- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
12bin bkımı
25TL Yağ
15TL yağ filtresi
10TL İşçilik
Toplam 50TL sizce uygun mu?
Bence bedava.:cat:
12bin bkımı
25TL Yağ
15TL yağ filtresi
10TL İşçilik
Toplam 50TL sizce uygun mu?
egzoz daki rtr yazısını yeşil yapmışsın ayak marsına jant serıdı yapmıssın janta apache rtr yazmıssın sıbob kapaklarını degıstırmıssın apachem yok ama benım fark ettıklerım bunlar
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
Motor duruyorken yapıyorsa normal mümkünse hareket halinde vitesi düşürün
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
dikkatli bakan belli oluyor. bakmak var bide görmek var. siz gerçekten görmüşsünüz. benim hoşuma gittiği için bunları yaptım. inşallah sizlerde beğenirsiniz.
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.
Başına bu olay gelen var mı?
Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
şanzımnanı bozarsın 1 ve iki hariç boş yok bizim motorda aman diyim birde her debriyajı sıkışta en fazla iki vites düşürün yada yükseltin yani 5 ten bire tek ıkmada düşürmeyin en fazla sıkıp 5ten 3e tekrar sıkıp 3ten 1e düşün tabi vites küçültürken ara gaz vermekte çok önemli
Ayağımla vitese bazen çok yumaşak ve az bastığımı farkediyorum. Bundan olmuş olabilir mi?
Hacı bunun kesin bi kuralı yok bence .. Moturun sesini dinlicen devrini dinlicen bakıcan.. ona göre gerektiği yerde artırdığın gibi azaltcan ..bu birazda motorla bi bütün olmayı gerektiriyo.. viteste takılıyosan ufakta olsa bi acemiliğin vardır bu konuda ben bunu bilirim.. yada motora tam alışamamışsndr..
Ayağımla vitese bazen çok yumaşak ve az bastığımı farkediyorum. Bundan olmuş olabilir mi?
Dostlar Merhaba,
Motoruma Tiger TRI-780 takmayı düşünüyorum kullananlar bilgilendirebilir mi? Güç olarak birşey katmayacağını biliyorum (ismen Performance Exhaust) amacım trafikte farkedilebilirlik ve az da olsa tok sesinin beni tatmin etmesi ( Çevreye rahatsızlık verecek derecede olamadan). Ayrıca yakıta negatif yönde bir katkısı var mıdır ?
Tekeriniz düz bassın, iyi günler
Dostlar Merhaba,
Motoruma Tiger TRI-780 takmayı düşünüyorum kullananlar bilgilendirebilir mi? Güç olarak birşey katmayacağını biliyorum (ismen Performance Exhaust) amacım trafikte farkedilebilirlik ve az da olsa tok sesinin beni tatmin etmesi ( Çevreye rahatsızlık verecek derecede olamadan). Ayrıca yakıta negatif yönde bir katkısı var mıdır ?
Tekeriniz düz bassın, iyi günler
yakıtın artar çevreden bolca ailene küfür alırsın ve trafikte şöförler hariç polisler seni daha önce fark eder
Arkadaşlar yeni kasa için orjinal ön koruma demiri almak istiyorum benimki eğildi hesaplı bi yer bilen var mı? Benim sorduğum servis 70 tl civarı bi fiyat verdi yuh dedim![]()
Db killer var diye biliyorum o kadar rahatsiz edici bir ses cikardigina sahit olmadim tanidigim bir kac kisi akrapovic yoshimura tiger vb. Kullaniyorlar db killer i cikartmayanlarda da o kadar rahatsiz olmadim. Abarti ve rahatsiz edici bir ses gibi gelmedi bana