[Bursa - MT]

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Abi bunu bende düşündüm.
Bende var herhalde sorun :)
Ama en azından grup sürüşün avantajıda kötü durumdayken tek kalmamak. :)

Bir süre tek geziyim ben en iyisi :)
Zamanında zakirle gezerkende Zakir kaza yapmıştı.
Tüm mt yi sırayla elden geçiriyorum :)

Ciddiye alma,şakasına takılıyorum. :)
Yine de çok dikkatli sürüş yapmaya çalışın.
Allah kimseye kaza,bela vermesin.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
17
Selamlar Gemlikte özdilek karşında Aygaz otogaz'da köpük ve su otomatı var 1 tl ve üstü kapalı temiz mekan yolun orlara düşerse tavsiye ederim ben hep orda yıkıyorm. 2 liraya mal oluyor..
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Güzel bisikletimden bir kaç görüntü, hergün geziyorum işe gidiyorum , bu arada süper motorumun km si artmıyor:)
BU arada bisikletlerin teknolojisi çok ailerlemiş kuş gibi hafif insanın bindikçe binesi geliyor motordan bile daha zevkli gelmeye başladı bana ,herkeze tavsiye ederim , hemde her tarafa beleşe gidiyorsun.


[/url
[url=http://hizliresim.com/nGg80l]
]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
2
Vay arkadaş geziler meziler paşlaşmalar falanlar filanlar...
Sezon bitti yeni görüyorum sayfayı, siteye sürekli Bursa topluluğu var mıdır diye hiç merak etmemiştim.
Bende aranızdayım artık :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Vay arkadaş geziler meziler paşlaşmalar falanlar filanlar...
Sezon bitti yeni görüyorum sayfayı, siteye sürekli Bursa topluluğu var mıdır diye hiç merak etmemiştim.
Bende aranızdayım artık :)
Geç olsun güç olmasın derlerya işte ondan. Takipte kal güzel geziler oluyor. Bi pulsarlı arkadaş daha var tanışırsın
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Neoldu yaw bu Bursa grubuna wirüsmü girdi. Yoksa herkez hastamı ne. Nerde bu millet nerde bu moturcular :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben yarın ufak turlayabilirim :)

Motoru yıkadım. Plastik sütü sürdüm. Zinciri temizledim. Yağladım. Wd40 sürdüm gerekli yerlere :)
İsim ve kan grubu stickeride yapıştırdım.
Yarın gezmezsem ayıp olur herhalde :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
benim yerimede gez hacı, hergün motor kullanıyorum 50 km civarında ama gezme amaçlı değil valla çok özledim ya :)

bende yarın yıkayıp temizleyeyim bari oda gazı alır biraz :queen:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bende çok gezmek istiyorum ama,şu sıralar maalesef olamıyor.
Berkut benim yerime de dikkatli bir şekilde gez. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
tabi ya sen gez bakalım kımselere haber verme senın cezaların çoğaldı sana söleyim. :) :) bende evde kös kös oturuyom. :(

Abi haber vermek için yazdım zaten :)
Ben sen çalışıyorsun dur diye şey etmedim sana.

Abi sen eskiden full çalışırdın , mesailere kalırdın , şimdi hep evdesin :)
Nerde eski çalışkan Memduh abi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Abi haber vermek için yazdım zaten :)
Ben sen çalışıyorsun dur diye şey etmedim sana.

Abi sen eskiden full çalışırdın , mesailere kalırdın , şimdi hep evdesin :)
Nerde eski çalışkan Memduh abi :)

Berkut bakma sen Memduh'un 'ev de oturuyorum' dediğine.
Halen daha gece yarılarına kadar elekçi kar.... gibi geziyor. :)
Bir bakmışsın set başında köfte, kokoreç yiyor,
bir bakmışsın TSM konserinde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst