- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
Abi bunu bende düşündüm.
Bende var herhalde sorun
Ama en azından grup sürüşün avantajıda kötü durumdayken tek kalmamak.
Bir süre tek geziyim ben en iyisi
Zamanında zakirle gezerkende Zakir kaza yapmıştı.
Tüm mt yi sırayla elden geçiriyorum![]()
Ciddiye alma,şakasına takılıyorum.
Yine de çok dikkatli sürüş yapmaya çalışın.
Allah kimseye kaza,bela vermesin.



[/url