Dörtli flaşör düğmesi aldım, 3 lira. Şekli oval olduğu için biraz uğraştırır.
Hazır el atmışken sinyallere bi bip buzzer de aldık, o da 1.5 lira.. Baya bi ses yapıyor.
Geriye diyotlar kalıyor, elimde var.
[url=http://hizliresim.com/1y4PkB][url]http://i.hizliresim.com/1y4PkB.jpg[/url][/url]
Bu da sizden istediğim şemanın uygulanmış hali. Kumandaya aldığım piller bitikmiş, onun için bir çalışıp bir çalışmıyormuş, bağlantılar yeni, klavuzu da olmayınca hatayı hep kendimizde aradık. Hırrs :~/
Start stop var ancak anahtarı bagajda unutunca otomatik kilit açmayı henüz yapamadık...
https://www.youtube.com/watch?v=77VjgLYZtF8