Kask ve Mont için bilgi arıyorum.

Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
10
Merhaba ve iyi akşamlar arkadaşlar.:) Aranıza yeni katılacağım nasipse yarından sonra 2012 yzf r 125 (Beyaz) alıyorum. Motor sürme tecrübem var ama ne kask ne mont ne marka hiçbirşey bilmem. Sizden ricam sıkılmış olsanız da bu sorulardan beni biraz aydınlatır mısınız ? Çok dandik olmasın dicem sonuçta güvenlik için takıyoruz ama bütçem de kısıtlı öğrenciyim. Bana uygun fiyatlarda ve biraz da kaliteli ürünler veya siteler gibi bilgiler verir misiniz ?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
bütçen yüksekse büse mont öneririm.. düşükse aliexpresten bunu aldım ben http://tr.aliexpress.com/item/Free-shipping-Men-PU-jacket-professional-racing-jacket-motorcycle-jacket-motorcycle-delivery-5-sets-of-protective/760733959.html
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
10
En fazla ikisine verebileceğim 300 - 500 arası ustam. Biraz zor bulmak ama ls2 harici beyaz bi kask ve mont arıyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
bütçen yüksekse büse mont öneririm.. düşükse aliexpresten bunu aldım ben http://tr.aliexpress.com/item/Free-shipping-Men-PU-jacket-professional-racing-jacket-motorcycle-jacket-motorcycle-delivery-5-sets-of-protective/760733959.html

Hocam bu linkte kini mi aldınız nasıl bi ürün bende düşünüyorum da
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Bende 2 adet hiç kullanılmamış kask var AGV K4 Evo piyasa değeri 660 TL ben uygun fiyata bırakacağım.
Daha camın üstündeki jelatinler durmaktadır kutusunda geldiği gibi durmaktadır daha önce zaten hiç kullanılmadı sadece resim çekme amacıyla kutudan çıkartıldı.

k13o2y.jpg
550 TL
bgAzQn.jpg
480 TL

Satış konusu: AGV K4 Evo Kask
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
10
LS2 yi neden istemiyorsunuz? Ben de LS2 kullanıyorum da bu yüzden nedenini öğrenmek istiyorum

Hocam cok şey duydum hiç korumaz gibisinden bi çok kişiden ondan oyle bi yorum yaptım kullanmışlığım yoktur ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

Bende 2 adet hiç kullanılmamış kask var AGV K4 Evo piyasa değeri 660 TL ben uygun fiyata bırakacağım.
Daha camın üstündeki jelatinler durmaktadır kutusunda geldiği gibi durmaktadır daha önce zaten hiç kullanılmadı sadece resim çekme amacıyla kutudan çıkartıldı.

http://i.hizliresim.com/k13o2y.jpg 550 TL
http://i.hizliresim.com/bgAzQn.jpg 480 TL

Satış konusu: AGV K4 Evo Kask

Güzel kaskmış ama 480 tl verirsem ona motora yakıt param bile kalmaz yürürken takarım artık :) Hayırlı satışlar
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Hocam cok şey duydum hiç korumaz gibisinden bi çok kişiden ondan oyle bi yorum yaptım kullanmışlığım yoktur ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------



Güzel kaskmış ama 480 tl verirsem ona motora yakıt param bile kalmaz yürürken takarım artık :) Hayırlı satışlar

Yani piyasa fiyatı 660 TL olan bir kask ve daha önce hiç kullanılmamış 2. el değil sıfır ürün. Teşekkürler.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
bu 2 kasktan birini alacan kardeş o zman http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/137770-sharp%27-tan-5-yildiz-alan-en-ucuz-iki-kask-mt-revenge-vs-nitro-aikido-inceleme.html
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Ben de ls2 ile kaza yapmış ve kaskı öven birini duymuştum. Şehir efsanesi bu dediginiz büyük ihtimal ama çok da kesin bir şey söylenemiyor maalesef güvenilir bir test olmadığından. Sharp testi denen teste kask diye tencere sokulsa 5 yıldız alır diye biliyorum, zaten kask işinin belli bir formülü yok sanırım her firma farklı bir yol izliyor.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ucuz olupda kaliteli olanı yok ucuz olanı alırsanız bir süre sonra beyenmeyip daha iyisini almak isteyeceksiniz :) ucuza mal alıp zengin olmadığınızı daha iyi anlıyacaksınız :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
En fazla ikisine verebileceğim 300 - 500 arası ustam. Biraz zor bulmak ama ls2 harici beyaz bi kask ve mont arıyorum.

Bu pek doğru gelmedi bana,
aldığın motor ortalama 7500TL-8000TL
Bir de öğrencisin,
Hem öğrenci hemde 8000 TL motor,
sonra kask ve monta 300-500TL
ee bu motorun bakımı sigortası benzini ne oldu ?
Forumdaki insanlar az çok görmüş geçirmiş insanlar,
kask istiyorsun LS2 beğenmiyorsun.Yok duymuşta bilmem neymişte....
Bu işte bir iş var,kokusu çıkar,
iki gün sonra en ucuz trafik sigortasını nereden yaptırım diye de konu açarsın.
ben ilk motoru aldığımda fazer 600 o beğenmediğin LS2 kaskla 1 seneye yakın kullandım hiç bir sıkıntısınıda görmedim.
montum bile yoktu.Dirseklikleri takıp üzerine normal montu giyip kaç kere gitmişliğim var.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hocam bende de 1 ay kullanılmış Nitro Aikido M beden kask var, Sharp tan 5 yıldızlı, sıfırı 300-400 tl arasında, uygun fiyata bırakabilirim. Yüksek süratlerde ses aldığı için satıyorum, sendeki 125cc lik ile çok fazla rahatsız olmazsın.
mont olarak öğrenci işi Venom Air ler var 200 liraya almıştım ben dükkanda, piyasada 260-280 lira civarı sanırım, seri sonu denk getirebilirsin şu sıralar.
bütçene uygun 500 lira civarı ikisini de almış olursun.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
10
Bu pek doğru gelmedi bana,
aldığın motor ortalama 7500TL-8000TL
Bir de öğrencisin,
Hem öğrenci hemde 8000 TL motor,
sonra kask ve monta 300-500TL
ee bu motorun bakımı sigortası benzini ne oldu ?
Forumdaki insanlar az çok görmüş geçirmiş insanlar,
kask istiyorsun LS2 beğenmiyorsun.Yok duymuşta bilmem neymişte....
Bu işte bir iş var,kokusu çıkar,
iki gün sonra en ucuz trafik sigortasını nereden yaptırım diye de konu açarsın.
ben ilk motoru aldığımda fazer 600 o beğenmediğin LS2 kaskla 1 seneye yakın kullandım hiç bir sıkıntısınıda görmedim.
montum bile yoktu.Dirseklikleri takıp üzerine normal montu giyip kaç kere gitmişliğim var.

1. olarak motor parasını çalışarak topladım. Şu an okuyom ve çalışma imkanım yok motor fiyatı motor sigortası benzini falan benim bileceğim işler kimseyi ilgilendirmez.
2. olarak konu dışı yapmanı saçma buldum. Burda acemi oldugumu belirttim bu konuda ve elimdeki fiyat bu kadar kendin kullanıyosun diye laf ettirmemen normaldır klasik Türk kafası. LS2 yi 5 yıl kullanan da var kaza yapmadıgı surece memnunum diyen ama kuzenim aldıktan 2 gün sonra kaza yapınca parçalanan LS2 yi ben gördüm. O yüzden bi dalga konuşma bence boş. 300 500 TLye de adam akıllı bulunabilen kitler var onu arıyoruz. Yardım dışı şekil için yazmayın.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Hocam cok şey duydum hiç korumaz gibisinden bi çok kişiden ondan oyle bi yorum yaptım kullanmışlığım yoktur ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------



Güzel kaskmış ama 480 tl verirsem ona motora yakıt param bile kalmaz yürürken takarım artık :) Hayırlı satışlar

Güzel kardeşim bak senin lafın,
"Hocam cok şey duydum hiç korumaz gibisinden bi çok kişiden ondan oyle bi yorum yaptım kullanmışlığım yoktur ama"
Bu lafı ben mi dedim.
Tabi ki motorun sigortası benzini seni ilgilendirecek beni mi ilgilendirecek.yok sen herşeyin ucuzuna kaçtığın için kaçak benzin falan koyarsın motora,
Kaskın Kaza resmini keşke paylaşsanda tabi doğru konuşuyorsan biz de görsek ls2 nasıl parçalanmış !!!!!

Biz Türk kafasındayız tabiki sen neyin kafasındasın çok merak ediyorum


Ayrıca konuşma uslübuna dikkat etmeni öneririm.
 
Katılım
16 Kas 2014
Mesajlar
50
ortalama bir insanın cebinde artık 1.000 TL lik cep telefonu. Vazifesi elde oyuncak.

hayatını teslim edeceğin bir koruma parçasına 300 TL. Vazifesi hayatını korumak.

kendinize yazık, sat cep telefonunu al. taksit yaptır al. ama bir şekilde iyi kask al. allah göstermesin bir kaza yaptıktan sonra keşke dememek için.

sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst