Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Banditçileri ramazan vurdu heralde. Kimsenin sesi soluğu çıkmıyo. Hiç mi bir değişiklik olmaz.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Banditçileri ramazan vurdu heralde. Kimsenin sesi soluğu çıkmıyo. Hiç mi bir değişiklik olmaz.

Bizim bu sayfa yavaş işler. Kimse bir sıkıntısı olmadığından buraya uğramaz. Ben her gün bakıyorum ama konu olmadığı için bakıp çıkıyorum. Sizde alışırsınız. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

Geçen hafta İzmir-Kütahya-Ankara-İzmir yaptım 4 günlük bir gezi/iş/aile ziyareti oldu. Motorumu uzun yolda çok seviyorum. Gerçekten çok keyif veriyor. Bu seyahatin 3 saatlik bölümü geceydi. Farın aydınlatması kısa larda yetersiz ancak uzunlarda yeterli ve iyi görüş açısı sağlıyor. Birde yollar çift yönlü olduğu için gece bir sıkıntı yaşamadım.
Yakıt olayına gelince; 1369 kilometre toplam yol yapmışım. 345 tl yakıt harcadım. giderken 100-110 km.yi geçmedim, dönüşte uşak sonrası bayağı bir performanslı geldim. Yakıtı bu biraz artırdı.
Benim motorda hararet göstergesi var. Sıcakta 100-110 veya daha fazla süratlerde hararet göstergesi 95/100 arasında geziniyor. Ancak Kütahya ve Ankara nispeten daha serin olduğundan yolda 85 den yukarı hiç çıkmadı ve daha serin olduğundan benzin yakışı bile bana göre biraz azaldı.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
evet banditçiler yine gezmelerde.şöyle uzun bi gezi hevesim var ama bi türlü çocuklardan sebep mümkün olmuyo kısa süreli ve mesafeli gazlamalarla yetiniyorum inşallah ilerde bu hevesimi gidericem.o zaman altımda banditmi olur oda belli değil.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Merhaba arkadaşlar İstanbulda işin ehli paragöz olmayan usta arıyorum Haydut için eksantrik zinciri değişimi yapıcam ayrıca buji yağ filtre v.s tavsiye edebileceğiniz usta var mı ?
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
kardeş bu işi yapıp da parayı sevmeyeni görmedim.inşallah sen bulursun.Bulursan da bırakma.Bu arada banditin kaç km de egzantrik istedi öğrenebilirmiyim.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
kardeş bu işi yapıp da parayı sevmeyeni görmedim.inşallah sen bulursun.Bulursan da bırakma.Bu arada banditin kaç km de egzantrik istedi öğrenebilirmiyim.

Sanırım 60 bin civarı değişmesi gerek normal olarak şu an 72 binde yavaştan ses yapmaya başladı komple bir bakıma sokucam biraz masraf çıkartıcak kereta :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
İzmir olsa mutlaka önerimiz olabilir ama İstanbul gibi vahşi batı şehrinde iyi usta nasıl bulunur bilemiyorum :) İnşallah bulursunuz.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Merhaba Arkadaşlar

zincir ve dişli set değiştiricem ayrıca arka diski de değiştiricem. Önerebileceğiniz sağlam bir yer var mı satın alabileceğim ? uygun fiyat ve çakma olmasın :)
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
Merhaba Arkadaşlar

zincir ve dişli set değiştiricem ayrıca arka diski de değiştiricem. Önerebileceğiniz sağlam bir yer var mı satın alabileceğim ? uygun fiyat ve çakma olmasın :)

zincir dişli setini sahibindenden alabilirsin motobakkala bi sor ben zincir almıştım dıd ler iyi dişlide dıd alabilirsin.dişli olarak esjot da alabilirsis uygun ve kalitelidir.ben zinciri dıd vx ring almıştım 355 tl idi.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
zincir dişli setini sahibindenden alabilirsin motobakkala bi sor ben zincir almıştım dıd ler iyi dişlide dıd alabilirsin.dişli olarak esjot da alabilirsis uygun ve kalitelidir.ben zinciri dıd vx ring almıştım 355 tl idi.

Hocam nette araştırdım biraz Entelenerji ve Merkez yedek parça adlı firmalar gayet uygun.
Ben Merkez yedek parçadan alıcam parçaları fiyatı gayet uygun. Zincir fiyatına 250 tl dediler haberiniz olsun eğer motor için parça lazım olursa buralara bakmanızı öneririm

Saygılar.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Arkadaşlar sırf fiyatına bakarak bilinmedik yerlerden malzeme almayın. Şu anda tüm ürünlerin sahteleri piyasada ve inanın hangisinin sahte, hangisinin gerçek olduğunu ayırt edemiyorsunuz. NGK bujilerin, DID zincirlerin, rulmanların sahtesi oldukça bol. Geçen işyerine alınan 100 adet farklı ölçülerde SKF marka rulmanların yarısı sahte çıktı. satan firma bile olaya şaşırdı. Firmalarda bu sahteciliğin farkına vardıklarından yeni ambalajların üzerine hologramlı etiket koymaya başladılar. Buji ve zincir değiştirirken aldığınız ürünün üzerinde hologramlı etiket olup olmadığını mutlaka kontrol edin. aklınızın bir kenarında bulunsun.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
Hocam nette araştırdım biraz Entelenerji ve Merkez yedek parça adlı firmalar gayet uygun.
Ben Merkez yedek parçadan alıcam parçaları fiyatı gayet uygun. Zincir fiyatına 250 tl dediler haberiniz olsun eğer motor için parça lazım olursa buralara bakmanızı öneririm

Saygılar.

MERKEZ YEDEK PARÇAYI BİLMEM AMA ENTEL ENERJİDEN ALIŞVERİŞ YAPAN ARKADAŞLAR VAR İLK BENDE ORAYA BAKMIŞTIM AMA 1200 ÜME UYGUN ZİNCİR BULAMADIM.UYGUN OLDUĞUDA DOĞRUDUR.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

Arkadaşlar sırf fiyatına bakarak bilinmedik yerlerden malzeme almayın. Şu anda tüm ürünlerin sahteleri piyasada ve inanın hangisinin sahte, hangisinin gerçek olduğunu ayırt edemiyorsunuz. NGK bujilerin, DID zincirlerin, rulmanların sahtesi oldukça bol. Geçen işyerine alınan 100 adet farklı ölçülerde SKF marka rulmanların yarısı sahte çıktı. satan firma bile olaya şaşırdı. Firmalarda bu sahteciliğin farkına vardıklarından yeni ambalajların üzerine hologramlı etiket koymaya başladılar. Buji ve zincir değiştirirken aldığınız ürünün üzerinde hologramlı etiket olup olmadığını mutlaka kontrol edin. aklınızın bir kenarında bulunsun.
MAALESEF Kİ TÜRKİYE DE BU VAR .PARÇALAR ÇOK PAHALI OLDUĞU İÇİN İNSANLAR BU YÖNÜNÜ PEK DÜŞÜNMEMEKTELER.ÇİNLİ MOTOR FİYATINA PARÇA TEMİN EDEN AVRUPA ÜLKELERİNE VE AMERİKA YA ÖZENMMEKTEYİM DOĞRUSU ÜLKEMİZDE MOTORU ALSANIZ BİNMEK PROBLEM GERÇEKTEN.
 
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
17
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.

kardeş öncelikle hayırlı olsun.kazasız belasız sürüşler dilerim.usta fikrine gelirsek metinkilic nikli arkadaşımız izmir de sana usta önerebilir siteye girerse sanırım sana yardımcı olacaktır.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.

Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Usta konusunda Özelden mesaj yazdım. Ordan bakabilirsiniz. Ayrıca bende tanışmaktan memnun olurum. Görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
17
Geçen gun srrvise götürdüm. Yag yag filtresi hava filtresi genel kontroller filan yapildi. Zincir disli siparisi verdim bakalim dislileri bekliyorum orjinal zincir 800 tl did marka zincir xring 350 tl yari yariya fiyat farki var. Neyse bakalım.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
Arkadaşlar 3 ay öncesine kadar bende banditçiydim (2006 gsf 650 sa abs). Forma bir göz atayım dedim. İstanbul da usta isteyen arkadaş henüz kafasına göre bi usta bulamadıysa güneşlideki oktay ustayı tavsiye edebilirim. Kendisi de eski bir banditçiymiş. İşini severek yapıyor...
not: motorunuzun kıymetini bilin :)

formun ilerlemediğinden yakınan arkadaşlar yeni motorum 1100xx in forumuna bir bakıp halinize şükredin :))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst