- Katılım
- 1 Ağu 2014
- Mesajlar
- 1,475
- Konu Yazar
- #21
Şimdi atilla abi cevapladı o da mg 150 king den memnun.Bugün tekrar bakıcam motora ancak şu yakıt olayını tam olarak nedir acaba?açıkcası yakıtı hiç ölçemedim tripmetrem bozuk ama şehir içi 3 litre civarı sanırsam.