RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
18
Motoru dün 0 olarak teslim aldım arkadaşlar. 20 km kadar kullandım ama canımı sıkan bir kaç durum var. Dururken 1. vitesten boşa veya 2 ye geçemiyorum. İlla gaz verip hareket ettirip 2 den boşa inmem gerekiyor. Ayrıca dururkende bazen 1 den boşa geçemiyorum, motoru biraz ileri almam gerekiyor.
Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Motoru dün 0 olarak teslim aldım arkadaşlar. 20 km kadar kullandım ama canımı sıkan bir kaç durum var. Dururken 1. vitesten boşa veya 2 ye geçemiyorum. İlla gaz verip hareket ettirip 2 den boşa inmem gerekiyor. Ayrıca dururkende bazen 1 den boşa geçemiyorum, motoru biraz ileri almam gerekiyor.
Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.

öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin , tekerin düz bassın. bu anlattıkların genelde bazı motorlarda da karşılaşılan olaydır ancak sorun değil, ayar meselesi . debriyajın tam ayırmıyor olabilir oyüzdennde sabit konumda vites geçişlerinde sıkıntıı yaşayabilirsin ilk bakıma kadar bekleme servise götür debriyajı ayarlasınlar
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Bu küçük cc lerde karşılaşılan ve normal bir durumdur. Durduğu yerde vites değişmeye bilir. Bi gaz verip yada azcık öne ve arkaya hareket ettirmek sizinde keşfettiğiniz gibi sorunu çözer. Işıklara yaklaşırken vites küçültmeye başlayıp durmaya az kala boşa veya birinci vitese gelmiş olursanız bu durumu yaşamazsınız. Bide biraz zaman tanıyın motora herşey daha iyi olacak
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Arkadaşlar aranızda Sava marka lastik kullanan var mı :silent: Nedir ne değildir biraz araştırma yaptım şikayetçi olan yok ama birde bizim motora takıp kullanmış kişilerden yorum almak istedim :bestmt:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Facede bi arkadaş mc18 modelini kullandığını ön arka söyledi ve aşırı zorlamadığın sürece sıkıntı olmuyor demişti ama ben de lastik alma arefesindeyim. 11000 kmyi devirdim 12ye yaklaştım. Arka lastik bitti sayılır. Tez zamanda bana da lazım lastik bir çift.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Arkadaşlar lastik çok önemli bir unsur olması nedeniyle tanınmış ve kendini ispat etmiş markalardan şaşmayın. Biraz pahalı olabilir. Ancak hiçbirşey hayatınızdan önemli değil.Ancak lastiğin RAF ömrüne dikkat edin.DOT tarihine bakın.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Ben takmıştım sava mc50 çok memnundum. Yumuşak lastikti negüzel. Motoru satınca üstünde verdim gitti. Ön 100/80/17 arka 130/70/17 taktım süper oldu.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Boyutlarıyla oynamak gereksiz yorar motoru o yüzden ben pek sıcak bakmıyorum bu olaya.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Bu ölçüler, özellikle arka teker için jant ile uyum sağladı mı? Jant değiştirmek zorunda mı kaldınız?
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
hitit63 adıyla Murat abicim işyerime yapmış oldugun ziyeretten ötürü teşekkür ederim ilgilenemedim abi yogunduk konser nedeniyle ama çay sözüm olsun çokkk çokk mutlu oldumm abii
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
hitit63 adıyla Murat abicim işyerime yapmış oldugun ziyeretten ötürü teşekkür ederim ilgilenemedim abi yogunduk konser nedeniyle ama çay sözüm olsun çokkk çokk mutlu oldumm abii

Ulaş canını sakın sıkma. Ben oralarda dolaşırken sadece öylesine uğramak ve yüzünü görmek için geldim. Çalışma ortamın öyle çay ısmarlamaya, müşterin dışındaki insanlara zaman ayırmaya müsait değil. Bir öğlen sen benim işyerime gelirsin. Mola sırasında hem yemek yeriz, hem sohbet ederiz.

selam ve sevgilerimle.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Boyutlarıyla oynamak gereksiz yorar motoru o yüzden ben pek sıcak bakmıyorum bu olaya.
yok dostum motoru yorma söz konusu değil. çünkü ön teker çapı 1mm, arka teker çapı 4mm büyüyor sadece. bunlar önemsiz farklar. zaten ebat büyütmeye mecbur kalıyorsunuz çünkü orijinal lastiklerinin ebatı takım halinde aynı markada modelde bulunmuyor. pek bulunmayan ebatlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Bu ölçüler, özellikle arka teker için jant ile uyum sağladı mı? Jant değiştirmek zorunda mı kaldınız?
bu ölçüler jantla uyumlu. jant falan değiştirilmedi. ben epeyce araştırdım taktırmadan önce. zaten dikkat ederseniz orijinal çapına en yakın ebatı tutturmak için lastik genişliği büyürken yanak yüksekliği küçüldü. ve sürüş karakteristiğinde hiç bir fark olmadı. yolu daha iyi tuttuğu için virazlara daha güvenli ve yüksek süratle girebiliyordum. valla inazumalı arkadaşımla geziyoruz hep, pek çok kere dedi. virajlara senin kadar hızlı giremiyorum diye. gerçi oda michelen taktırdı artık belki daha hızlı giriyordur artık.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
yok dostum motoru yorma söz konusu değil. çünkü ön teker çapı 1mm, arka teker çapı 4mm büyüyor sadece. bunlar önemsiz farklar. zaten ebat büyütmeye mecbur kalıyorsunuz çünkü orijinal lastiklerinin ebatı takım halinde aynı markada modelde bulunmuyor. pek bulunmayan ebatlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------


