Motosikletimize dörtlü flaşör yapımı,(UYGULAMALI)

Katılım
22 Eki 2020
Mesajlar
53
Konuyu hortlatmak istemezdim ama mecbur kaldım , 2014 cbf 150 me 4lü yapmak istiyorum benim için önemli . Ama motoruma bi zarar ziyan gelir mi bi aksaklık bi problem yaşatırmı ellemeye korkuyorum ? Bu sağ sol sinyal artılarını alıp denedim bende olmadı , artılarıda cihazla buldum yani düzgün yaptım ama yok . Herkeste olan bende olmuyor. Bu motora nasıl 4lü yapacam bi el atın artık 2021 yılındayız herşey değişti 😁
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
16
Yıllar sonra bende aynı sistemi yapmak istedim mondialin sinyal düğmesini aldım ama arkasındaki soket beraber gelmedi bunu nasıl bulabilirim ? Resimdeki soketin arkasındaki kablolu kısım bende yok. Link bulabilen paylaşırsa çok sevinirim

https://resimyukle.io/r/RX5DgvqVyW

https://resimyukle.io/r/RX5DgvqVyW

Not: Dağ başındayım yakında elektrikçi yok internetten almam gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst