Motosiklette Traction Pad (Stompgrip) Ne İşe Yarar?

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

teşekkür ederiz,güzel olmuş video. Raftakilere bakarken ,cennette gibim hissettirdi :cyclopsan. Birşey sorucam,bu depoyu kesinlikle çizen,çıkartılması halinde iz bırakan birşey değil galiba .Peki yağışlı havalarda sürüşlerde yapışkanlığını falan kaybediyor mu ?

kendime yılbaşı hediyem traction pad (strompgip) olacak :thumleft:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Merhaba,

teşekkür ederiz,güzel olmuş video. Raftakilere bakarken ,cennette gibim hissettirdi :cyclopsan. Birşey sorucam,bu depoyu kesinlikle çizen,çıkartılması halinde iz bırakan birşey değil galiba .Peki yağışlı havalarda sürüşlerde yapışkanlığını falan kaybediyor mu ?

kendime yılbaşı hediyem traction pad (strompgip) olacak :thumleft:

Teşekkür ederim.
Hayır çizilmeye karşıda depoyu korur çünkü üzerinde plastik bir kaplama olduğunu düşünün.Yağmura suya dayanıklı yapışkan bir madde değil sadece kendisi depoya yapışıyor aynı tankpad gibi, tavsiye ederim.
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
güzel paylaşım..

Traction Pad deyince dedim bu ne ki amk,parantez içinde (Stompgrip) yazınca haa dedim tamam :thumleft:
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
mrb ürünü nereden ve ne kadara aldınız? veya link varmı. ben brnmotor'da buldum ama daha ucuza bulabilirmiyim acaba diyorum
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mrb ürünü nereden ve ne kadara aldınız? veya link varmı. ben brnmotor'da buldum ama daha ucuza bulabilirmiyim acaba diyorum

Merhaba, ben bu aldığımı ebay.com dan aldım.Tabi öncesinde kendi sitesinde benim motoruma hangi kodlu ürünün uygun olduğunu baktım ve öyle aradım.
Bazen ebayde 10-20dolar daha uyguna gelebiliyor.
Fakat www.stompgrip.com kendi sitesidir.Önce oradan bi bakın derim; fiyat modele göre değişiyor fakat 100-200TL arasında olacaktır.
Gümrüğe takılma gibi bir sorunu yok bu ürünün.3 kez aldım 2 si kendime, 1i arkadaşa hepsi geldi 20güne kadar.

Selamlar
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
kışın benzin deposu buz gibi oluyo, bacaklarla kavramak sıkıntı oluyo, bu zımbırtılardan yapıştırınca en azından metal kadar soğuk olmaz sanırım?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kışın benzin deposu buz gibi oluyo, bacaklarla kavramak sıkıntı oluyo, bu zımbırtılardan yapıştırınca en azından metal kadar soğuk olmaz sanırım?

Tabi bi nevi farkedebilir fakat depo çok soğuk geliyorsa korumalı ekipman kullanmıyoruz demekki :) Kevlar pantolon yada korumalı tekstil-deri pantolonla kullanırsak eğer depoyu sıkmaktan korkmayız soğuklarda.Önce ekipman hocam selamlar
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Tabi bi nevi farkedebilir fakat depo çok soğuk geliyorsa korumalı ekipman kullanmıyoruz demekki :) Kevlar pantolon yada korumalı tekstil-deri pantolonla kullanırsak eğer depoyu sıkmaktan korkmayız soğuklarda.Önce ekipman hocam selamlar

hocam içlik ve kot pantolon kullanıyorum ancak yine de soğuk oluyor yav. kevlar pantolon yakın zamanda alıcam da bedenini denemem lazım öncelikle.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Güzel paylaşım Teşekkürler. Benimde almam lazım en kısa zamanda virajın içindeyken bozuk yola denk geldiğimde toto öne zipliyor sıkıntı oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst