Konuyu hortlatmak istemezdim ama mecbur kaldım , 2014 cbf 150 me 4lü yapmak istiyorum benim için önemli . Ama motoruma bi zarar ziyan gelir mi bi aksaklık bi problem yaşatırmı ellemeye korkuyorum ? Bu sağ sol sinyal artılarını alıp denedim bende olmadı , artılarıda cihazla buldum yani düzgün yaptım ama yok . Herkeste olan bende olmuyor. Bu motora nasıl 4lü yapacam bi el atın artık 2021 yılındayız herşey değişti 