkadaşlar mutlaka önce okulda teorik olarak marka değeri, pazar payı, arz talep ilişkisi gibi konuları görmüş sonrada iş hayatında bizzat tecrübe etmiştir. hadi eğitim kısmını geçelim hepimiz çekirdekten yetişme tüccar ve tacirleriz. yine aynı prensipleri iş hayatında tecrübe edeceğiz.
ulaşacağınız nokta : bir markanın üretim kapasitesi ve imkanları ne kadar kısıtlı ise o kadar değer kaybına uğrayacağı veya değerinin imkanları ile aynı paralelde olacağıdır. dünyanın neresine giderseniz gidin, hangi sektöre bakarsanız bakın bu gerçek değişmez. kaldı ki bizim burada konumuz motorlu taşıtlar. bu tip ürünler kullanılma ve yıpranma payları ne olursa olsun yaşları ilerledikçe değer kaybeden ürünlerdir(10.000 km de farklı değer kaybeder 100,000 km deki farklı ama sonuçta ikisi de değer kaybına uğrar mı? uğrar.). birde modellerin üzerine yenileri gelmiyorsa değer kayıpları hem daha fazla olur hemde piyasada güvensizlik oluşur.
üstüne üstlük bir model her geçen sene daha da geliştirilip, revize edilmiyor mevcut teknolojisi ile piyasaya sürülmeye devam ediliyor ise yine değer kaybı yaşamaya devam edecektir.
250R ın model olarak sıkıntılarına gelecek olur isek: benim konum o değil o yüzden ben o konuya girmiyorum. titreşimi, elektrik tesisatı vs bunlar kullanıcıların kendi aralarında konuşacakları konular. Modellerin bireysel sıkıntıları Markaların genel değerini etkilemez. Sadece ilgili oldukları segmentteki satış/piyasaya hakimiyet oranlarını etkiler. yıl sonunda genel değerlendirmede markanın değerinden ziyade hedeflerine ulaşıp ulaşamadığını model üzerinde hangi revize çalışmaları yapmaları gerektiğini bağlar (AR-GE ve Satış/Pazarlama Departmanlarını yani). Marka ürettiği modellerden sadece 1 tanesinde başarısız olmuş sayılır bu da piyasa açısından risk teşkil etmez. (bknz diğer bütün otomobil ve motorlu taşıt üreticileri: her sene mutlaka bir tanesi yanlış planlama ve satış stratejisi nedeni ile o yıl 1 modelde daha başarısız olurlar/olabilirler)
Bu kadar yazdım anlattım umarım benden alıntı yapıp cevap vermek isteyecek kişi önce ne anlattığımı anlar... (bunu da ima vs olarak lütfen algılama smtaytg çünkü bir kaç sayfa boyunca bunu tekrar tekrar yaşadım ve yoruldum artı sende bunu bizzat okuyarak şahit oldun.