100 CC lik Vergisiz motor Seçimi(115 kiloyum boyum 1.81)

Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Selamün Aleyküm hayırlı Cumalar sayın üyeler bu forumun motor konusunda en tecrübesiz üyelerinden biri olarak ilk motor(vitesli) seçimimde usta abilerimin ve kardeşlerimin öneri ve tavsiyelerini benden esirgemeyeceklerini umuyorum.

Şu an maddi sıkıntılardan dolayı bütçem:2500tl Sadece kaskımı almadım.Onuda kapalı ls2 alacağım.Baktığım modeller kanuni bs100 kuba cg100 mondial 100uag
Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Bende senin konuyu okudum :) motorana baktım şu senin motoru inceliyorum.Vergisiz galiba
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Sonucta hepsi aynı. baktıktan sonra hiç biri sıkıntı vermiyo :) evet vergisiz servis sıkıntısından başka bir sıkıntım olmadı servisler düzgün iş yapmıyor
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Anladım kardeşim güzel bilgi verdin.Mondial serviste nasıl acaba?
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Servis olarak hepsi berbat bunların içine yamaha honda vs de giriyo.
ilk başta yaşayacağın sıkıntıları söyleyim. Lastikler kötü ilk 1000km'ye kadar motosiklet biraz güçsüz oluyo fazla yüklenme derim. oradaki buradaki vidaları gevşiyor onlara dikkat et özellikle. ilk yağını 300km de kesinlikle değiştir. çünkü hem yağ çok berbat halde çıkıyo hemde fabrika çıkışlı yağ çok kötü
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Belki kardeşim yağını hemen alınca değiştiririm çok güzel bilgiler veriyorsun.Vidaları yeni motorda devamlı kontrol edip anahtarla kendim sıkabilirim umarım:)Sende olmasan kimse cevap yazmayacak Allah razı olsun
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
cg denilen motorlardan almanı tavsiye ederim misal benim yan kapak 35 tl ve dışarıda bulunmayacak bir parça servise mecbursun fakat breton cg denilenlerden alırsan parça sikintinin pek olmaz çoğu birbirine uyuyor
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
cg denilen motorlardan almanı tavsiye ederim misal benim yan kapak 35 tl ve dışarıda bulunmayacak bir parça servise mecbursun fakat breton cg denilenlerden alırsan parça sikintinin pek olmaz çoğu birbirine uyuyor

O zaman kuba mı?Çünkü model ismi cg diye geçiyor
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Ne demek kardeşim. aynı sorunları bizzat yaşadığım için yazıyorum. :)
Daha farklı olarak Buji'yi bosch marka al servisler olmucak bir buji takıyo patlamalar falan yapıyo benzin sarfiyatıda artıyo. zaten bosch marka buji 10 tl diğerleri 5 tl. pahalı bir şey değiller. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

He bak söylemeyi unutmuşum, en önemli sıkıntı ise Arka dişli somunları gevşiyo bu sefer ses yapıyo ona bak özellikle. bak attığım resimde
dqORDp.jpg
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Mondial SFS Sport ( Yarı Otomatik ) denen bir motor var.Yeşil rengi çok hoş ve peşin ( ruhsat,plaka,motor ) 2500 TL ye veriyorlar.Kullanan bir arkadaşım bana çok önermişti ancak son anda MR 150 Vulture almıştım.İstersen bir göz at.

http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model_detay&cl=cub&l=100SFSSPORT&i=520
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Mondial SFS Sport ( Yarı Otomatik ) denen bir motor var.Yeşil rengi çok hoş ve peşin ( ruhsat,plaka,motor ) 2500 TL ye veriyorlar.Kullanan bir arkadaşım bana çok önermişti ancak son anda MR 150 Vulture almıştım.İstersen bir göz at.

http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model_detay&cl=cub&l=100SFSSPORT&i=520

İnceliyorum hemen şimdi sağol

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Gökhan kardeşim inceledim de motor 4.4 kw biraz güçsüz gibi genede sağol

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Ustalar kıdemli üyeler konuma neden yazmıyorlar?
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
onlar bizi ezik görüyorlar kardeşim. 500 cc ve üzeri motosikletin olduktan sonra yazarlar. onların gözünde hepimi apaciyiz.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı cumalar mondialın prince o modele göre bayağı güçlü ama 2500 tl fiyatı var 500 de sigorta ıvır zıvır tutar aslında o fiyata da güzel bir drift bulunabilir 2.el az kullanılmış 2000 3000 km princeler 1500 1600 tl den satılıyor istersen onlarada bakabilirsin . bahsettiğin motor gücü düşük gerçekden gitmesine gidersinde yokuşlar biraz eziyet sıkıntı olabilir 2 kişi binersen eğer hızın düşecektir hafif rampada belki çekmeyebilir bile mecbur 2.vitesde aheste aheste gidersin. Ben 125 lik cg mi sattım 10 beygir gerçekden motorda insan biraz güç istiyor ayrıca disk fren avantajı var princenin
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
ben geçen ay kuba rainbow 100 cup aldım çok memnunum tavsiye ederim. Incelemem de var kuba sayfasında.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
Vergisiz olsun demişsin ama benim önerim, Mondial 150 mg king olur, bende var memnunum şimdi kampanya dahilinde 2250 tl fiyatı var.
yıllık 102 tl vergisi var. Titreşimsiz bir modele sahip olduğundan vidaları sık sık gevşemiyor.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Vergisiz olsun demişsin ama benim önerim, Mondial 150 mg king olur, bende var memnunum şimdi kampanya dahilinde 2250 tl fiyatı var.
yıllık 102 tl vergisi var. Titreşimsiz bir modele sahip olduğundan vidaları sık sık gevşemiyor.

Kardeşim bende inanmazsın bu akşam 100 uag modeline bakarken mg king modelini gösterdi satıcı indirimdeymiş.Yakıt olayı nasıl 100 km kaç litre yakıyor?Hatta atilla abiye de sordum yakıt olayını cevap bekliyorum.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
açıkcası yakıtı hiç ölçemedim tripmetrem bozuk ama şehir içi 3 litre civarı sanırsam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst