Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
246oqbo.jpg
[/IMG]
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
ARKADAŞLAR SAVA MODELLERİNİ İNCELEDİM. İNCELEMELERİM SONUNDA SAVA MC 25 BOCART'IN MC 18 GÖRE DÖRT MEVSİM ŞARTLARINA GÖRE DAHA UYGUN OLDUĞUNA KANAAT GETİRDİM. ÖN VE ARKA LASTİĞE 195 TL FİYAT ALDIM. KARGO ÜCRETSİZ. 05309226060 NO LU TELOFONDAN BARIŞ BEY DEN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ. FİYAT GERÇEKTEN ÇOK UYGUN. :thumleft:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
ARKADAŞLAR SAVA MODELLERİNİ İNCELEDİM. İNCELEMELERİM SONUNDA SAVA MC 25 BOCART'IN MC 18 GÖRE DÖRT MEVSİM ŞARTLARINA GÖRE DAHA UYGUN OLDUĞUNA KANAAT GETİRDİM. ÖN VE ARKA LASTİĞE 195 TL FİYAT ALDIM. KARGO ÜCRETSİZ. 05309226060 NO LU TELOFONDAN BARIŞ BEY DEN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ. FİYAT GERÇEKTEN ÇOK UYGUN. :thumleft:

Hayırlı olsun.Ölçüleri 100/80 17 ve 80/90 17 herhalde.Şimdi ilk diyeceğim taktırınca fotoları bekliyoruz fiyatı gerçekten iyi bide gelince bakar mısın lastik tarihlerine sonra bide BARIŞ bey kim SAVA firma yetkilisi mi teşekkürler tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Dün biraz dalgındım. Trafige çıktım bir anda herifin biri önüme kırdı ve hızım 60 civarıydı. Son anda farkettim ve motor freni ve normal fren yaptım. Yerde çöp kamyonunun bıraktığı o sıvı var belki bilirsiniz. Orda fren yapmak zorunda kaldım. Çok zor şekilde durdum motor inanılmaz kaydı ama durdu. Yani motor freni yapmasam belkide şuan hastaneden yazıyor olacaktım. Lastikler kötü fakat bu sıvıda lastiğin bir önemi yok. Lütfen trafikte bu çöp kamyonlarının sıvısına dikkat edin aldıgınız lastige güvenmeyin sakın bu sıvı her lastikte kayıyor!!! Dalgınken motor kullanmayın. Tekeriniz düz bassın. (olayın yaşandığı yer dar bir yol)
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Dün biraz dalgındım. Trafige çıktım bir anda herifin biri önüme kırdı ve hızım 60 civarıydı. Son anda farkettim ve motor freni ve normal fren yaptım. Yerde çöp kamyonunun bıraktığı o sıvı var belki bilirsiniz. Orda fren yapmak zorunda kaldım. Çok zor şekilde durdum motor inanılmaz kaydı ama durdu. Yani motor freni yapmasam belkide şuan hastaneden yazıyor olacaktım. Lastikler kötü fakat bu sıvıda lastiğin bir önemi yok. Lütfen trafikte bu çöp kamyonlarının sıvısına dikkat edin aldıgınız lastige güvenmeyin sakın bu sıvı her lastikte kayıyor!!! Dalgınken motor kullanmayın. Tekeriniz düz bassın. (olayın yaşandığı yer dar bir yol)

Büyük geçmiş olsun ve teşekkürler, bu tür detay bilgiler hayat kurtarıcı olabilir gerçekten. Özellikle benim gibi yeni başlayanlar için.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
SELAMLAR. BEN KENDİ MOTORUMA MC 18 TAKTIM. HER ŞEY DAHİL 260 TL. BU SİPARİŞİ BİR ARKADAŞIMA YAPTIK. LASTİK İŞİNDEN ANLAYAN BİR ARKADAŞ 4 MEVSİM VE KULLANIM RAHATLIĞI BAKIMINDAN MC 25 BOCART ÖNERDİ. KANAL YAPISI MC 18 E GÖRE ÇOK FARKLI. LASTİK KANALLARI ISLAK ZEMİN VE ASVALT İÇİN DAHA UYGUN OLDUĞU SÖYLENDİ. MC 18 DÖRT MEVSİM GİBİ GÖRÜNSE DE BİRAZ DAHA RACİNG TARZINA KAÇIYOR. GÖRSELLİK BAKIMINDAN DAHA GÜZEL GÖRÜNÜYOR. FAKAT LASTİK KANAL YAPISI İTİBARİ İLE SU TAHLİYESİNDE BAŞARISIZ OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. GERÇİ MC 18 İLE BİR SORUN YAŞAMADIM AMA KULLANANLAR MC 25 İN YOL TUTUŞ BAKIMINDAN MC 18 DEN DAHA ÜSTÜN OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR. BARIŞ BEY FİRMA YETKİLİSİ. ARAYIN BİR KONUŞUN VE BİLGİ ALIN DERİM. BU İŞİ BİLEN BİR İNSAN.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Dün biraz dalgındım. Trafige çıktım bir anda herifin biri önüme kırdı ve hızım 60 civarıydı. Son anda farkettim ve motor freni ve normal fren yaptım. Yerde çöp kamyonunun bıraktığı o sıvı var belki bilirsiniz. Orda fren yapmak zorunda kaldım. Çok zor şekilde durdum motor inanılmaz kaydı ama durdu. Yani motor freni yapmasam belkide şuan hastaneden yazıyor olacaktım. Lastikler kötü fakat bu sıvıda lastiğin bir önemi yok. Lütfen trafikte bu çöp kamyonlarının sıvısına dikkat edin aldıgınız lastige güvenmeyin sakın bu sıvı her lastikte kayıyor!!! Dalgınken motor kullanmayın. Tekeriniz düz bassın. (olayın yaşandığı yer dar bir yol)

Büyük geçmiş olsun...Kesinlikle haklısınız. Ne motora ne de lastiğe güvenmemek lazım. Ben birinde inanması güç ama 20 km ile bile kaydım. Neyse ki ucuz atlatmışsınız. Demek ki vermiş olduğunuz bir sadaka ya da sevindirdiğiniz bir gariban sizi bu olaydan kurtarmış. Boşuna dememişler sadaka belayı savar diye.

Şimdiye kadar 20 yıl içinde 3 kez aynı sebepten mağdur oldum ve hepsinde de kaliteli Michelin ya da Metzeler lastikler olmasına rağmen kazayı önleyemedi. O gün bugün bu 4 beladan korkar ve sakınırım:

1.Gizli Sabah Çiyi ( Özellikle deniz kenarı ve nemli bölgelerde gün doğmaya yakın)
2.Çöp arabalarının yağlı suyu (Virajda denk gelirse kelime-i Şahadet...)
3.Nedense özellikle gece yarısı yapılan sulama terörü.
4.Muhtemelen bir kazadan sonra yola akan iğrenç motor yağı (Üzerine bir de su döktülerse tamam...)

Özellikle bu sonuncusundan ne yazık ki düşmeden kurtulmak pek mümkün olmuyor. Allah kimseye göstermesin.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Büyük geçmiş olsun...Kesinlikle haklısınız. Ne motora ne de lastiğe güvenmemek lazım. Ben birinde inanması güç ama 20 km ile bile kaydım. Neyse ki ucuz atlatmışsınız. Demek ki vermiş olduğunuz bir sadaka ya da sevindirdiğiniz bir gariban sizi bu olaydan kurtarmış. Boşuna dememişler sadaka belayı savar diye.

Şimdiye kadar 20 yıl içinde 3 kez aynı sebepten mağdur oldum ve hepsinde de kaliteli Michelin ya da Metzeler lastikler olmasına rağmen kazayı önleyemedi. O gün bugün bu 4 beladan korkar ve sakınırım:

1.Gizli Sabah Çiyi ( Özellikle deniz kenarı ve nemli bölgelerde gün doğmaya yakın)
2.Çöp arabalarının yağlı suyu (Virajda denk gelirse kelime-i Şahadet...)
3.Nedense özellikle gece yarısı yapılan sulama terörü.
4.Muhtemelen bir kazadan sonra yola akan iğrenç motor yağı (Üzerine bir de su döktülerse tamam...)

Özellikle bu sonuncusundan ne yazık ki düşmeden kurtulmak pek mümkün olmuyor. Allah kimseye göstermesin.
5-Şehir içinde esnafların tozu dökülsün diye yola bıraktıkları paspaslar.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Fazla pahalı bişi değil alıp dene bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Fazla pahalı bişi değil alıp dene bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz

Güzel fikir, hazır bayramda herkes için uygun zaman balma şansı daha fazlayken.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
İlk mesaja facebook grubu oldugunu belirtin diger kullanicilar da katilsin. Yarin oburgun etkinligi oradan duzenleyebilirsiniz. Sym fiddle grubuna bakip ornek alabilirsiniz; baya aktifler. Gerci bebek parkindan disari pek cikmiyorlar ama olsun :)
 
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
arkadaşlar debriyaj elciğinin altında ve yan ayaklığın altında müşül var koyuluş amacı ne, ne işe yarar bilgisi olan varsa ilginize teşekkürler.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
arkadaşlar debriyaj elciğinin altında ve yan ayaklığın altında müşül var koyuluş amacı ne, ne işe yarar bilgisi olan varsa ilginize teşekkürler.

Debriajdaki müşür motor vitesteyken debriaja basmadan marşa basarsanız çalışmamasını sağlar.

Yan ayaklıktaki müşür de motor vitesteyken yan ayaklığı acarsaniz stop etmesini sağlar.

Selamlar.
 
Katılım
24 Eyl 2014
Mesajlar
9
aleyküm selam uçnkaplumbğa teşekkürler sağlık ve huzurlu bir hayat dilerim yaradandan hepimiz için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:45 ----------

MC 32 DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR % 70 ARAZİDEYİM UYAR MI


100/80-17 ÖN

130/70-17 ARKA
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Şimdiden tüm motorseverlerin Kurban Bayramı Mübarek Olsun. Kazasız belasız, sevdiklerinizle nice Bayramlar geçirmeniz dileğiyle....
Yasin AKTAŞ / ÇANAKKALE
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
MC-25 Bogartlar geldi. 80/90 17 biraz ince geldi sanki ama bakalım. Diğeri 100/80 17. Yalnız bayram münsasebetiyle montajı haftaya kaldı büyük ihtimalle :( Taktırınca facebook gruptan fotoğraf paylaşırım.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Arka lastik diye satilan lastikleri alip öne taksam ne olur? Sakıncalı mı? Yani iki arka lastik alip, birini one takicam.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar bugün ilk bakıma götürdüm neyse bi şekilde iyi kötü bakımı yaptırdık eve geldim ön takim yine gevşemis sizdede böyle bi sorun var mi tekrar gevşeme gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst