Amortisörleri 2 kademe aşağı düşürdüm. Boxer resmen Chevrolet oldu. Tavsiye ederim. (Fabrikadan en üst ve en sert ayarda geliyor)
Selamlar. Yurdukoru; Nasıl ayarları düşürdüğünü tarif edermisin?
Bir de Ankara da 444 motor servis kalitesi nasıl, Tavsiye edermisin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
http://youtu.be/udzLa6WXnpI Bu video yu izlemenizi öneririm.
Valla Ankaradaki arkadaşlara sormak lazım bu servis olayı tamamen piyango. Benim bulunduğum yer olan Kuşadasındaki Bajaj servisi şansıma 10 numara bir servis çıktı. Öyle ki çevre illerden köylerden bile Pulsarlar Boxerlar buraya geliyorlar ne zaman gitsem. Elinde iş dahi olsa fazla bekletmeden alıyor. Hiç bir motorumda görmediğim ilgiyi hizmeti burda gördüm. İnşallah bozulmaz.