Arkadaşlar yağcolarak ıpone 10w40 koydum vites geçişleri daha sakin oldu hatta 1. Vites den sonra debriyaj sız quikshıfter olarak vites yukseltiyorum oldukca eğlenceliNinja ya binmez oldum
![]()
Arkadaşlar biz burda sadece kendi hakkımızı savunur diger hakkı yenenleri savunmaz isek etik bir davraniş sergilememiş oluruz osman kardeşimi bundan dolayı taktir ediyorum indirimli almasına ragmen haktan yana tavır sergilemiştir..
boxerin frenleri yeterli mi?
amortisörler rahat mi ?
titresim ne seviyede ?
depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
sanırım tek bujili
yakit tuketim sonuçları nasıl ?
100 km de kac litre yakit tüketiyor ?
Hayır subap ayarı yaptırmadım 10 binde yaptırıcam buyuk ihtimalle
Kalkışlarda seriliğinde duşuş oldumu ?
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım.boxerin frenleri yeterli mi?
amortisörler rahat mi ?
titresim ne seviyede ?
depo dizle kolay kavranabiliyor mu?
sanırım tek bujili
yakit tuketim sonuçları nasıl ?
100 km de kac litre yakit tüketiyor ?
Yakıt konusunda beklentini karşılamayacak sanırım, kullanan arkadaşlar söyler tabi de. Discover 100 modeli gelmeyecek mi acaba ekrem beyle görüştünüz mü? Ben de o modeli merak ediyorum açıkçası yakıt tasarrufu açısından.
Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. :mrgreen: Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım.Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.
![]()
Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...
Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.
100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan.Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
@OSİMAN
Hacı sen zaten indirimli almışsın neden bu kadar laf yaptın?300 TL indirim yapılmamıştır ama üstüne bir de Ekrem bey o kadar ilgilendi mavi renk buldu, uğraştı. Haklıyken haksız duruma düştün benim gözümde
@yurdukoru
abi resimde işaretlediğim parçayı çıkartmanın motora zararı olur mu? Bende zincir korumayı çıkarttım ama orası çok eğreti görünüyor benim gözüme.
[url]http://i.hizliresim.com/ynr2Ma.jpg[/url]
Lastikler şimdilik mükemmel gidiyor. Yakıtı henüz test etmedim. Süratta bir azalma olmadı pek.
lastikleri kaca aldınız
marka model nedir?
pulsar lastikleri bu motora uyar mi
eski lastikler cok mu kötüydü?
bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?
lastikleri kaca aldınız
marka model nedir?
pulsar lastikleri bu motora uyar mi
eski lastikler cok mu kötüydü?
bu lastiklerin asfaltta performansi nasıl?
2 defa sordum henüz yanıt alamadım
bu arada 2 buji var discover 100 de
fotolarda öyle görülüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:02 ----------
örneğin discover 100 yurtdisi motor sitesi /dergisi test etmiş uzun yolda 1 litreyle 102 km gidiyor yazmış. iddialar dikkatimizi çekiyor
ama sonucta motorda piston var silindir segman yag var ayni parcalar ayni fizik kurallari geçerli 1 buji daha takınca 1 litreyle 45 km gidecek motor 90 100 km nasıl gidiyor?
kaldi ki enjeksiyonlu da degil
bir arkadaşım satis politikasi deyip ihtimal vermemisti o rakamlara defalarca sordugum halde
pulsara 40 km si sehirici
kalani sehirdisi toplam 128 km yolda
100 km de 2.5 litre yakit tukettigini söyleyen arkadasim da var
2 kisi tapagaz rampa vb 3.3 /100 km yakti diyen de var
rodaj bitince yakitin dusmesi de bekleniyor
arada derede kaldim ben de
discover 100 de arka freni de disk yapsam mi diye düşünüyordum boxer da on fren bile kampana
düşünsene ALLAH KORUSUN tel koparsa durdurmak zor
aklına motor freni gelen vites düşürür belki kurtarır
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:17 ----------
honda cd70 modelinin 1 litreyle 70 km gittigi iddiaları var
Vites geçişlerine alıştım artık, boşa zor geçiyor. Sağlam bir topuk indirince hemen boşa yerleşiyor. :mrgreen: Bunda bi tuhaflık var, motor böyle kullanılmamalı diyorum her seferinde ama zor kullanmayınca da inat ediyor. En çok canımı sıkan, debriyaj balatalarının sürekli yapışması durumu. Normalde CBF1000'in bakımlarını bile kendim yaparken, Boxer'da garantilik durumlar yaşayacağımı hissettiğim için sırf garantiden çıkmasın diye 20 liralık bakımına 60 lira verdim. Ne olacak bakalım...
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım.Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.
![]()
Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...
Titreşim 60'a kadar yok, ondan sonra bir gelip gidiyor 80'den sonra iyice coşuyor. Zaten artçı arkadan hemen uyarıyor, arkası fenaymış. Bajaj test gününde kilometresi biraz ilerlemiş bir Boxer test etmiştim aşırı rahatsız edici titriyordu. Bayideki arkadaş, motorun test sürücüleri tarafından kötü kullanılmasına bağlamıştı o titreşimi. Kilometresi ilerlemiş bir arkadaş daha buradan titreşimin çok arttığını söylemişti. Çok nazik davranıyorum, umarım benim Boxer uslu durur.
100 km'de 2,2 - 2,5 arası tüketiyor (2000 km'dir test ediyorum) oldukça sakin kullanıyorum. Test verilerindeki rakamlar çok uçuktu, açıkcası biraz da o rakamlardan dolayı tercih ettim bu motoru. Lakin piyasadaki emsallerinden hiç farkı yokmuş yakıt açısından. Gayet normal yakıyor, ne fazla ne eksik. Test verileriniz tutarlı değil dediğimde: "ama biz 40 ile giderken ki sarfiyatı vurguladık" savunması var Bajaj bayileri olsun diğer çalışanlar olsun. 40 ile giderken söylediğiniz rakamlar da doğru değil işin özü. Kaldı ki 40 ile şu yakar demeye utanır insan.Yalan söylüyorlar demiyorum; Bajaj Global'in gazına gelip söyledikleri reklam kokan rakamları direkt bizlerle paylaşıyor olabilirler, kendi ekipleri tarafından üstünkörü test ediyor olabilirler, yakıt sarfiyatı nasıl tespit ediliri tam olarak bilmiyor olabilirler. Gerçekten iyi niyetli olduklarını düşünüyorum, yalnız yakıtın diğer motorlarla aynı olduğunu bilsem farklı bir motor alırdım.
Frenler yeterli değil. İki tekeri arka fren yavaşlatır, ön fren durdurur. Bu motoru durdurmak için ise güçlü olmak lazım.Ufacık bir dokunuşlar motoru durdurmaya alıştıysanız, panik durumlarında freni korkutuyor ama sakin birisiyseniz dert etmeye gerek yok, kaçış noktalarına yöneliyorsunuz.
![]()
Amortisörler hiç rahat gelmedi bana, 100 kilo üzerindeki arkadaşlar rahat ediyorlarmış. Ben iki kişi de binsem yerdeki en ufak bozukluğu beynimde hissediyorum. 100 bin kmdir çeşitli motorlar kullandım, farklı farklı yollarda gittim. Baş ağrısı yapan bir motor görmemiştim. Şimdilik bu durumun
üstüne gidiyorum, rahatsız etse de...