- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Şehir içi kullanım için 0 km.bir scooter bakıyorum. İlk motorum olacak fakat Honda güvenli sürüş eğitimi 1 ve 2 yi tamamladım geçen sene.
Kullanırken sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum.
Eşim ile birlikte kullanacağım, yani çoğunlukla 2 kişi binilecek. Dağ bayır, uzun yolda değil, tamamen şehir içi, sahile,cafeye giderken kullanılacak.
PCX ile joyride200i arasında kaldım.
Joyride hem 200cc (teknik detaylarda 171cc yazıyor), hem kasa olarak daha büyük, fiyat olarakta 1000TL pahalı.
Kalite olarak Joyride ile PCX arasında ciddi fark var mıdır? PCX'e henüz oturamadım, Joyride boyutları fena değildi.
Küçük durmadı oturunca, fakat sanki plastik kalitesi biraz zayıf gibi geldi.
Aralarında 45cc ve 3.6bg lik bir fark var. Bu çok bir şey ifade edermi bu hacimdeki scooterlar için? Toplam yük 140kg gibi düşününce.
Bir de Joyride arka sırtlıka sahip, PCX'te yok. Artçı rahatlığı için çok önemli midir sırt dayaması? Tüm Scooter kullanıcılarından yorum bekliyorum bu konuda.
Benim boyum 1.90cm, eşim 1.75cm, yani uzun insanlarız, PCX altımda küçük mü kalır diye düşünmeden edemiyorum?
Teknik detaylarda 11cm kısa görünüyor Joyride'tan.
Fakat PCX daha yeni bir motor sanırım, teknolojisi daha güncel. Start stop vb. güzel özellikleri var.
Honda olması, satarken vb. avataj olarak görüyorum.
Sele rahatlıkları, oturma pozisyonları vb. kıyaslaması yapabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim.
Sonuçta 1 sezonluk veya geçiş maksatlı almıyorum motoru. Boyutları küçük kalmadıkça cc yükseltmeye ihtiyacım olacağını da düşünmüyorum.
Güzel havalarda gezme aracı olarak uzun yıllar kullanabilirim.
Teşekkürler
Engin
Edit:İmla
Şehir içi kullanım için 0 km.bir scooter bakıyorum. İlk motorum olacak fakat Honda güvenli sürüş eğitimi 1 ve 2 yi tamamladım geçen sene.
Kullanırken sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum.
Eşim ile birlikte kullanacağım, yani çoğunlukla 2 kişi binilecek. Dağ bayır, uzun yolda değil, tamamen şehir içi, sahile,cafeye giderken kullanılacak.
PCX ile joyride200i arasında kaldım.
Joyride hem 200cc (teknik detaylarda 171cc yazıyor), hem kasa olarak daha büyük, fiyat olarakta 1000TL pahalı.
Kalite olarak Joyride ile PCX arasında ciddi fark var mıdır? PCX'e henüz oturamadım, Joyride boyutları fena değildi.
Küçük durmadı oturunca, fakat sanki plastik kalitesi biraz zayıf gibi geldi.
Aralarında 45cc ve 3.6bg lik bir fark var. Bu çok bir şey ifade edermi bu hacimdeki scooterlar için? Toplam yük 140kg gibi düşününce.
Bir de Joyride arka sırtlıka sahip, PCX'te yok. Artçı rahatlığı için çok önemli midir sırt dayaması? Tüm Scooter kullanıcılarından yorum bekliyorum bu konuda.
Benim boyum 1.90cm, eşim 1.75cm, yani uzun insanlarız, PCX altımda küçük mü kalır diye düşünmeden edemiyorum?
Teknik detaylarda 11cm kısa görünüyor Joyride'tan.
Fakat PCX daha yeni bir motor sanırım, teknolojisi daha güncel. Start stop vb. güzel özellikleri var.
Honda olması, satarken vb. avataj olarak görüyorum.
Sele rahatlıkları, oturma pozisyonları vb. kıyaslaması yapabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim.
Sonuçta 1 sezonluk veya geçiş maksatlı almıyorum motoru. Boyutları küçük kalmadıkça cc yükseltmeye ihtiyacım olacağını da düşünmüyorum.
Güzel havalarda gezme aracı olarak uzun yıllar kullanabilirim.
Teşekkürler
Engin
Edit:İmla