bu ölçüler jantla uyumlu. jant falan değiştirilmedi. ben epeyce araştırdım taktırmadan önce. zaten dikkat ederseniz orijinal çapına en yakın ebatı tutturmak için lastik genişliği büyürken yanak yüksekliği küçüldü. ve sürüş karakteristiğinde hiç bir fark olmadı. yolu daha iyi tuttuğu için virazlara daha güvenli ve yüksek süratle girebiliyordum. valla inazumalı arkadaşımla geziyoruz hep, pek çok kere dedi. virajlara senin kadar hızlı giremiyorum diye. gerçi oda michelen taktırdı artık belki daha hızlı giriyordur artık.

Hocam ben sava marka lastikte buldum. MC 18 modelinde tam bizim motosikletimize göre ebatları, takım halinde ön 90,80,17 arka 110,80,17. Yarın sipariş vericem kısmetse deneyip paylaşımda bulunurum bol bol :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Hocam ben sava marka lastikte buldum. MC 18 modelinde tam bizim motosikletimize göre ebatları, takım halinde ön 90,80,17 arka 110,80,17. Yarın sipariş vericem kısmetse deneyip paylaşımda bulunurum bol bol :cherry:

bende o modele bakmıştım da, yine tam aynı ebat değil. bizim ön lastik 90/90/17. 90/80/17 takarsan ön lastiğin çapını tam 9mm küçültmüş olacaksın. bence büyüt daha iyi. benim ebatlar 1mm ve 4mm fark ediyor.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
bende o modele bakmıştım da, yine tam aynı ebat değil. bizim ön lastik 90/90/17. 90/80/17 takarsan ön lastiğin çapını tam 9mm küçültmüş olacaksın. bence büyüt daha iyi. benim ebatlar 1mm ve 4mm fark ediyor.

Artık siparişi verdik hocam elden birşey gelmez deneyeceğiz göreceğiz :)
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
13
Arkadaşlar bir sorum olacak. Bugün yolda 120 ile giderken motor da birden egzost patlaması oldu ve stop etti 40 km boyunca bunu 3 kere yaptı. Depoda az benzin vardı. Stop etme olayindan sonra biraz bekledim ve Depoyu sallayinca çalıştı. 3 gun once bakimda karburator ayarı yapılmıştı ondan olabilir mi ?
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Ulaş canını sakın sıkma. Ben oralarda dolaşırken sadece öylesine uğramak ve yüzünü görmek için geldim. Çalışma ortamın öyle çay ısmarlamaya, müşterin dışındaki insanlara zaman ayırmaya müsait değil. Bir öğlen sen benim işyerime gelirsin. Mola sırasında hem yemek yeriz, hem sohbet ederiz.

selam ve sevgilerimle.


Cok sevinirim abii ama cay sözüm olsunn
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Arkadaşlar bir sorum olacak. Bugün yolda 120 ile giderken motor da birden egzost patlaması oldu ve stop etti 40 km boyunca bunu 3 kere yaptı. Depoda az benzin vardı. Stop etme olayindan sonra biraz bekledim ve Depoyu sallayinca çalıştı. 3 gun once bakimda karburator ayarı yapılmıştı ondan olabilir mi ?
Buji ile ilgili bir sıkıntın olabilir mi?
Karbiratörde bir sorun olabilir mi?
Aldığın benzine memleketim suyu karıştırılmış olabilr mi?
Jiklenin pozisyonu aşağıda kalmış olabilir mi? Motor soğukken herhangi bir kesinti yapmaz.Ancak motor ısındığında benzin hava karışımı dengesi bozulur motor stop eder.
Tahminlerim bunlardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Hakan nerelerdesin? Sesin hiç çıkmıyor.Yok mu yeni gezi fotoğrafları.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
tekrardan herkese selamlar rks ilk günki gibi zevk almamaya baslamıstım gaza basıyorum gitmiyor yavas hızlanıyor 100 gecmemeye baslamıstı yolda giderken seritlerde geziyordu motor korkmayada baslamıstım dönüşlerde filan yavaslıyordum naya satmayı düşnüyordum ki motor bakımınıda serviste yaptırmıstım hep saolsunlar hep kazık 5000 km bakımını ustaya götürmeye karar verdim ustaya götürdüm.Zircir değişmesi gerek dedi :)) arka lastigi tutan vidalar gevsemiş ve servis teneke yag koymus motoraa servis yag değişim ücretide 60 tl ustanın aldıgı para zincir yag 85 lira benim tavsiyem en azından ankarada ki servise götürmemeye calısın hiç bi bakım yok sadece yag değiştirip gönderiyorlar usta lastik basıncına kadar kontrol etti vidaları sıktı hem mennun kaldım hemde kazıklanmadım suan motor eskisnden daha iyi gidiyor hızlanmalar cok iyi virajlarda daha hızı girebiliyorum 100 de geiyor artık :)))) ama hız yapan birisi değilimmm :) Demem o ki servise cok güvenmeyin
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
18
Sizce de çok güzel değil mi ? :cherry:

10613101_905160049513615_9136631835796469602_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst