RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Bu fiyat araliginda tavsiye edebilecgini motor varmi

Değerli kardeşim,
RKS gerçekten güzel bir motor. Bunu kullanıyorum ve çok keyifli bir motor. Ancak boy avantajının yanısıra kendini kanıtlamış olan honda cbf 150 temiz ikinci el tavsiye edeceğim. Honda kullandınız honda dan sonra süspansiyon, motor sesi, bir nebze parça kalitesi ve en önemlisi parçaların daha kolay bulunabilirliği ve ileride satışının çok daha kolay olacağını düşünürsen, bu yolu tercih etmen daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. RKS kullanan biri olarak arkadaşlarımdan özür dileyerek bu tavsiyede bulunuyorum.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
valla arkadaşlar bu makina tabiki bir honda yamaha suziki olamaz ama bakarsan bağ bakmazsan dağ olur . bu her ürün için geçerlidir sadece motosilet için değil cok zorlamadan limitler dahilinde kullanıldığı sürece sahibini üzeceğini pek zannetmem.işin kuralı altındakinin ne olduğunu sana ne verebileceğini bilmek.sonrası zaten senin bakımlarına ve titizliğine kalmış
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Bu fiyat araliginda tavsiye edebilecgini motor varmi
BAJAJ 150 BOXER. AL PİŞMAN OLMAZSIN. AMA SÜRAT İSTİYORSAN 100 GEÇMEZ. SAĞLAMLIK, PARÇA, SÜSPANSİYON AÇISINDAN ÇOK İYİ. DAHA ÖNCE 150 TİTANİC MOTORUM VARDI. KIYASLADIĞIM ZAMAN
1-PARÇA TEMİNİ VE UCUZLUĞU.
2-SÜRÜŞ RAHATLIĞI
3-TORK. MÜKEMMEL BİR TORK VAR MAKİNE DA. KESİNLİKLE İLK SÜRATLENMELER DE MÜKEMMEL.
4-MÜKEMMEL BİR SÜSPANSİYON. BÜYÜK CC JAPON MOTORLARI GİBİ.
5-YAKIT RODAJDA 1LT İLE 36 KM İDİ. ŞU AN 2500 KM 1 LT İLE 43 KM YOL YAPTIM.
6-MAKİNE ÇOK BASİT YAPILMIŞ. SADECE KULLANIMA YÖNELİK TABİRİ CAİZSE KATIR GİBİ BİR MAKİNE.
7-TİPİNDEN DOLAYI ACABA DİYORSUNUZ. AMA ÜZERİNE BİNİNCE VE O GÜCÜ HİSSEDİNCE TAMAM BU DİYORSUNUZ.
8-ÇOK SAĞLAM BİR MAKİNE. O KADAR TAŞLIK YOLDA GEZDİM. BANAMISIN DEMEDİ. KALEYİ ÇIKARKEN TAŞLI YOLDA RKS DEN TAKIR TAKIR SES GELİYORDU. BUNDA O SES KESİNLİKLE YOK. HİÇ BİR TAKIRTI TUKURTU DUYMUYORSUNUZ.
9-vİTES ARALARI VE GEÇİŞLERİ UZUN VE ÇOK İYİ AYARLANMIŞ. MOTORDA VİTESE GEÇMEME GİBİ BİR SORUN KESİNLİKLE YOK. ŞIKIR ŞIKIR GEÇİYOR. RKS NİN DE VİTES ARALIĞI ÇOK İYİYDİ FAKAT BU MOTOR BAŞKA.
SONUÇ OLARAK ZİNCİR BAKIMI 500 KM BİR YAPILAN(DAHA BEN YAPMADIM ZİNCİRİ ÖYLE BİR KAPATMIŞLAR Kİ KESİNLİKLE TOZ ALACAK BİR YER YOK. EN SON BAKTIĞIMIZDA DAHA YENİ YAĞLANMIŞ GİBİYDİ) BİR ARAÇ. GEÇEN YAĞINI DEĞİŞTİRDİM. TAVSİYE EDİLEN 20W50 FAKAT BEN ANKARA ŞARTLARINI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN MOTUL 5100 15W50 YAĞ YAĞ KOYDUM HARİKA SONUÇ. YAĞ BRN MOTOR DA 36 TL. YAĞ FİLTREYİ BALATA SPREYİ İLE TEMİZLEDİM. BAKIMINI KENDİNİZ YAPACAĞINIZ BİR MOTOR. BAKIM ARALIKLARI DA 5000 KM BİR. BU KADAR AÇIKLAMADAN SONRA VARIN SİZ DÜŞÜNÜN.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
merhabalar dün 100 km 110 km hızla gierken rks ile arka lastik patladı motoru zor topladım bi baktım civi girmiş :) aksam aksam yagmur altında bisikletci aradım :( sagolsun bi kuryeci arkadas bana eslik etti yolda :) şamyelden kurtulum bir an önce dublexe geçmem lazım rezillik cektim
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
merhabalar dün 100 km 110 km hızla gierken rks ile arka lastik patladı motoru zor topladım bi baktım civi girmiş :) aksam aksam yagmur altında bisikletci aradım :( sagolsun bi kuryeci arkadas bana eslik etti yolda :) şamyelden kurtulum bir an önce dublexe geçmem lazım rezillik cektim

Tüm arkadaşlarıma tavsiyem. Lütfen Şamyelli lastikleri tubless hale getirin. Arkadaşımın yukarıda yaşadığı bu sorunu (ani lastik inişi) yaşamayın. Sadece Şamyelli lastiğinizin şamyeli çıkartılıp bir sübop takılacak. Üşenmeyin, çok cüzi bir ücretle bunu yaptırabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

valla arkadaşlar bu makina tabiki bir honda yamaha suziki olamaz ama bakarsan bağ bakmazsan dağ olur . bu her ürün için geçerlidir sadece motosilet için değil cok zorlamadan limitler dahilinde kullanıldığı sürece sahibini üzeceğini pek zannetmem.işin kuralı altındakinin ne olduğunu sana ne verebileceğini bilmek.sonrası zaten senin bakımlarına ve titizliğine kalmış

Kara kule yazdıklarına canıgönülden katılıyorum. Kullanıcı motorun ömrünü uzatmada en önemli faktör. Yalnız bu üç marka altınızda oldu mu daha bir güvenle daha bir rahat dolaşıyorsunuz.Çünkü o markalar bizlere ulaşana kadar üretim aşamasında daha titiz ellerden geçiyor.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Tüm arkadaşlarıma tavsiyem. Lütfen Şamyelli lastikleri tubless hale getirin. Arkadaşımın yukarıda yaşadığı bu sorunu (ani lastik inişi) yaşamayın. Sadece Şamyelli lastiğinizin şamyeli çıkartılıp bir sübop takılacak. Üşenmeyin, çok cüzi bir ücretle bunu yaptırabilirsiniz.


Abi nerede yaptırabilirim ücret ne kadar tutar Şamyelde tamir kiti işe yarımıyor 5 6 km motoru lastik patlak gittim
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Tüm arkadaşlarıma tavsiyem. Lütfen Şamyelli lastikleri tubless hale getirin. Arkadaşımın yukarıda yaşadığı bu sorunu (ani lastik inişi) yaşamayın. Sadece Şamyelli lastiğinizin şamyeli çıkartılıp bir sübop takılacak. Üşenmeyin, çok cüzi bir ücretle bunu yaptırabilirsiniz.


Abi nerede yaptırabilirim ücret ne kadar tutar Şamyelde tamir kiti işe yarımıyor 5 6 km motoru lastik patlak gittim


Ulaş, Coşkun motor yani Cengiz tarafında yapıldı. İki lastikten ön lastik ertesi gün indi. Cengizin dediği gibi hemen lastik spreyi ile şişirdikten sonra hiç inmedi. Arka ve ön lastik için 80 TL ödeme yaptım.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Arkadaşlar orjinal lastiğinin üstünde tubetype yazdığından. Siz yinede tubeless bir lastik alın takın. Risk almayın. Yani orjinal tubetype lastiği içlastiksiz kullanmayın bence.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Arkadaşlar orjinal lastiğinin üstünde tubetype yazdığından. Siz yinede tubeless bir lastik alın takın. Risk almayın. Yani orjinal tubetype lastiği içlastiksiz kullanmayın bence.

Gargi amca, lastiğin tubless olması ile şambyelli olması arasındaki fark iç lastik dışında lastiğin kauçuk ve/veya içindeki çelik vb.farklardan mı kaynaklanıyor? Yoksa lastiğin üzerinde tubless yazması sadece bilgi vermesi açısından mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
tubeless lastiklerde,batan nesneyle lastik arasında iç lastik olmadığı için,batan nesne lastik üzerinde,bir nevi tıpa gibi oluyor,bu yüzden lastik yavaş yavaş hava kaçırıyor,hatta bayaa uzun bir süre götürebiliyor.

Şambrelli lastiklerde ise,batan nesne,dış lastikten girip,asıl hava kaynağı olan,iç lastiği deldiği için ve iç lastik,yapıldığı malzemeden dolayı böyle dış bir müdahalede hemen patladığı için,lastik hemen iniyor.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
tubeless lastiklerde,batan nesneyle lastik arasında iç lastik olmadığı için,batan nesne lastik üzerinde,bir nevi tıpa gibi oluyor,bu yüzden lastik yavaş yavaş hava kaçırıyor,hatta bayaa uzun bir süre götürebiliyor.

Şambrelli lastiklerde ise,batan nesne,dış lastikten girip,asıl hava kaynağı olan,iç lastiği deldiği için ve iç lastik,yapıldığı malzemeden dolayı böyle dış bir müdahalede hemen patladığı için,lastik hemen iniyor.
HİTİT 63 DEMEK İSTEDİĞİ NORMAL LASTİKLE TUBELESS ARASINDA Kİ FARK NEDİR. ACABA KAUÇUK YAPISI MI FARKLI YOKSA TEL YAPISI MI? TUBELESS LASTİĞE ÇİVİ GİRİNCE BU ÇİVİ TAPA VAZİFESİ GÖRÜYOR LASTİĞİN ÖZELLİĞİNDEN DOLAYI. ACABA NORMAL LASTİKTE DE BÖYLE Mİ?
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
dostlar en önemli özellik janta oturduğu yerde fark var. Mazallah yolda giderken o iç lastiksiz kullanılan bir tubetype lastik aldığı ber darbeyle yada çok yükten dolayı, tubeless lastiğin sorun yaşamayacağı bir zorlama seviyesinde janttan atıverir. Bir ürünü kullanım amacı dışında kullanıp risk almaya değermi? Zaten kendi lastiği kötü. En azından bi sava marka falan paranız varsa daha iyi bişey takın kafanız rahat riskiniz az olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

Ayrıca katman yapısı farklı, yanakları daha kuvvetli. Yani içinde şambriyel olması gereken lastik onun işlevini tutarmı?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Anlatıklarınızdan şu sonuca varıyorum ki ben çakma tubless lastik kullanıyorum. Yani lastikteki janta temas eden tırnak yapısı hatta ve hatta jant bile farklılık arzediyor. Bu nedenle jant uygunsa lastiği değiştirmek uygun olacak.
Sevgili ulaş aman bu bölümü oku seni yanlış yönlendirmiş olmayayım.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Ben hep şu açıdan bakıyorum. Risk alarak başıma gelecek olumsuzluk sonucu sevdiklerimi üzmeye onları yalnız bırakmaya hakkım yok. Kızım neden babasız kalsın.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Hakan nerelerdesin? Sesin hiç çıkmıyor.Yok mu yeni gezi fotoğrafları.

Abi üniversite açılıyor diye öğrenci kayıtları, hazırlıklar, ders programları vb derken kosturmacada kendimi unuttum. En son 2 hafta önce gökçeada gezisi yaptım. İnşallah hafta sonu ona uzunca bol fotolu bir yazı yazıp konu açacağım. Burdaki arkadaşlara kesinlikle bozcaada yerine ilk oraya uğramalarını tavsiye ederim.





Ben motoru alalı 2500 km yi devirdim. Nasip olursa yağ değişimi vb bakım yaptırmayı düşünüyorum. Senin gittiğin servisten memnunsan bende gideyim, hatta müsaitsen beraber gidip tanışsak. Geçen Burakla buluşup tanışmamız iş çıkışı aniden oldu, sana haber edemedik kusura bakma.

Bu arada benim lastik ve mont olayına girmem gerekiyor. Yağmurlar başlamadan önce de branda ayarlamalı. Siteden ince branda almak yerine kamyoncu brandası yapıp çantaya atayım diyorum.
 
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
6
Gargi amca
Dostum benim motor 500 km yaklasti
Ilk bakimi izmirde nerede yaptirabiliriz
Sizin isciligini bildiginiz bir servis varmidir.
Motoru guney motordan aldim
Onun yonlendirdigi usyaya guvenmiyorum
Iyi bir servis arayisindayim , yardımcı olursan sevinirim .
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Gargi amca
Dostum benim motor 500 km yaklasti
Ilk bakimi izmirde nerede yaptirabiliriz
Sizin isciligini bildiginiz bir servis varmidir.
Motoru guney motordan aldim
Onun yonlendirdigi usyaya guvenmiyorum
Iyi bir servis arayisindayim , yardımcı olursan sevinirim .
dostum ben ilk bakıma moto ejdere ikinci bakıma motoshopa gittim. Yağ değiştirmekten başka bişey yapmıyorlar. Birdaha da gitmedim kendim yaptım. Malesef iki yeride tavsiye etmiyorum. Ama sen götür yağını değiştirsin kaşeyi vursun garanti kağıdına. Amaç o zaten ikinci bakımada gidersin sonra gerek yok bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

Yağ filitresini yanımda götürüyordum. Ellerinde yok hemde değiştirmeyi kendilerince gerekli görmüyorlar. Coşkun makina ege ana bayisi. Mtk da oraya sipariş veriyodum 2-4 güne ne parça istersem fabrikadan oraya geliyordu. Bende gidip alıyordum. Bi yağ filitresi edin yanında götür servisin elinde yoksa verde değiştirsin.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Hemen hemen RKS servislerinin genel durumu bu arkadaşlar bir motorun satılmasından daha önemli olan satış sonrası bu hizmeti hakkıyla verebilmek. Türkiye'de bu konuda şöyle sorunlar var:
- Öncelikle servislerin kurumsal hale gelmesi ve müşteri ile servis çalışanı arasında ahbap çavuş ilişkisi yerine müşterinin ne dediğini dikkatli bir şekilde dinleyerek sorunlarını çözen bir çalışan yapısı
-Kurumsal hale geldiğinde ise ülkemizdeki otomobillerin yetkili servisleri gibi müşteriyi nasıl olsa garanti süresi içerisinde kazıklarım anlayışı olmaması,
-Özellikle motosiklet sürücülerinin servis çalışanlarının hizmetlerini yerine getirirken sürekli burnunun dibinden ayrılmaması (Bunun nedeni ise motosiklet müşterisinin çalışanın ne yaptığı ile ilgili değil de acaba beni parça değiştirmeyerek kazıklar mı anlayışı ile çalışana güvensizliği)
-Yetkili servislerin gelen her arızayı gerçekten kullanıcı hatası olmamasına rağmen distiribütörün tarafını tutarak her şeyi kullanıcı hatası olarak görmesi.
Daha çok neden sayılabilir. Ama gerçek bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

-Kurumsal hale geldiğinde ise ülkemizdeki otomobillerin yetkili servisleri gibi müşteriyi nasıl olsa garanti süresi içerisinde kazıklarım anlayışı olması,

ifadesi olması şeklinde düzeltilmiştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

hakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan nerelerdesin? Yoksa motorunu sattın mı? bir ses ver.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Hakan tamam şimdi gördüm. Üniversite telaşını. Yeni dönemde başarılar diliyorum. Derslerine sıkı çalış gelecek yıl unutma Balkanlarda motor gezisi yapacağız seninle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst