- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #21
Yok tanımıyorum askerliği bitince tanışırız inş6 yıl oldu burda oturalı kimseyi tanımıyorum
![]()
eyvallah dostum..benim zamanımda Soğuksu bomboştu orada istasyon altında gölde balık tutardık Kanarya falan bildiğin boş araziydi..şimdi ipini koparan orda...banliyölerde kapılara asılıp beleş dolanırdık trenle..güzel günlerdi..
Bu arada derbi italyan değil ispanyol markasıdır
haklısın biraderim...
ama bizim Ferco Motor İtalyan vespa pıaggıo aprılıa ve bu İspanyol markasınında distribütörü olduğundan bu algı oluşmuş bizde oraya odaklandım..Pıaggıo Zenghsenin ürettiği ve o markayla Asyada varolan bir markayı İspanyol DERBI adı altında memlekete getirirsen ne iş derler adama...
şimdi bak sahibinden comdaki bir bayi ilanında aynen şöyle yazıyor...
İTALYAN PİAGGİO NUN YENİ ÜRÜNÜ HUZURLARINIZDA:cherry:
DERBİ ETX 150-MADE İN İTALY
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-derbi-derbi-etx-150-made-in-italy-183679436/detay
ben uyandırayımda arkadaşları...:king: