Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Amortisörleri 2 kademe aşağı düşürdüm. Boxer resmen Chevrolet oldu. Tavsiye ederim. (Fabrikadan en üst ve en sert ayarda geliyor)

Selamlar. Yurdukoru; Nasıl ayarları düşürdüğünü tarif edermisin?
Bir de Ankara da 444 motor servis kalitesi nasıl, Tavsiye edermisin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

http://youtu.be/udzLa6WXnpI Bu video yu izlemenizi öneririm.

Valla Ankaradaki arkadaşlara sormak lazım bu servis olayı tamamen piyango. Benim bulunduğum yer olan Kuşadasındaki Bajaj servisi şansıma 10 numara bir servis çıktı. Öyle ki çevre illerden köylerden bile Pulsarlar Boxerlar buraya geliyorlar ne zaman gitsem. Elinde iş dahi olsa fazla bekletmeden alıyor. Hiç bir motorumda görmediğim ilgiyi hizmeti burda gördüm. İnşallah bozulmaz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar plaka işlerini hallettim bugün servise gittim on takimdaki boslugu aldierttim arka amortisörleri ortaya aldirttim sağolsunlar yardimci oldular bu arada fullemistim alırken suan 450 km de daha depoda benzin var motor rodajda bubarada
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
SELAMLAR.
MOTORUN BUGÜN YAĞINI KONTROL EDERKEN YAĞIN YAVAŞ YAVAŞ KARARDIĞINI GÖZLEMLEDİM. OYSA Kİ DİDİM DEN MOTORU ALDIĞI ARKADAŞ(ALDIĞIMDA 1358 KM İDİ)YAĞINI 1000 DEĞİŞTİRDİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. BENDE ONA GÜVENE İSTİNADEN YAĞI DEĞİŞTİRMEYE GEREK DUYMADIM. YAĞ ÇUBUĞUNU ÇEKİP BAKTIĞIMDA YAĞDA YAPIŞMA FALAN YOKTU. FAKAT BUGÜN TESADÜFEN BEYAZ BİR BEZE SİLDİĞİM DE YAĞIN ÇAPAKLARDAN DOLAYI HAFİF KARARDIĞINI GÖRDÜM. HEMEN YAĞINI BOŞALTTIM. DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ MOTORUN YAĞI KAHVERENGİDEN SİYAHA DÖNMEK ÜZERE! YAĞ FİLTRESİNİ ÇIKARTTIM( YAĞ FİLTRESİ YAĞ TAPASINININ HEMEN ÖNÜNDE ZATEN TAPAYI ÇIKARMADIĞINIZ ZAMAN YAĞ ÇOK GEÇ BOŞALIYOR. YAĞ BOŞALINCA YUVANIN İÇİNE HAFİFÇE İTİN. GERÇİ VİTES PEDALINDAN DOLAYI ZOR SOKULSA DA BİRAZ UĞRAŞTIKTAN SONRA YERİNE ÇOK KOLAY TAKILDIĞINI GÖRECEKSİNİZ. YERİNE TAKTIKTAN SONRA HAFİFÇE SAĞA VE SOLA ÇEVİRİN Kİ YUVASINA GÜZELCE OTURSUN)YAĞ FİLTRESİNİ ÇIKARTTIKTAN SONRA BİR DE NE GÖREYİM TAPANIN ÜSTÜNDE Kİ MIKTASIS TALAŞ DOLU! EYVAH DEDİM AMA İNSANLARA ÖZELLİKLE MOTOR CAMİASININ %80 NİNE BİR KEZ DAHA GÜVENİLMEYECEĞİNİ ANLADIM. SÖYLESENE BE ADAM MOTOR RODAJDA YAĞINI DEĞİŞTİRMEDİM DİYE, NEDEN YALAN SÖYLÜYORSUN? TABİ MOTORU SATANA KADAR! NEYSE MOTORUN FİLTRESİNİ GÜZELCE TEMİZLEDİM. KALAN ÇAPAKLARI DA HAVA TUTARAK GİDERDİM. HAVA FİLTRESİNİ SÖKEREK(SAĞ YAN TARAFTA YILDIZ VİDAYLA TUTAN KAPAK. AYRIYETEN 4 TANE KAPAĞIN ALTINDA CİVATA VAR ONLARI DA SÖKÜNCE FİLTRE AÇIĞA ÇIKIYOR. İKİ KATMANDAN OLUŞUYOR VE BİR TARAFI TOZLARI DAHA İYİ ÇEKSİN DİYE ÇOK HAFİF YAĞLANMIŞ)TEMİZLEDİM. GERÇİ TEMİZDİ. KIŞ SEZONUNU DA DÜŞÜNEREK ANKARA BRN MOTORDAN MOTUL 5100 15W50 YAĞ (36 TL) ALARAK MOTORUMA KOYDUM. MOTOR DA MÜTHİŞ BİR DEĞİŞME OLDU MOTOR İNANIN KENDİNE GELDİ. AYRICA YURDUKORU ARKADAŞIMIN TAVSİYESİNE UYARAK AMORTİSÖR AYARLARIN İKİ TIK SOLA ALDIM. SÜSPANSİYONDA HİSSEDİLİR DERECE DE BİR RAHATLAMA OLDU. VELAKİN BAKIMINI DA KENDİM YAPTIM. ARTIK MOTORU KİMSEYE EMANET ETMEYECEĞİM. TÜM BAKIMLARINI VE TAMİRİNİ KENDİM YAPACAĞIM. HA UNUTMADAN MOTOR ŞU ANDA 2240 KM DE. SAYGILARIMLA.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Depo sizde sallanıyor mu? Kenarlardan tutup zorlayınca sağa sola oynuyor sanki vida tutuyormuşta gevşemiş gibi; sizde de var mı? Serviste sormayı unuttum aslında her şeyi unuttum service gidince. Ön maşaya baktıracaktım yalpalama hissetmediğim için onu da unuttum.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
[/COLOR][/QUOTE]
Valla Ankaradaki arkadaşlara sormak lazım bu servis olayı tamamen piyango. Benim bulunduğum yer olan Kuşadasındaki Bajaj servisi şansıma 10 numara bir servis çıktı. Öyle ki çevre illerden köylerden bile Pulsarlar Boxerlar buraya geliyorlar ne zaman gitsem. Elinde iş dahi olsa fazla bekletmeden alıyor. Hiç bir motorumda görmediğim ilgiyi hizmeti burda gördüm. İnşallah bozulmaz.
SERVİS OLAYINI ÇOK KAFAMA TAKIYORUM. EMİN OL BANA SERVİS AÇTIRACAKLAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

Depo sizde sallanıyor mu? Kenarlardan tutup zorlayınca sağa sola oynuyor sanki vida tutuyormuşta gevşemiş gibi; sizde de var mı? Serviste sormayı unuttum aslında her şeyi unuttum service gidince. Ön maşaya baktıracaktım yalpalama hissetmediğim için onu da unuttum.

DEPOYLA ŞASE ARASINDA BAĞLANTI GÖREVİ GÖREN İKİ METALİN BİRBİRİNE SÜRTEREK REAKSİYONA GİRMESİNİ ENGELLEYEN KAUÇUK HAM MADDELİ BİR APARAT VARDIR. BUNUN ESNEME PAYINDAN DOLAYI BENZİN DEPOSU OYNAMA YAPAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

Arkadaşlar rolentim biraz küçük yükseltmem gerek rolenti vidası sag tarafta yanında çentik olan yukarisinda gaz teli çıkıyor o vidami içeri gömük o mu
GAZ KOLUNUN HEMEN ALTINDA GAZ TELİ ÜZERİNDE BİR SOMUN VAR. O SOMUNU GEVŞETTİKTEN SONRA EL İLE ROLANTİ YARINI YAPABİLİRSİN.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Anatolia.kardaş yag filtresi motorun sagında üçvidalı bir kapakvar onu sökünce çıkıyor sökmeden önce yag filtresinin yenisini alman lazım yenisini bulamazsan Balata siipreyinen temizleyip yine yerine takman lazım tabi bu arada motorun yagı ekesilmiş olacağı için aynı yagdan biraz ilave edip motorun yagını tamamlaman lâzım selametlen
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
SERVİS OLAYINI ÇOK KAFAMA TAKIYORUM. EMİN OL BANA SERVİS AÇTIRACAKLAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------



DEPOYLA ŞASE ARASINDA BAĞLANTI GÖREVİ GÖREN İKİ METALİN BİRBİRİNE SÜRTEREK REAKSİYONA GİRMESİNİ ENGELLEYEN KAUÇUK HAM MADDELİ BİR APARAT VARDIR. BUNUN ESNEME PAYINDAN DOLAYI BENZİN DEPOSU OYNAMA YAPAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------


GAZ KOLUNUN HEMEN ALTINDA GAZ TELİ ÜZERİNDE BİR SOMUN VAR. O SOMUNU GEVŞETTİKTEN SONRA EL İLE ROLANTİ YARINI YAPABİLİRSİN.[/QUOTE]

O sizin baktığınız yağ suzgeci galiba filtre arkadaşin dediği gibi 3lu vida sagda bulunuyor ha bide sizin o rolanti ayarı gaz kolundaki bide kabruratorde olucak o hangisi acaba biliyor musunuz. Son olarak yağ seçiminiz çok doğru bence
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
6
Ali Reis 17
Hayırlı olsun güle güle kullanın bende bajaj pulsar almak üzere eker ticarete gittim fakat gösterdikleri tavır sonrasında vazgeçtim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
BUGÜN MOTORLA 100 KM KADAR YOL YAPTIM. MOTUL 5100 15W50 MÜTHİŞ BİR PERFORMANS KAZANDIRDI MOTORA. MOTOR VİTES GEÇİŞLERİ DAHA YUMUŞAKLAŞTI. ESKİSİNE GÖRE TİTREŞİM AZ MİKTARDA AZALDI. TRCN RUMUZLU KARDAŞIMIN DEDİĞİ GİBİ FİLTREYİDE DEĞİŞTİRDİM. MOTOR ŞİMDİLİK İYİ. YALNIZ SOĞUKKEN ÇALIŞMA DA ZORLUK YAŞATIYOR. BEN BUJİ DEN DİYORDUM AMA SUBAP AYARINDAN DA YAPABİLİR DEDİLER. BAKALIM BİR AYARLATALIM SONUÇ NE OLACAK.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

O sizin baktığınız yağ suzgeci galiba filtre arkadaşin dediği gibi 3lu vida sagda bulunuyor ha bide sizin o rolanti ayarı gaz kolundaki bide kabruratorde olucak o hangisi acaba biliyor musunuz. Son olarak yağ seçiminiz çok doğru bence[/QUOTE]

EVET DEDİĞİNİZ GİBİ YAĞ SÜZGECİYMİŞ BENİM FİLTRE SANDIĞIM! TEŞEKKÜRLER. BUGÜN RÖLANTİ AYARINI GAZ TELİNDEN YAPTIM. SANA O ŞEKİLDE TAVSİYE EDERİM. TARİF ETTİĞİN VİDA HAVA AYARI SANIRIM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

SERVİS OLAYINI ÇOK KAFAMA TAKIYORUM. EMİN OL BANA SERVİS AÇTIRACAKLAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------



DEPOYLA ŞASE ARASINDA BAĞLANTI GÖREVİ GÖREN İKİ METALİN BİRBİRİNE SÜRTEREK REAKSİYONA GİRMESİNİ ENGELLEYEN KAUÇUK HAM MADDELİ BİR APARAT VARDIR. BUNUN ESNEME PAYINDAN DOLAYI BENZİN DEPOSU OYNAMA YAPAR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------


GAZ KOLUNUN HEMEN ALTINDA GAZ TELİ ÜZERİNDE BİR SOMUN VAR. O SOMUNU GEVŞETTİKTEN SONRA EL İLE ROLANTİ YARINI YAPABİLİRSİN.

O sizin baktığınız yağ suzgeci galiba filtre arkadaşin dediği gibi 3lu vida sagda bulunuyor ha bide sizin o rolanti ayarı gaz kolundaki bide kabruratorde olucak o hangisi acaba biliyor musunuz. Son olarak yağ seçiminiz çok doğru bence[/QUOTE]

SEVGİLİ KARDEŞİM. BİRAZ ÖNCE AYAR YAPTIM MOTORUMA. BAYA Bİ UĞRAŞTIM. AMA MÜKEMMEL BİR SONUÇ ALDIM. ÖNCELİKLE ŞİKAYETLERİM MOTORUN SOĞUKKEN ÇALIŞIP STOP ETMESİ BUNUN AKABİNDE İSE ROLANTİ BOZUKLUĞU İDİ. MOTOR ISININCA BU PROBLEM DÜZELİYOR FAKAT MOTOR ARA SIRA ANVELE DE KALIYORDU.
YAPMAN GEREKENLER.
1- KARBÜRATÖRÜN ÜZERİNDE TIRTIKLI OLAN YERE BİR BAK TİTREŞİM DEN DOLAYI GEVŞEMİŞ OLABİLİR. ELİNLE SIK. SAHA SONRA BİR TORNAVİDA YARDIMIYLA DİŞLERDEN BİRİNE OTURTARAK HAFİFÇE VURARAK İYİCE YERİNE OTURMASINI SAĞLA. BENİM BAYA BİR GEVŞEMİŞTİ. HAVA ALDIĞINDAN DOLAYI ROLANTİ AYARI TUTMUYORDU.
2-AKÜ KAPAĞINI SÖK. AKÜ KAPAĞINI SÖKTÜKTEN SONRA KARBÜRATÖRÜN ÜZERİNDE HEMEN HEMEN YAN YANA İKİ ADET DÜZ TORNAVİDA BAŞLI İÇERİYE GÖMÜK ROLANTİ AYAR VİDALARINI GÖRECEKSİN. SAĞDA KALAN HORTUMUN ARKASINDA KALIYOR VE GÖRÜNMÜYOR. ASIL ROLANTİ AYAR DÜĞMESİ BU. ONU SOLA ÇEVİRİRSEN AYAR YÜKSELİYOR. AYARI MOTOR SICAKKEN YAP. SOLDA Kİ İSE HAVA AYAR DÜĞMESİ. ONU SAĞ SOL YAPARAK HAVA AYARINI YAPABİLİRSİN. BEN BAYA BİR UĞRAŞTIM AMA MÜKEMMEL BİR SONUÇ ALDIM. SANA KOLAY GELSİN.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar bugün depoyu fulledim 490 kmde motor 50 tl yakit aldı artık siz düşünün rodajdaki motosiklet 50 yi kolay kolay geçmedim
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar bugün depoyu fulledim 490 kmde motor 50 tl yakit aldı artık siz düşünün rodajdaki motosiklet 50 yi kolay kolay geçmedim

eski 100 mg prince kullanıcısı olarak motoru nasıl degerlendiriyorsun?

prince ile 2.2 yakardin
şimdi 2.0 yakiyorsun

üstelik 150 cc

motor nasıl?
rahatlik nasıl
tavsiye eder misin?

discover 125 st ile kıyas yaparsak hangisi daha iyi secim olur
125 st pek tutmadi sanırım
alan da satıyor

kac paraya aldin?

benim aklimda da discover 100 veya elektrikli motosiklet var
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
16
Çanakkale'den tüm motosiklet.net üyelerine ve Boxer 150 kullacılarına selamlar. 5 eylülde mavi boksörüme kavuştum sonunda :) Motorumu almadan 87 sayfanın tümünü baştan sona okudum öyle karar verdim :) Tekrar görüşmek üzere saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Ali Reis 17
Hayırlı olsun güle güle kullanın bende bajaj pulsar almak üzere eker ticarete gittim fakat gösterdikleri tavır sonrasında vazgeçtim

Merhabalar bana da 30 tl bile indirim yapmadılar :) indirim olmasada olurdu ama alcaksan al, almıcaksan işine bak tavrı vardı, o yüzden Biga'dan aldım motoru, Biga'da sağolsunlar çok ilgilendiler. Muhabbet ederken söylediler, Çanakkale'ye 7 adet pulsar satmışlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Çanakkale'den tüm motosiklet.net üyelerine ve Boxer 150 kullacılarına selamlar. 5 eylülde mavi boksörüme kavuştum sonunda :) Motorumu almadan 87 sayfanın tümünü baştan sona okudum öyle karar verdim :) Tekrar görüşmek üzere saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------



Merhabalar bana da 30 tl bile indirim yapmadılar :) indirim olmasada olurdu ama alcaksan al, almıcaksan işine bak tavrı vardı, o yüzden Biga'dan aldım motoru, Biga'da sağolsunlar çok ilgilendiler. Muhabbet ederken söylediler, Çanakkale'ye 7 adet pulsar satmışlar.

hayırlı olsun
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Eğer satıcı ilgi alaka göstermiyorsa ardınıza bakmadan çıkıp küçük yerlere, başka bayilere yönelin. Hem onlara iyi bir ders olur, burunları sürtsün biraz. Para kolay kazanılmıyor. Ben de bulunduğum yerden 60 km uzaktaki bir bayiden almıştım. Çay ve yemek ısmarlamışlardı. Özel kamyonetle kapıma kadar getirip üstüne bir de topcase hediye etmişlerdi... Esnaflık budur dedim.

Kimi bayii ise oturduğu yerden koca göbeğini kaldırmaya üşenip cevap bile vermiyor müşteriye. Selam bile vermem öylesine. Kış geldimi görürüz onları :)
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Çanakkale'den tüm motosiklet.net üyelerine ve Boxer 150 kullacılarına selamlar. 5 eylülde mavi boksörüme kavuştum sonunda :) Motorumu almadan 87 sayfanın tümünü baştan sona okudum öyle karar verdim :) Tekrar görüşmek üzere saygılar.

HAYIRLI OLSUN. ALLAH KAZA BELA VERMESİN.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
Arkadaşlar bir deneme yaptım.
Motorum Kanuni Windy 150 LX

Normalde tapa gaz 2 lt yakıt ile max 60 km yol yapıyor.
Hız 80 - 90 km olarak.

2 lt yakıt (10tl) ile 90 km yol yaptım.
Ani kalkışlardan kaçındım 40 - 60 km gezindim.
60 km geçmedim. Sizce nasıl?
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Kuralkan bünyesinde Bajaj Boxer tanıtım etkinliği çerçevesinde 3500 kmlik turumuzu dün tamamladık. Motosikletle ilgili kişisel görüşlerimi müsait bir zamanda yazacağım.

Selamlar.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
eski 100 mg prince kullanıcısı olarak motoru nasıl degerlendiriyorsun?

prince ile 2.2 yakardin
şimdi 2.0 yakiyorsun

üstelik 150 cc

motor nasıl?
rahatlik nasıl
tavsiye eder misin?

discover 125 st ile kıyas yaparsak hangisi daha iyi secim olur
125 st pek tutmadi sanırım
alan da satıyor

kac paraya aldin?

benim aklimda da discover 100 veya elektrikli motosiklet var

Slm. Tekrardan geçmiş olsun.

Her iki motosikletide peş peşe test ettim. Discover daha alımlı görünse de bokser daha güçlü ve sağlam basıyor. Hissediyorsunuz bunu. Bokser deki ters 4 ileri vites alışkanlık istiyor. Discover ise gereğinden fazla rahat ve 40 yıllık dost gibi.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Boxer candır...

10413304_530571997086667_3344940874943268957_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst