Allah bizi bunlarla karşılaştırmasın, amin.

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
İzlerken kanım dondu :farao:

Yorumları okuduğumda iki kat şok. Çiğ süt emmiş şerefsizler ::rantinp:

[YT]W7jVCQ2zhac[/YT]
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
220
nesi var yahu adamlar kendi çapında eyleniyolar. eylenmekte suc oldu memlekette :farao:
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
130
nesi var yahu adamlar kendi çapında eyleniyolar. eylenmekte suc oldu memlekette :farao:

dalgamı geçiyorsun kardeşim sen bu nasıl eğlenmek kendi hayatlarının değeri olmayabilir fakat diğer insanların hayatlarını tehlikeye atmalarına hakları yok her şeyi geçtim orta hızda bir motosikletçi seyir etse o yolda o hızla kesinlike büyük bir kazaya sebebiyet verir gerçi kime anlatıyorum doğan slx 1.6 kullanıcısıymışsınız eminim sizde bu tarz hareketler yapıyorsunuzdur :pr:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Dualar edeeer insaaaaan mutluu motor sürebilmek içiiiin. Dualar zaten kabul olsaydı dünya cennet olurdu..
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
220
dalgamı geçiyorsun kardeşim sen bu nasıl eğlenmek kendi hayatlarının değeri olmayabilir fakat diğer insanların hayatlarını tehlikeye atmalarına hakları yok her şeyi geçtim orta hızda bir motosikletçi seyir etse o yolda o hızla kesinlike büyük bir kazaya sebebiyet verir gerçi kime anlatıyorum doğan slx 1.6 kullanıcısıymışsınız eminim sizde bu tarz hareketler yapıyorsunuzdur :pr:

yol devletin yolu kardeşim. ayriyeten dogan veya reno bmw die ayırt etmemek lazım. yerine göre eylenilmeli yerine göre düzgün gitmeli.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Lan saka misiniz siz bu yorumcular bu forumda ne ariyor?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Buradaki yorumları okuyunca 2. şoku yaşamışsındır heralde :)

Bunlar gibi bir tanesi motorunuzla sağ şeritten tin tin giderken emniyet şeridinden sizi sağlarsa, yada yanınızdan 160 km ile sıfır geçerse görürsünüz eğlenceyi :) Umarım o zaman o arabanın içinde gülenler gibi sizler de gülebilirsiniz, normal karşılayan arkadaşlar.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
şu ülkenin durumuna acıyorum.

kimsenin kuraldan haberi yok.

kuralı denetleyen kimse yok.

sonuçlardan da ders alan yok. veriyorsun kursa parayı, hiç ders almıyorsun, her türlü geçtiğin bir sınava girip ehliyeti alıyorsun.

Arkadaşlar trafikte giderken belli başlı kurallara uymak ZORUNDAYIZ.

(TDK'ya göre: zorunluluk, -ğu
a. Olması gerekme, olduğundan başka olmama, zorunlu olma, mecburiyet, zaruret, ıztırar, zorunluk: “Bu zorunluluk, başkalarınca savsaklanmış görevi yerine getirmekten doğuyor.” -S. Birsel.)

Yani anlıyacağınız o adamın yaptığı hareket YAPILAMAZ. Orada ilk olarak hız limitlerinin üzerinde seyrediyor. Sinyal vermiyor. Selektör yapıyor. Araçlara olması gerekenden fazla yaklaşıyor. Sollama yapmıyor, sağdan geçiyor. Emniyet şeridine giriyor. Ve daha gözümden kaçan kaç tane kurar ihlali.
Bunların hepsinin büyük cezası var. Diğer sürücülerinin canına kast ediyor. Ve siz gelmişsiniz bu adamın böyle bir şekilde trafikte gezme hakkı olduğunu söylüyorsunuz?

Gidin biraz medenileşin.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Vay be! An itibariyle forumun kalitesinin yerlerde olduğunu öğrenmiş bulunmaktayız.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Buradaki yorumları okuyunca 2. şoku yaşamışsındır heralde :)

Bunlar gibi bir tanesi motorunuzla sağ şeritten tin tin giderken emniyet şeridinden sizi sağlarsa, yada yanınızdan 160 km ile sıfır geçerse görürsünüz eğlenceyi :) Umarım o zaman o arabanın içinde gülenler gibi sizler de gülebilirsiniz, normal karşılayan arkadaşlar.

3 oldu baba :pr:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
yol devletin yolu kardeşim. ayriyeten dogan veya reno bmw die ayırt etmemek lazım. yerine göre eylenilmeli yerine göre düzgün gitmeli.

Bak senin zihniyetin olup eğlenenler yüzünden ailesi acı çeken kendi sakat kalan adamlar var. Aşağıda ki videoyu iyi izle. Adam arkasından birde kaçıyor. Evet yol devletin yolu, kural de devletin kuralı o zaman. Savunduğunuz zihniyetinde sizinde savunulacak bir yeriniz yok...


Ha inşallah olmaz ama birgün bir yakının başına gelirse böyle bir kaza, böyle bir öküzü eğleniyordu deyip sırtını sıvazlayıp yollarsınız sızlanmazsınız::rantinp:::eviiil::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şunlardan bi tanesi, siz motosiklet üstündeyken makasa girip, size hafiften dokunup,sizi bariyerlere kanka ederse o zaman görürüz eğlenceyi.
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
106
yorumlar videodan daha şaşırtıcı bu lavuğun makas atarken size çarpıp kaçtığını düşünün?
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
hani makas atana hapis cezası vs. çıkmıştı tırt polislerin işi gücü motosikletle uğraşmak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Topcase cezalarını kesince bu tür olaylar bitecek az sabredin.

Burada bazı yorumların ironi olarak yazıldığını düşünmek istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst