Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli :) Ninja ya binmez oldum :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceli :) Ninja ya binmez oldum :)

Terleme varmı sağında solunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

Arkadaşlar biz burda sadece kendi hakkımızı savunur diger hakkı yenenleri savunmaz isek etik bir davraniş sergilememiş oluruz osman kardeşimi bundan dolayı taktir ediyorum indirimli almasına ragmen haktan yana tavır sergilemiştir..

Beni anlayan çıkmış. TEŞEKKÜRLER. Dahada fazla uzamasın benim hakkımda yazmak isteyen varsa burda show yapmaya gerek yok özelden mesaj atın konuşalım kardeşçe.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Hayır hiçbir şekilde maşallah diyim tıkır tıkır çalışıyor. Ben gayet memnunum sadece sabah çalışırken biraz zorluyor onuda karbüratör lu olmasına bağlıyorum
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bak mesela sabah ta benim çalıştırmamda sıkıntı olmuyor yani bunlar motordan motora farklılık gösterebiliyor galiba

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

sizin km fazlaydı subap ayarı yapıldı mı hiç
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
boxerin frenleri yeterli mi?
amortisörler rahat mi ?
titresim ne seviyede ?
depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
sanırım tek bujili
yakit tuketim sonuçları nasıl ?
100 km de kac litre yakit tüketiyor ?

Yakıt konusunda beklentini karşılamayacak sanırım, kullanan arkadaşlar söyler tabi de. Discover 100 modeli gelmeyecek mi acaba ekrem beyle görüştünüz mü? Ben de o modeli merak ediyorum açıkçası yakıt tasarrufu açısından.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Kardeş frenler orta seviye cokta güvenme amortisörler güzel titreşimde biraz var ama rahatsız edici degil yakıt konusu söylendigi kadar az degil 2lt ile 80 km ancak yapiyor ...1 lt ile 50 -60 km ler cok zor rampa aşagi belki..
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle

Yakıt konusunda da kişiden kişiye değişir benim beklentilerimi karşılıyor daha önceki motorum 100 km de 6 7 lt yaktıgı için boxer bana göre kokluyor hali hazırdaki diğer motorumda 5 lt yakın bi yakıtı var o yüzden benden geçerli not alıyor boxer :)

Subap sesi şuanda yok başladığı zaman yaptırıcam ki ustam kolay kolay subap ayarına geewk yok bu motorlarda dediği için fazla kasmıyorum açıkçası
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle

10 bin biraz geç değilmi subap sesi var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

iyimiş subap ayarı istememesi
yakıt bende şu şekil 70 i geçmeden sakin kullanım 10-12 kuruş civarı km 1300 lerde rodajda yani
ama bence 90 lı hızlarda hiç affetmiyecek çünkü 4 ileri yüksek devir çeviriyor
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Bende stabil 100 ile gidiyorum yakıtı hiç hesaplamadım 100 u geçmez isem titreşim rahatsız etmiyor am biraz daha bastıgın zaman işte ozaman altına bile işetir bu boxer adamı :)) tabi 100 den sonrasına gerekte yok gerçi.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Motosikletin ön dişlisini 15 yaptım.
Motor rahatladı. 80 ile giderken eskiden bağırıyordu şimdi rahatsız etmeden gidiyor.
Onun haricinde yokuş aşağı 130 gördüm.
Düz yolda da 105-110 sabit gidiyor.
Yakıt değişti mi bilmiyorum.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Kalkışlarda seriliğinde duşuş oldumu ?

Şöyle söyleyeyim kalkışlarda falan sürekli tekere geliyordu. Ben seri kullanıyorum genelde bir de havalar soğuyunca, yerler kaygan olunca ben endişe etmeye başlamıştım. Motosiklet kendine geldi diyebilirim bu şekilde.
İki kişi de bindim kesinlikle bir bayılma vesaire olmadı.
İki kişi sabit 100 km hızla gittim.
110 gördüğüm de oldu fakat yol eğimliydi biraz.

En sevdiğim tarafı da dişliyi değiştirdikten sonra 3. vitesin aralığı arttı, benim açımdan sürüş keyfimi artırdı bu durum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. :mrgreen: Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...


boxerin frenleri yeterli mi?
amortisörler rahat mi ?
titresim ne seviyede ?
depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
sanırım tek bujili
yakit tuketim sonuçları nasıl ?
100 km de kac litre yakit tüketiyor ?
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. :) Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz. :p

Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. :) Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Yakıt konusunda beklentini karşılamayacak sanırım, kullanan arkadaşlar söyler tabi de. Discover 100 modeli gelmeyecek mi acaba ekrem beyle görüştünüz mü? Ben de o modeli merak ediyorum açıkçası yakıt tasarrufu açısından.

2 defa sordum henüz yanıt alamadım

bu arada 2 buji var discover 100 de
fotolarda öyle görülüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------

Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. :mrgreen: Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...



Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. :) Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz. :p

Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. :) Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.

örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor

ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?

kaldi ki enjeksiyonlu da degil

bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde

pulsara 40 km si sehirici
kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var

2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var

rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor

arada derede kaldim ben de




discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------

honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
@OSİMAN

Hacı sen zaten indirimli almışsın neden bu kadar laf yaptın? :) 300 TL indirim yapılmamıştır ama üstüne bir de Ekrem bey o kadar ilgilendi mavi renk buldu, uğraştı. Haklıyken haksız duruma düştün benim gözümde :)

@yurdukoru

abi resimde işaretlediğim parçayı çıkartmanın motora zararı olur mu? Bende zincir korumayı çıkarttım ama orası çok eğreti görünüyor benim gözüme.

[url]http://i.hizliresim.com/ynr2Ma.jpg[/url]

Dostum inan onu ben de düşündüm.hatta arkadaki 3. Kişi için yapılmış demiri vbile sökmüştüm. Ancak dişlilerin açıkta kalması gerek binici gerek artçı için tehlike arz ediyor.

Lastikler şimdilik mükemmel gidiyor. Yakıtı henüz test etmedim. Süratta bir azalma olmadı pek.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
lastikleri kaca aldınız
marka model nedir?
pulsar lastikleri bu motora uyar mi

eski lastikler cok mu kötüydü?
bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?

Sava MC32
290 TL
Eski lastikler kuru havada güzel fakat yağmurda berbattı.
asfaltta gayet güzel şimdilik hala test ediyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
lastikleri kaca aldınız
marka model nedir?
pulsar lastikleri bu motora uyar mi

eski lastikler cok mu kötüydü?
bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?

Pulsar lastikleri ön 100 arka 130 sanırım uymaz bu motora

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------

2 defa sordum henüz yanıt alamadım

bu arada 2 buji var discover 100 de
fotolarda öyle görülüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------



örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor

ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?

kaldi ki enjeksiyonlu da degil

bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde

pulsara 40 km si sehirici
kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var

2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var

rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor

arada derede kaldim ben de




discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------

honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var

Bence en düşük yakıt enjiyoksunlu motorda olur hiç öyle modelleri incelediniz mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. :mrgreen: Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...



Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. :) Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz. :p

Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.

100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan. :) Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.


Vites olayinda şanzımani zorladiginizi düşünüyor musunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

Hiç CBF ile kapışan oldu mu aranızda.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım. :) Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz. :p

Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...

senin yazılarını takip ediyorum ama bu sefer adeta olmamış diyorum.herşeyi geçtim amortisör konusundaki abartını aklım almıyor.her şeye laf et ama boxer ın süspansiyonuna etme lütfen.şurdan bir kişi daha çıksın ben boxer ın süspansiyonundan rahatsızım(sert) desin o zaman tamam kabul ama sanmıyorum
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
20-30 bin liralık motosikletlere binip boxer'ın süspansiyonu sert diyebilirsiniz ama
bence de öyle bir sertlik yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst