Motoru dün 0 olarak teslim aldım arkadaşlar. 20 km kadar kullandım ama canımı sıkan bir kaç durum var. Dururken 1. vitesten boşa veya 2 ye geçemiyorum. İlla gaz verip hareket ettirip 2 den boşa inmem gerekiyor. Ayrıca dururkende bazen 1 den boşa geçemiyorum, motoru biraz ileri almam gerekiyor.
Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.
Bu problemler nedir arkadaşlar, rödajdan sonra düzelir mi yoksa servise götüreyim mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
Düzeltme : Bazende Boştan 1 e geçemiyorum.
Son düzenleme: