- Katılım
- 11 Haz 2014
- Mesajlar
- 73
herkese iyi akşamlar..şimdiden kurban bayramınız mübarek olsun..motorun yağı için fikir olmak istiyorum ilk bakımda 10w40 kullandım sonra 15w40 bunları kullandım fakat bana sanki ince gibi geldi klavuzda tavsiye edilen yağ 20w50 onu bulamadım ve 20w40 aldım ama kılavuzda bu numarrayı göremeyince kararsız kaldım bi sıkıntı olurmu sizce ne yapmalıyım... teşekkürle..
http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=332
http://shop.dadasmotor.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=332