- Katılım
- 14 Kas 2014
- Mesajlar
- 82
kesinlikle Mondial drift tavsiye ediyorum sıfır motor gibisi varmı hiç 2.el motorun ne çıkaracağı hiç belli olmaz !
Merhaba internet'te epey araştırdım ancak böyle bir konu bulamadım, bulduklarımda beni tatmin etmedi.
Ekim başında ilk motorum olan Mondial MFH 100'ü sattım, nasipse bu ay içinde bir motosiklet almayı düşünüyorum.
Alacağım motoru en az 2 - 3 yıl ve 20 - 30 bin kilometre arasında kullanacağım - yazları bir kaç kez uzun yola çıkacağım, her iki motoru'da epey araştırdım artılarını, eksilerini yazdım kafama
Çevremde 2. El eski kasa ( 2005 - 2009 ) Yamaha YBR al diyende var, sıfır Mondial Drift'te al diyen var.
Kararımı bu anketin sonucuna göre vereceğim.
Şimdiden teşekkürler :king:
KUVVETMÝRA;3489251' Alıntı:seni sevmiyorum, o yüzden mondial drift tavsiye ediyorum.
temizini bulabilirsen ybr alınabilir,
temiz ybr ekonomiye uymuyorsa da sıfır drift alınıp
düzgün kullanılırsa dediğiniz süre ve km lerde sıkıntısız olarak kullanılabilir
Max. 30.000 km'de çiçek gibi YBR'den başkasını almam ölü motorla işim olmaz.
YBR'de ekonomiye uyuyor drift'de.
Apaçi değilim alabildiğim en kaliteli ürünler ile bakımlarını zamanında yaparım - yaptırırım, lakin aldığım motor yolda giderken dökülürse işte o zaman üzülürüm'ki biliyorum seçeneklerdeki iki motorda kendi klasmanlarında sağlam motorlar![]()
Gel sana ybr ile motoru aynı olan.... aynı fabrikada üretilen sorunsuz bir motosiklet alalım.. fiyatı da uygun, taksitle 2.900-3.200 aralığında..Kötü eleştiri bulamazsın.. Salcano Wolf derim.. Bi düşün... Hep derim sıfır candır...
Ben Mondial'i istediğim gibi kötülerim küfürde ederim çünkü diğer motorumda Mondial Cub. Kahrını çeken 3 kiloyu çıkarıp masaya vurmakta haklıdır, ha hiç mondial'dem canı yanmayan adamın motor kötüleyen adamın yorumları samimi değil amaç; "Bizde para var caponeyz'e biniyoz" demeye çalışmak caka satmak. Bende mondial'i çomarın makatına soktum çünkü hakkımdır
Hocam bir aralar çok düþünmüþtüm Salcano Wolf'ü ama aklýma yatmadü bir türlü sorunsuz güzel bir motosiklet olduðunu bildiðim halde
Haklýsýnýz Mondial'in cup motorlar8 gerçekten adamý zývanadan çýkartýr ama Drift güzel bir motosiklet, çevremde binen arkadaþýmda oldu, kullanýcýlarýn genelide memnun![]()
Bende bu gidiþle büyük ihtimalle Mondial Drift alacaðým gibi duruyor![]()
Burada sahibinden'dw bayiden 2.890 fiyata 0 km satiliyor bi bak.
drift derim daha kimseden dogru durust bi sikayet gormedim
Mondial Drift'le sen uzun yolun yarısında kalırsın,merkezden fazla uzaklaşma bütçen delinir.