İtalyan diye Kaktırılmaya Çalışılan Çinli DERBI ETX 150

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok tanımıyorum askerliği bitince tanışırız inş:) 6 yıl oldu burda oturalı kimseyi tanımıyorum:(

eyvallah dostum..benim zamanımda Soğuksu bomboştu orada istasyon altında gölde balık tutardık Kanarya falan bildiğin boş araziydi..şimdi ipini koparan orda...banliyölerde kapılara asılıp beleş dolanırdık trenle..güzel günlerdi..

Bu arada derbi italyan değil ispanyol markasıdır

haklısın biraderim...

ama bizim Ferco Motor İtalyan vespa pıaggıo aprılıa ve bu İspanyol markasınında distribütörü olduğundan bu algı oluşmuş bizde oraya odaklandım..Pıaggıo Zenghsenin ürettiği ve o markayla Asyada varolan bir markayı İspanyol DERBI adı altında memlekete getirirsen ne iş derler adama...:p


şimdi bak sahibinden comdaki bir bayi ilanında aynen şöyle yazıyor...:p

İTALYAN PİAGGİO NUN YENİ ÜRÜNÜ HUZURLARINIZDA:cherry:


DERBİ ETX 150-MADE İN İTALY

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-derbi-derbi-etx-150-made-in-italy-183679436/detay

ben uyandırayımda arkadaşları...:king:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ya sorma ben 84-2004arasi fevzi Çakmak mahallesinde oturuyordum okuldan kaçıp trene kaçak binip asıla asıla Yeşilköy'e denize giderdik:) ne günlerdi bee
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ya sorma ben 84-2004arasi fevzi Çakmak mahallesinde oturuyordum okuldan kaçıp trene kaçak binip asıla asıla Yeşilköy'e denize giderdik:) ne günlerdi bee

o zamanlar Floryada antrenman izlerdik Cihan Tütüneker..Savaş..Simoviç..Erdal..Tanju falan Jupp Derwall zamanı..hepsini biliriz aga...

Menekşeyi diyon dimi..Menekşe Plajı efsanedir.. Şenlikköy Stadında 1.lig maçları olurdu Bakırköysporun...banliyö güzergahında hep ekşın yaşadık Yeşilyurt Bakırköy Yeşilköyde müze vardı o zamanlarda..VYenikapıdaki Lunapark bombaydı..Gülhane konserleri falan...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
o zamanlar Floryada antrenman izlerdik Cihan Tütüneker..Savaş..Simoviç..Erdal..Tanju falan Jupp Derwall zamanı..hepsini biliriz aga...

Menekşeyi diyon dimi..Menekşe Plajı efsanedir.. Şenlikköy Stadında 1.lig maçları olurdu Bakırköysporun...banliyö güzergahında hep ekşın yaşadık Yeşilyurt Bakırköy Yeşilköyde müze vardı o zamanlarda..VYenikapıdaki Lunapark bombaydı..Gülhane konserleri falan...

Hehe konu kaynamasın şimdi:)dorsoduro ya benzemiyormo mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayin Metehan; sizin çinli diye begenmediginiz derbi etx, size japon honda diye 7 bin tl den kaktirilan taiwan mali cbf den daha kaliteli bir motordur.cbf ve stx kullanmis biri olarak soyluyorum size.
Birde simdi ne olduda boyle bir baslik acma ihtiyaci duydunuz? Neyin kuyruk acisidir bu?

Elinizdeki pancar motoru hondacikinmi? Yoksa ona verdiginiz 7 bin tl paraninmi?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Honda yamaha japon diye kaktırınca bişey olmuyor ama. Hani şu çinde ürettiklerini. Bendede bi suzuki inazuma var. Halis mulis çin malı. Ne olmuş çin malıysa? Elimde sony ixperia var oda çin malı. Ne mantık. Ne malı olduğu önemli değil, kalitesi önemli.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
Abi böyle başlık mı atılır gözünü seveyim :queen: Honda'yı Yamaha'yı herkes Japon diye biliyor, burada da bir kaktırma durumu mu var o zaman? Adam zaten kendi sayfasına İspanyol olduğunu belirtmiş kimse dememiş İtalyan diye. Hem ne yazacaktı ki İspanyol ama Zongshen'le ortaklığımız var Çin'de üretiyoruz mu diyecekti? (Burada kendi malını öven satıcı gibi oldum ama, ne yapayım yüreğim el vermedi duyarsız kalmaya.)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sayin Metehan; sizin çinli diye begenmediginiz derbi etx, size japon honda diye 7 bin tl den kaktirilan taiwan mali cbf den daha kaliteli bir motordur.cbf ve stx kullanmis biri olarak soyluyorum size.
Birde simdi ne olduda boyle bir baslik acma ihtiyaci duydunuz? Neyin kuyruk acisidir bu?

Elinizdeki pancar motoru hondacikinmi? Yoksa ona verdiginiz 7 bin tl paraninmi?

cbf yeni zamlandı ben aldığımda 4750 idi..baktılar millet saldırıyor zam kitledi namıssızlar..fiyatar uçtu..sıfır alan düşünsün banane..


Kardeş sen okuduğunuda anlamıyon ama...çayna olsunda kaliteli çin olsun yeter...

Hondanın baş düşmanı benim..bakma motoruna 8 yıldır bindiğime...benim tercihim tamamen servisle olan bağımla alakalı...ama bir Inazuma alırsam bu servis dezavantajını görmezden gelicem...cbf Tayvan Malı değil..Çaynanın hası..Sundıro Honda çin fabrikasında...birşey biliyosan yaz bilmiyosan sus saygımız olsun sana...


http://www.sundiro.com/en/industry/electric-in2.aspx


bu arada İnazuma da Chına..."the new GW250 Inazuma. The 250 is a naked option in a sea of entry-level sportsbikes abroad and is well-regarded as a beginner’s motorcycle abroad. The backstory is that the motorcycle was designed for the A2 license class in Europe from scratch and is built by Suzuki’s Chinese operation to control costs"

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Abi böyle başlık mı atılır gözünü seveyim :queen: Honda'yı Yamaha'yı herkes Japon diye biliyor, burada da bir kaktırma durumu mu var o zaman? Adam zaten kendi sayfasına İspanyol olduğunu belirtmiş kimse dememiş İtalyan diye. Hem ne yazacaktı ki İspanyol ama Zongshen'le ortaklığımız var Çin'de üretiyoruz mu diyecekti? (Burada kendi malını öven satıcı gibi oldum ama, ne yapayım yüreğim el vermedi duyarsız kalmaya.)

kimse malım kötü demiyor hacı senin makinada şık...bi deneme turu fırsatımız olsa incelenecek motor...en azından Altın Elbiseli Adam Barkın Agaya bir tane ver 1 hafta kullansın o yapsın olumlu olumsuz benim düşüncem netleşir ona güveniyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
Sen öyle kaktırıyolar filan diyince bende konuya daldım abi kusura bakma :queen: Bende isterim, Barkın abi motosikletimi test etsin hemde tanışmak naip olsun ama arada 320 km var abi, Aslında test etse iyi olur belki bilmediğim bir şeyler anlatır :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
abi ben sana motosiklet buldum mz301 veya jawa 350 twin sport
rahmetli bir abimiz sayesinde bu motosiklet camiasina girdim o 350 ts kullanıyordu onda sendeki gibi kilo vardı
fakat şu sorunun olacak benzin :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eskişehirde olup bu makinaya 5500 bayılmak gerçekten bir risk veya cesaret bence yanlış anlama bak..ben memleketime gidiyorum motorun sıfır 6500 diyorum şaşırıyorlar onu alacağına araba alaydın diyolar..arabadan kasıt ise eski doğan şahin veya reno toroslar..harbi Anadoluda bu paraya motor alanlara halen manyag gözüyle bakılıyormu sence..:p


Shooter 2 zaman motorla her viteste tekerde gitmeye niyetim yok :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Daha durun uykudalar hala.
şimdi benelli yi İtalyan diye kakistiriyorlar,ahali de bakıyor tabi...
İtalyan devi filan,sasali sözler...
e tabi bu memlekette herseyin sonuna koy bi "-elli,dili,vs.." oldu mu sana İtalyan :)
zamanında italyanmis,el degistire degistire bi uyanık ingiliz abi almış,vermiş işi Çinlilerin eline..
neyse ahali uyanır buna da bigün :)
Zamanında mondial e de İtalyan derlerdi ya..
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
Eskişehirde olup bu makinaya 5500 bayılmak gerçekten bir risk veya cesaret bence yanlış anlama bak..ben memleketime gidiyorum motorun sıfır 6500 diyorum şaşırıyorlar onu alacağına araba alaydın diyolar..arabadan kasıt ise eski doğan şahin veya reno toroslar..harbi Anadoluda bu paraya motor alanlara halen manyag gözüyle bakılıyormu sence..:p


Shooter 2 zaman motorla her viteste tekerde gitmeye niyetim yok :)

Anadolu insanı motosiklet sürerken duyduğu mutluluğu düşünmez ki abi, düşsem ne olur, soğuktan donduk diye filan düşünür. Benim çevremde öyle, eğer araban, evin varsa motosiklet alabilirsin ama ikisi de yoksa gidip mt-07 filan aldıysan tepki gösterirler tabi.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Anadolu insanı motosiklet sürerken duyduğu mutluluğu düşünmez ki abi, düşsem ne olur, soğuktan donduk diye filan düşünür. Benim çevremde öyle, eğer araban, evin varsa motosiklet alabilirsin ama ikisi de yoksa gidip mt-07 filan aldıysan tepki gösterirler tabi.

Asgari ücretle çalışıp uç çocuk besleyen adam tabi ki anlamaz senin 17 bin lira verip motor aldığını.
Bisikletiyle yaz kış işe gitmek zorunda kalan adamlar görüyorum ben dolmuş parasından kısmak için.
Şimdi sen buna motosiklet özgürlüktür, anadolu insanı ne anlar bunun zevkinden dersen saygısızlık etmiş olursun.
Böyle birinin elinde 7 bin lirası olsa tabi ki gidip Cbf 150 almayacak sizin o beğenmediğiniz şahin, toros, alacak ayağımı yerden kesiyor ya buna da şükür diyecek, ailesini bindirecek.

Motorcuyuz, özgürüz ayağına Anadolu'nun masum halkına odun muamelesi yapmanız benim vicdanıma ters kusura bakmayın.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Derbi italyan degil ki, ispanyol markasi. Ayrica avrupada cbf 150 satisi yok cinde uretiliyor. Ama laf soylemiyoruz. (Bende cbf kulllanicisiyim)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
Asgari ücretle çalışıp uç çocuk besleyen adam tabi ki anlamaz senin 17 bin lira verip motor aldığını.
Bisikletiyle yaz kış işe gitmek zorunda kalan adamlar görüyorum ben dolmuş parasından kısmak için.
Şimdi sen buna motosiklet özgürlüktür, anadolu insanı ne anlar bunun zevkinden dersen saygısızlık etmiş olursun.
Böyle birinin elinde 7 bin lirası olsa tabi ki gidip Cbf 150 almayacak sizin o beğenmediğiniz şahin, toros, alacak ayağımı yerden kesiyor ya buna da şükür diyecek, ailesini bindirecek.

Motorcuyuz, özgürüz ayağına Anadolu'nun masum halkına odun muamelesi yapmanız benim vicdanıma ters kusura bakmayın.

Ben öyle bir şey ima etmedim! lütfen yazdığım yorumu düzgünce okumadan burada duygu sömürüsü yapmayın!!! Parası olmayan adam tabi ki bisikletle işe gider gelir ben onları aşağılamadım. Mete abi diyor ki benim aldığım motor yerine araba almamı söylüyorlar diyo şimdi araba motosiketten daha mı masrafsız oluyo, Ayrıca anadolu'da ki bütün insanları düşük gelirli olarak görmek sizin ayıbınız.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla geçen gün ETX'i yakından gördüm. Öyle rahat bir selesi var ki gücü biraz fazla ve 200 cc falan olsa direk CBF'i verip onu alırdım. Kalite olarak CBF'in altında olduğunu düşünmüyorum. Zongshen üretimi olabilir ama Derbi, Mondial gibi motoru alıp sadece markasını basmamış. Bana göre aynı fiyattaki tüm rakiplerinden daha iyi bir motor. Hatta ben aynısından sırf 180 cc diye Mondial alanlara şaşırıyorum (STX için söylüyorum). Ben Kalıbından ve titreşimsizliğinden dolayı yine de CBF'i tercih ederim. CBF sınıfının en pahalısı, hatta aşırı pahalısı ama yine de en iyisi...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha durun uykudalar hala.
şimdi benelli yi İtalyan diye kakistiriyorlar,ahali de bakıyor tabi...
İtalyan devi filan,sasali sözler...
e tabi bu memlekette herseyin sonuna koy bi "-elli,dili,vs.." oldu mu sana İtalyan :)
zamanında italyanmis,el degistire degistire bi uyanık ingiliz abi almış,vermiş işi Çinlilerin eline..
neyse ahali uyanır buna da bigün :)
Zamanında mondial e de İtalyan derlerdi ya..


evet aga sen daha iyi bilirsin piyasayı...saftirik çok olduğundan birazda alım gücü düşük belki daha neleri ittirecekler bize...

Anadolu insanı motosiklet sürerken duyduğu mutluluğu düşünmez ki abi, düşsem ne olur, soğuktan donduk diye filan düşünür. Benim çevremde öyle, eğer araban, evin varsa motosiklet alabilirsin ama ikisi de yoksa gidip mt-07 filan aldıysan tepki gösterirler tabi.


MT-07 alsam beni önce peder bombardımana tutar...:p

Asgari ücretle çalışıp uç çocuk besleyen adam tabi ki anlamaz senin 17 bin lira verip motor aldığını.
Bisikletiyle yaz kış işe gitmek zorunda kalan adamlar görüyorum ben dolmuş parasından kısmak için.
Şimdi sen buna motosiklet özgürlüktür, anadolu insanı ne anlar bunun zevkinden dersen saygısızlık etmiş olursun.
Böyle birinin elinde 7 bin lirası olsa tabi ki gidip Cbf 150 almayacak sizin o beğenmediğiniz şahin, toros, alacak ayağımı yerden kesiyor ya buna da şükür diyecek, ailesini bindirecek.

Motorcuyuz, özgürüz ayağına Anadolu'nun masum halkına odun muamelesi yapmanız benim vicdanıma ters kusura bakmayın.

valla ben köy çocuğuyum her senede köyüme giderim sadece oranın alım gücü ve maddeye bakış açısı belli...benim cbf fiyatını duyunca bile irkiliyolar..olayın bilincinde değiller yani motor kültürü yok biliyosun Anadolunun ücra yerlerinde ihtiyaclar belirli harcamalar belirli lüks diye bir şey yok herşey sade ve doğal..bizim köyde öyle en azından..imkanlarla hayaller aynı orantıda...hiç fantazi peşinde değillerdir...sonucta gurbetci akrabalar bmw mercedeslerle geldiğinde hiç kıskanmazlar öyle masum ve samimilerdir.. :)

Derbi italyan degil ki, ispanyol markasi. Ayrica avrupada cbf 150 satisi yok cinde uretiliyor. Ama laf soylemiyoruz. (Bende cbf kulllanicisiyim)

yok usta sahibinden comda bir RESMİ BAYİ italyan yazmış şaka gibi değil mi..ama gerçek...

Ben öyle bir şey ima etmedim! lütfen yazdığım yorumu düzgünce okumadan burada duygu sömürüsü yapmayın!!! Parası olmayan adam tabi ki bisikletle işe gider gelir ben onları aşağılamadım. Mete abi diyor ki benim aldığım motor yerine araba almamı söylüyorlar diyo şimdi araba motosiketten daha mı masrafsız oluyo, Ayrıca anadolu'da ki bütün insanları düşük gelirli olarak görmek sizin ayıbınız.


bencede herhangi bir kasıt yok..benim köyümün insanı motorumun sıfırı şu kadar deyince toros parası la o paraya motor alınırmı diye tepki veriyolar...bunda herhangi bir yanlış göremedim..arkadaş hassasiyet gösterdi ama köy çocuğu olan ben kendi köyümün algısından bahsettim sadece ...Anadoluda Honda bulmak olanaksız..Yuki Mondıal Kanuni varken Yamaha Honda ekmek yiyemez..Kawa ve Suzukı zaten adım bile atamaz bu fiyat uçurumları nedeniyle...



Valla geçen gün ETX'i yakından gördüm. Öyle rahat bir selesi var ki gücü biraz fazla ve 200 cc falan olsa direk CBF'i verip onu alırdım. Kalite olarak CBF'in altında olduğunu düşünmüyorum. Zongshen üretimi olabilir ama Derbi, Mondial gibi motoru alıp sadece markasını basmamış. Bana göre aynı fiyattaki tüm rakiplerinden daha iyi bir motor. Hatta ben aynısından sırf 180 cc diye Mondial alanlara şaşırıyorum (STX için söylüyorum). Ben Kalıbından ve titreşimsizliğinden dolayı yine de CBF'i tercih ederim. CBF sınıfının en pahalısı, hatta aşırı pahalısı ama yine de en iyisi...

bende bir incelesme iyi olacak..merak ediyorum ilgimi çekti diyebilirim...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Bana sahibinden deki ilanın linkini yollarmısın hangi çok bilmiş şahış yazmış bunu. bir iki mesaj atayım o çok bilmiş kişiliğe. insanları kandırmaya utanmuyor...
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
çin'de üretim yapılmasında sıkıntı yok. çok kaliteli üreticiler mevcut. örnek haojue. suzuki inazuma'yı ve suzuki'nin bir iki scooter'ını yapıyor herifler. tabiki suzuki bunları başı boş bırakmamıştır. üretim sürekli suzuki tarafından kontrol altındadır. ha şu var, italyan'lar biraz müşkülpesenttir. alın üretin, biz arada sırada gelir bakarız diyebilirler mi acaba? gerçi her ne olursa olsun mondial ve kanuni'nin sattığı çöplerden en iyi ihtimalle üç gömlek üstündür bu motor. bence fiyatı cazip ise alınır ve binilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst