Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Herkese merhabalar.Uzun zamandır bu forumu takip ediyordum bugün üye olmaya karar verdim .Öncelikle üniversite öğrencisiyim hem çalışıyorum hem okuyorum çocukluğumdan beri motorsiklet alma hayallerim vardı.Bugün heyecanlıyım yerimde duramıyorum desem yeridir .Yarın ilk motorsikletime kavuşuyorum inşallah ,sizin buraya yazdıklarınız içimi rahatlattı motorsikletin çoğu sorununu , eksilerini artılarını öğrenmiş oldum .Herkese teşekkür ederim ,Siyahını 2750 tl ye ötv kdv hariç almış oldum ,bu fiyata başka seçeneğim yoktu açıkçası ya boxer alacaktım yada çin malı cg serilerine bakıcaktım ki bu motorsiklet daha mantıklı geldi bana .Pek tecrübeli olmadığımdan dolayı size zaman zaman sorular sorabilirim ,Herkese saygılar sevgiler .inşallah boxer kullanıcıları günden güne artar :)
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Teşekkür ederim abilerim. İlk yapacağım iş ön amortisörlere körük takmak ,cafe racer tarzı gidon ,ve tel jant bulmak olacak .Tel jant bulan olursa bana haber verebilir özelden .Yada yapan bir yer varsa ? Birde devir saati takmak istiyorum mümkünse..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bugun %100 emin olmus oldum kendimce. Bu motor yuk ve/veya 2 kisi surus icin tasarlanmis. Tek kisiyken yine konforlu ama hafif sert gelen amortisor; kardesim binince pamuk gibi oldu (ben 91 kardesim 53 kilo). Ayrica artci peglerindeki titresimden kardesim de sikayetci ama buna ragmen indiginde rahat mi diye sordugumda "uyuyacaktim neredeyse" dedi :) Yani uzun yol 80-90 gecmeden iki kisi cok zevkli olur diye dusunuyorum. Benim de azcik belimi agritiyordu ama kardesim binince sirtima yastik konulmus gibi oldu rahat hissettim. Olur da uzun yola cesaret edersem arkama ivir zivir dolu bir canta koyacam ki rahat olsun. Kardesimi biraktiktan sonra yine azcik konforsuz geldi ne yalan soyleyeyim.

En kisa zamanda yan demirlere su dolu bidon baglamazsam bana da Ali demesinler.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Bugun %100 emin olmus oldum kendimce. Bu motor yuk ve/veya 2 kisi surus icin tasarlanmis. Tek kisiyken yine konforlu ama hafif sert gelen amortisor; kardesim binince pamuk gibi oldu (ben 91 kardesim 53 kilo). Ayrica artci peglerindeki titresimden kardesim de sikayetci ama buna ragmen indiginde rahat mi diye sordugumda "uyuyacaktim neredeyse" dedi :) Yani uzun yol 80-90 gecmeden iki kisi cok zevkli olur diye dusunuyorum. Benim de azcik belimi agritiyordu ama kardesim binince sirtima yastik konulmus gibi oldu rahat hissettim. Olur da uzun yola cesaret edersem arkama ivir zivir dolu bir canta koyacam ki rahat olsun. Kardesimi biraktiktan sonra yine azcik konforsuz geldi ne yalan soyleyeyim.

En kisa zamanda yan demirlere su dolu bidon baglamazsam bana da Ali demesinler.

Kardeş senin arka amörtisörün sertlik derecesi nasıl benimki şavrole taksi gibi yaylanıyor sert ayara alınca küt küt vuruyor oyüzden enyumşagına aldım kilom 86 tı bu arada selamlar
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
En yunusaginin bir tik serti benimki.

*Ayrica ilginc bir sikinti var; motordan pek anlamadigim icin cozemedim. Diyelim hafif bayir asagi 80 ile gidiyoruz; baya titriyor, zirildiyor hatta artcinin ayaklarini uyusturuyor. Ama yine 80 ile rampa yukari denk gelince yumusacik gidiyor. Anlamiyorum bayir asagi daha mi hizli gitmek gerek? Motor zorlandikca rahatliyor sanki oyle geldi bana.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli Rookie-94; hayırlı olsun inşallah. Güle güle kazasız belasız günlerde kullanın. Aslında çok güzel ifade etmişsiniz. "Bu fiyata başka seçeneğim yoktu, açıkçası ya boxer alacaktım, ya da çin malı cg serilerine bakacaktım ki bu motosiklet daha mantıklı geldi bana". Evet bu model için 2015 yılına ait belirlenen fiyat politikasının amacı tam da sizin söylediğiniz mesajın içinde gizli. İnşallah bir çok arkadaşımızın bu kararı vereceklerini tahmin ediyoruz. Son bir haftadır bu yönde güzel mesajlar geliyor. Bajaj dünyasına giriş, ya da Rookie-94 kardeşimizin örneğinde olduğu gibi motosiklet dünyasına giriş için güzel bir seçenek olduğunu düşünüyoruz. Bu model ile kalite ve fiyatın kesiştiği noktanın oldukça önemli bir yerde olduğunu söyleyebiliriz. Özellikle km.ler arttıkça bu farklılık daha da belirgin şekilde anlaşılacak.

Tüm motorseverlere hayırlı bir hafta diliyor, selam ve saygılarımı sunuyorum...
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Herkese merhabalar.Uzun zamandır bu forumu takip ediyordum bugün üye olmaya karar verdim .Öncelikle üniversite öğrencisiyim hem çalışıyorum hem okuyorum çocukluğumdan beri motorsiklet alma hayallerim vardı.Bugün heyecanlıyım yerimde duramıyorum desem yeridir .Yarın ilk motorsikletime kavuşuyorum inşallah ,sizin buraya yazdıklarınız içimi rahatlattı motorsikletin çoğu sorununu , eksilerini artılarını öğrenmiş oldum .Herkese teşekkür ederim ,Siyahını 2750 tl ye ötv kdv hariç almış oldum ,bu fiyata başka seçeneğim yoktu açıkçası ya boxer alacaktım yada çin malı cg serilerine bakıcaktım ki bu motorsiklet daha mantıklı geldi bana .Pek tecrübeli olmadığımdan dolayı size zaman zaman sorular sorabilirim ,Herkese saygılar sevgiler .inşallah boxer kullanıcıları günden güne artar :)

Bir hafta daha beklemeni isterdim.15 Kasımda ÖTV+KDV dahil 2736Tl.den alacaktın.Bence acele ettin,hayırlı olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------[]

Bilallx :senin arka fren balatası sıkıyor olabilir mi?Boşta tekerleği çevir fren sıkyormu.Veya sibopların sıkı
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bir hafta daha beklemeni isterdim.15 Kasımda ÖTV+KDV dahil 2736Tl.den alacaktın.Bence acele ettin,hayırlı olsun

Ben de aynısını diyecektim. Acaba ben mi yanılıyorum dedim. Fiyat 2.730 olacak diye biliyorum 15 kasımda. ( Belki sıkı bir pazarlıkla 2690 a bile alınabilir) Ama olsun, biz de 3 bine aldık. Hayırlı uğurlu olsun.

Bu arada Boxerı alalı 7 ay oluyor, yaz kış demeden, saat gibi sorunsuz devam ediyor maşallah. Görünüş olarak da ilk günkü gibi temiz. Sadece egzozun 2 adet saplama somunu pas tuttu onları da paslanmaz vidayla değiştiririm.

Çalışma konusunda galiba ben şanslıyım zira 3 -5 günde bir kullanmama rağmen sabahın erken saatlerinde bile tek marşta alıyor.

Ön çamurlukta kilometre teli ve fren teli, çatal yaylandıkça çamurluğa sürtme yaparak boyayı kaldırıyor, o iki teli çamurluğa sürtmeyecek şekilde plastik kelepçe ile sabitleyin. Yoksa boya bir süre sonra kalkıyor, demedi demeyin.

Vites küçültürken kesinlikle topuk vitesini kullanın, çok daha rahat ve hızlı geçiyor.
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
pardon ötv+kdv dahil 2750 ye aldım yanlış yazmışım :) Bayidekilere ''Ekrem'' beyden duydum dedim sağolsunlar Ekrem beyin ismini duyunca daha da çok ilgilendiler yardımcı oldular :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Motora sis farı ve led uygulaması yapmayı planlıyorum. Gelişmeler olduğunda buradan fotoğraf paylaşmaya calisirim.

Bu arada kilometreler ne alemde?
Benim Boxer 8.100 km oldu.

Selamlar.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Motora sis farı ve led uygulaması yapmayı planlıyorum. Gelişmeler olduğunda buradan fotoğraf paylaşmaya calisirim.

Bu arada kilometreler ne alemde?
Benim Boxer 8.100 km oldu.

Selamlar.

Merhaba bende sis farı ve flaşörlü led stop düşünüyorum uygulamadan sonra paylasimizi merakla bekliyorum saygılar.
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
Ön arka jant ve göbekler değişti.Göbek bilyalarını değiştirdim.Arkadaki Demirler çıktı,koltuk döşemesini eski bir deri montu kullanarak değiştirdim.Ön lastik değişti.Krom ayna bakıyorum bu aralar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

Teşekkür ederim abilerim. İlk yapacağım iş ön amortisörlere körük takmak ,cafe racer tarzı gidon ,ve tel jant bulmak olacak .Tel jant bulan olursa bana haber verebilir özelden .Yada yapan bir yer varsa ? Birde devir saati takmak istiyorum mümkünse..

Tel jantı özel yaptıracaksın hazırda bulmak zor.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
4
Ön arka jant ve göbekler değişti.Göbek bilyalarını değiştirdim.Arkadaki Demirler çıktı,koltuk döşemesini eski bir deri montu kullanarak değiştirdim.Ön lastik değişti.Krom ayna bakıyorum bu aralar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------



Tel jantı özel yaptıracaksın hazırda bulmak zor.

Merhaba,
Tel jantlar çok güzel olmuş. Fotoğraf mı parlıyor anlayamadım depo sanki ezilmiş gibi, nazar mı değdi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst