Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
27
Dün direksiyon sınavına girdim. Sağanak yağmurda dönüm kadar islanarak başarıyla tamamladım. Yanlız sınav için verilen motoru anlatmadan edemeyeceğim. Bilmem kaç model kuba marka 125 lik vitesli birşey. Aletin hız ve devir göstergesi çalışmıyor. On fren tutmuyor. 2. Vites çalışmıyor. 1 den 3 e 3 den 1 e gidip geliyorsun trafikte. Fena bir maceraydi. Vites geçişlerinde vites kolunun üstünde tepinmen lazım geçsin diye. Buna rağmen sıkıntısız verdik sınavı. Benim ufakliktan sonra ilginç bir tecrübeydi.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Dün direksiyon sınavına girdim. Sağanak yağmurda dönüm kadar islanarak başarıyla tamamladım. Yanlız sınav için verilen motoru anlatmadan edemeyeceğim. Bilmem kaç model kuba marka 125 lik vitesli birşey. Aletin hız ve devir göstergesi çalışmıyor. On fren tutmuyor. 2. Vites çalışmıyor. 1 den 3 e 3 den 1 e gidip geliyorsun trafikte. Fena bir maceraydi. Vites geçişlerinde vites kolunun üstünde tepinmen lazım geçsin diye. Buna rağmen sıkıntısız verdik sınavı. Benim ufakliktan sonra ilginç bir tecrübeydi.

Öncelikle kursla hiç konuştunuzmu motoru hiç önceden görmemiş sürmemişmiydiniz, eğer ucuz bir kurs olsun felan tarzındaysanız ucuz kursların olayı budur...

Herneyse geçmiş olsun ve tebrikler...

Kazasız belasız devam edin kullanmaya üstad
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
27
Öncelikle kursla hiç konuştunuzmu motoru hiç önceden görmemiş sürmemişmiydiniz, eğer ucuz bir kurs olsun felan tarzındaysanız ucuz kursların olayı budur...

Herneyse geçmiş olsun ve tebrikler...

Kazasız belasız devam edin kullanmaya üstad
Daha once bir gün eğitime gidebildim. Onda da nuhnebiden kalma bir kanuni verdiler. Başı kici ayrı oynuyordu :)
 
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
1
Hocam bende grom kullanıcısıyım.Aldığım gün lastiklerini değiştirdim.Evim dağ yolunda olduğundan dolayı cross tipi bir lastik kullanıyorum fakat anlamadığım nokta bendeki ustalarda(honda bayii)32psi bastılar.Öneriniz nedir?Video beni benden aldı çok korktum açıkçası..Virajlarda motorumla deli gibi yatan ben tırsar oldum.

acaba cross tipi lastik ne aldınız bilgi verir misiniz lütfen...
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Bende bitane msx almak istiyorum ilk motorum olcak boyum 1,60 75 aynı boyda 60 bi arkcım olcak sürekli bi proglem yaşarmıyım önerirmisiniz
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Hayırlı olsun.Bende diyorum bu resimdeki tükkan bana bi yerden tanıdık geliyor :) Meğer haldızlarmış.
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
5
ARKADAŞLAR BEYAZ MELEĞİMİ SATIYORUM.İLGİLENENLERE..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-siyah-beyaz-honda-msx125-182302724/detay/
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
o fiyata satmanız imkansız tecrübeyle sabittir. İlk defa bir motoru satarken böylesine bir cihaz aldığım için pişman oldum
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
MSX 125 Vites sorunu Acil Yardim Lutfen

Oncelikle herkese merhabalar

Ben Thailand da yasiyorum burada thai dilini pek bilmedigim icin arkadasim tercume ederek bana yardimci oluyor.
Benim sorunum su : Vites Gecislerinde hareket halinde iken sert bir sekilde Carttt curtt diye gecis yapiyor ve onuda gectim vites N ye Gecislerde zorniyor ve bu durum beni gercekten cok sinirlendiriyor .honda servisine gittim ustalar bir sekilde vitese bir ayar cektiler ve yaptilar gibi birsey oldu. 1 yada 1.5 saat civari kullandiktan sonra gene sorunum devam etmeye basladi .. bendemi sorun var yada birseyi eksik sekildemi uyguluyorum debriyaji sonuna kadar yasliyorum bildigim herseyi uyguluyorum genede bu problem canimi cok sıkıyor. motor stop ettigimde viteslerin gecisinde saat gibi tikir tikir calisiyor. ama calistirdigim zaman biraz motoru kullanayim hareket etmeden vites degistireyim diyorum ve vites N ye zor geciyor ve bazen iki iki yada baya bi zorlanarak geciyor..Yagi en iyisinden kullaniyorum. ve yeni degistirdigim halde bu problem devam etmekte..

Not : Motora ddiyecek lafim kesinliikle yok :) bu motoru kullanirken daha bir keyifli hissediyorum..
Simdiden Tesekkur eder ve buradan Selamlar lsun canim Turkiyeme ..

lutfen yardimci olabilecek arkadaslar yada ustalar ne onerirsiniz burada yurt disinda yim yardimci olursaniz sevinirim ..
kullandigim yag ve buda benim Msx 125 im :)) burada aksesuar sıkıntısı yok ve herseyde mevcut , ama tavsiyem fazlada abartmaya gerek yok diye dusunuyorum :)

5sGy70j3A.jpg

uyip32YTf.jpg
kEl5gMbVa.jpg

rMAjYG2aS.jpg
eJeDaT9f2.jpg

E19cGLuhm.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
merhaba hayırlı olsun öncelikle :) vites geçişlerindeki sorun ben de 1000 km yi geçtiğimde ciddi biçimde düzelmişti 3000 km de ise hatrı sayılır biçimde düzelmişti. Tabi artık ne durumdadır bilemem :) zira satalı 1 ayı geçti malesef. Yeni dükkan açma meselesi olmasaydı kesinlikle elden çıkarmazdım. Malum bankadan para çekip işime faiz illetini bulaştırmak istemedim :)
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Arkadaşlar geçen gün aynı ölçülerde michelin winter city grip taktırdım kışında kullanacağım için gayet güzel virajlar ve tol tutuşu fakat frenlemede biraz geç duruyor eskisine göre acaba lastiklerden olabilirmi yoksa söküp takarken fren ayarına mı bişey yaptılar?

İkinci olarak msx ime hepco becker journey tc30 çanta takmayı düşünüyorum ama hiçbiyerde msx için top case demiri bulamadım bu işi nasıl çözebiliriz varmı çanta demiri yaptıran bana yardımcı olabilirmi
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Tesekkur ederim freewill

Bugun Gene Servise Gittim Tamami ile Halloldu ve normale dondu cok sukur . Yenidn Setting ayar yaptilar .. Suanda harika insallah boyle devam eder ..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Üstad hayırdır biraz sıkıntı yaşamışsın heralde. Sana sorun olmassa satış tecrübelerini bizle paylaşabilirmisin

hocam çok değer kaybediyor. Hani mevsimlik nadir motorlar olur ya bu ondan 4 mevsim kullanılabilecek bir motor değil. ha kullanan olur mu neden olmasın ama yazık olur kullanıcıya. Eğer satmak için alacaksanız kesinlikle uzak durulması gerekiyor. Aslında ben çok memnundum lakin paraya ihtiyacım vardı yeni dükkana geçtiğim için masraflar tahminimin ötesinde çıktı faize bulaşmak istemediğim için satmak zorunda kaldım. Ama kesinlikle motorla ilgili bir sıkıntım olmadı onu baştan belirteyim. Tek sorun felaket derece de değer kaybetmesi :)
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
Arkadaşlar geçen gün aynı ölçülerde michelin winter city grip taktırdım kışında kullanacağım için gayet güzel virajlar ve tol tutuşu fakat frenlemede biraz geç duruyor eskisine göre acaba lastiklerden olabilirmi yoksa söküp takarken fren ayarına mı bişey yaptılar?

İkinci olarak msx ime hepco becker journey tc30 çanta takmayı düşünüyorum ama hiçbiyerde msx için top case demiri bulamadım bu işi nasıl çözebiliriz varmı çanta demiri yaptıran bana yardımcı olabilirmi

ben demiri sadece ebay da gördüm bende ilerde taktırabilirim. eğer türkiyede bir yerde bulursanız banada ulaşabilir misiniz??
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
ben demiri sadece ebay da gördüm bende ilerde taktırabilirim. eğer türkiyede bir yerde bulursanız banada ulaşabilir misiniz??

Ben ebaydan satın aldım 160 TL civarına geldi gelince resimlerini paylaşırım türkiyede satılmıyor anes motor 400-500 tl civarına hepco becker demiri getirelim dedi bende tabiki fazla geldiği için o işten vazgeçtim

http://www.ebay.com/itm/171526252590?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Benim aldığım bu bedava kargoyu görünce yapıştım vallahi biraz pahalı ama yapacak bişey yok 150 den aşşağıyada bulamassın zaten felan dediler gelsin hepco becker journey tc30 çantamı takacağım resimlerini atarım...
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
Ben ebaydan satın aldım 160 TL civarına geldi gelince resimlerini paylaşırım türkiyede satılmıyor anes motor 400-500 tl civarına hepco becker demiri getirelim dedi bende tabiki fazla geldiği için o işten vazgeçtim

http://www.ebay.com/itm/171526252590?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Benim aldığım bu bedava kargoyu görünce yapıştım vallahi biraz pahalı ama yapacak bişey yok 150 den aşşağıyada bulamassın zaten felan dediler gelsin hepco becker journey tc30 çantamı takacağım resimlerini atarım...

tamam gelince haber ver :) ankara da buluşup kendi gözümle birde ben bakayım olmazsa :)
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
2
Bugün özellikle istediğim renk olan kırmızı msx'imi aldım.herkes tepki gösterdi, bu ne ufacık diye.ama ben çok beğeniyorum hala.sürüşü çok eğlenceli.yeni bi çift ayna ve lastikle dahada eğlenceli olacak gibi duruyor :) arka fren biraz zayıf gibi geldi.sizde bu tip bişey fark ettiniz mi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst