2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

  • Yamaha YBR ( 2005 - 2009 )

    Oy: 30 47.6%
  • Mondial Drift ( Sıfır )

    Oy: 33 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    63
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Merhaba internet'te epey araştırdım ancak böyle bir konu bulamadım, bulduklarımda beni tatmin etmedi.
Ekim başında ilk motorum olan Mondial MFH 100'ü sattım, nasipse bu ay içinde bir motosiklet almayı düşünüyorum.

Alacağım motoru en az 2 - 3 yıl ve 20 - 30 bin kilometre arasında kullanacağım - yazları bir kaç kez uzun yola çıkacağım, her iki motoru'da epey araştırdım artılarını, eksilerini yazdım kafama

Çevremde 2. El eski kasa ( 2005 - 2009 ) Yamaha YBR al diyende var, sıfır Mondial Drift'te al diyen var.

Kararımı bu anketin sonucuna göre vereceğim.

Şimdiden teşekkürler :king:

temizini bulabilirsen ybr alınabilir,

temiz ybr ekonomiye uymuyorsa da sıfır drift alınıp

düzgün kullanılırsa dediğiniz süre ve km lerde sıkıntısız olarak kullanılabilir
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
temizini bulabilirsen ybr alınabilir,

temiz ybr ekonomiye uymuyorsa da sıfır drift alınıp

düzgün kullanılırsa dediğiniz süre ve km lerde sıkıntısız olarak kullanılabilir

Max. 30.000 km'de çiçek gibi YBR'den başkasını almam ölü motorla işim olmaz.
YBR'de ekonomiye uyuyor drift'de.

Apaçi değilim alabildiğim en kaliteli ürünler ile bakımlarını zamanında yaparım - yaptırırım, lakin aldığım motor yolda giderken dökülürse işte o zaman üzülürüm'ki biliyorum seçeneklerdeki iki motorda kendi klasmanlarında sağlam motorlar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Bir driftçi olarak bende drift butonuna bastım hayatımda bir kaç kere ybr kullanmıştım !, bende dirften önce cup kullanmıştım çok daha rahat ve iyi .al buda benden teşvik amaçlı 5,5 aylık 2bin km de .:
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Max. 30.000 km'de çiçek gibi YBR'den başkasını almam ölü motorla işim olmaz.
YBR'de ekonomiye uyuyor drift'de.

Apaçi değilim alabildiğim en kaliteli ürünler ile bakımlarını zamanında yaparım - yaptırırım, lakin aldığım motor yolda giderken dökülürse işte o zaman üzülürüm'ki biliyorum seçeneklerdeki iki motorda kendi klasmanlarında sağlam motorlar :)

bak benim gibi de yapabilirsin.

sıfır drift al, bakım zamanı gelince sarf malzemelerini japonlarınkinden tak yada ust kalite yedek parca kullan.

o zaman hem ucuz yollu sıfır motorun olur, hemde evladiyelik olur.

örnek: piyasadaki modifiye cg lerin en buyuk sorunu cok kısa sürede debriyaj balatası sıyırmasıdır

ben 1 tanesi, çin yedek takımı fiyatına orjınal honda debriyaj balatası taktım, debriyaj göbegi eridi balatalar sıfır :cat:

zaten piyasadaki yan sanayi parcalar ile bakım görmüş toplanmıs japonlardan da bence hayır gelmez
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Uzun yol ne kadar km yaparsın bilemem ama ben 320 + 320 km gittim geldim ve tam dolu gittim geldim (depo üstü çanta, topcase, sırt çantası ve çadır)

Ayrıca çan çin çon diyenlere bakma, o kadar da dökülen bir motor değil hatta motoru bakımlı tut hor kullanma orjinal kullan sorun yaşamazsın. Herkes bir çin davasıdır tutturmuş gidiyor. Kimin cebinde ne kadar varsa o kadarlık motor alır. Sanki diğer motorlarda sorun yok hepsi tam takır. Sonuçta driftin eti budu bellidir ona göre biner kullanır davranırsın. Bu durum diğer motorlar içinde geçerlidir.

Neyse çok konuşulacak şeyler varda ne kadar konuşsak bazı düşünceleri ben ön yargıları değiştiremeyiz insanlarda :)

Hayırlısı olsun Allah kaza bela vermesin umarım herşey gönlünce olur.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Gel sana ybr ile motoru aynı olan.... aynı fabrikada üretilen sorunsuz bir motosiklet alalım.. fiyatı da uygun, taksitle 2.900-3.200 aralığında..Kötü eleştiri bulamazsın.. Salcano Wolf derim.. Bi düşün... Hep derim sıfır candır...
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Ben Mondial'i istediğim gibi kötülerim küfürde ederim çünkü diğer motorumda Mondial Cub. Kahrını çeken 3 kiloyu çıkarıp masaya vurmakta haklıdır, ha hiç mondial'dem canı yanmayan adamın motor kötüleyen adamın yorumları samimi değil amaç; "Bizde para var caponeyz'e biniyoz" demeye çalışmak caka satmak. Bende mondial'i çomarın makatına soktum çünkü hakkımdır
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Gel sana ybr ile motoru aynı olan.... aynı fabrikada üretilen sorunsuz bir motosiklet alalım.. fiyatı da uygun, taksitle 2.900-3.200 aralığında..Kötü eleştiri bulamazsın.. Salcano Wolf derim.. Bi düşün... Hep derim sıfır candır...

Hocam bir aralar çok düşünmüştüm Salcano Wolf'ü ama aklıma yatmadü bir türlü sorunsuz güzel bir motosiklet olduğunu bildiğim halde :)

Ben Mondial'i istediğim gibi kötülerim küfürde ederim çünkü diğer motorumda Mondial Cub. Kahrını çeken 3 kiloyu çıkarıp masaya vurmakta haklıdır, ha hiç mondial'dem canı yanmayan adamın motor kötüleyen adamın yorumları samimi değil amaç; "Bizde para var caponeyz'e biniyoz" demeye çalışmak caka satmak. Bende mondial'i çomarın makatına soktum çünkü hakkımdır

Haklısınız Mondial'in cup motorlar8 gerçekten adamı zıvanadan çıkartır ama Drift güzel bir motosiklet, çevremde binen arkadaşımda oldu, kullanıcıların genelide memnun :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Hocam bir aralar çok düþünmüþtüm Salcano Wolf'ü ama aklýma yatmadü bir türlü sorunsuz güzel bir motosiklet olduðunu bildiðim halde :)



Haklýsýnýz Mondial'in cup motorlar8 gerçekten adamý zývanadan çýkartýr ama Drift güzel bir motosiklet, çevremde binen arkadaþýmda oldu, kullanýcýlarýn genelide memnun :)

Biliyorum Drift güzel motordur ona lafım yok onu önerdim zaten, senin yerinde olsam onu alırdım.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Bende bu gidişle büyük ihtimalle Mondial Drift alacağım gibi duruyor :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Burada sahibinden'dw bayiden 2.890 fiyata 0 km satiliyor bi bak.

Onlar ile aradım konuştum, tanıdık çevremden biraz araştırdım satılan ürünler eski üretimler 2012 model felan, 2014 model olanlar ise fabrikada yada bayinin elinde kalan parçalarla toplanan motorlar. Akü'leri vs. eski üretim yani 3 - 5 aya biter, lastikleri eski üretim ( gerçi alır almaz lastikleri değiştireceğim ama olsun ) :cat:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
38
Mondial Drift'le sen uzun yolun yarısında kalırsın,merkezden fazla uzaklaşma bütçen delinir.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Mondial Drift'le sen uzun yolun yarısında kalırsın,merkezden fazla uzaklaşma bütçen delinir.

Mondial Drift tecrübeniz var'mı acaba hiç ?
Binip sağa - sola gittiniz'mi ?
Yada bir problem çıkardığına şahit oldunuz'mu ?

Evet arkadaşlar ankette Mondial Drift önde gidiyor sanırım Drift alacağım gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst