
[url]http://i.hizliresim.com/Y541BD.png[/url]
yolu biraz uzattım
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
Resimleri paylaştım iyi gezi oldu
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/137175-kutahya-izmir-bursa.html#post3453220
Günaydın millet, neiş..![]()
"Uzaklık Dediğin Önce içinde Birikir İnsanın;Sonrası İse Yalnızca Yoldur..."
(Umurbey-Narlı-Armutlu-Çınarcık-Gemlik Atatepe-Kurşunlu...)
Harika ,Eğlenceli,Neşeli,Adrenalinli,Sıcak,İçten ve Samimi...
[url]http://i.hizliresim.com/78y2zP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/02GbdR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4RGY4p.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/R6OEMZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/EEyQov.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Vy32qy.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/q2J9oQ.jpg[/url]
Memduh, hani dizini yere değdirememişsin olmadı şimdi, insan azıcık kıçını yana kaydırır![]()