- Katılım
- 21 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,259
Arkadaşlar zincir dişli değişim vakti geldi. Var mı önerileriniz. daha yeni banditçiyim acamiyim![]()
Bende DID marka yeni değiştim 400 civarını buldu,memnunum ancak koruma demiri olayına halen giremedim...
Arkadaşlar zincir dişli değişim vakti geldi. Var mı önerileriniz. daha yeni banditçiyim acamiyim![]()
Banditçileri ramazan vurdu heralde. Kimsenin sesi soluğu çıkmıyo. Hiç mi bir değişiklik olmaz.
kardeş bu işi yapıp da parayı sevmeyeni görmedim.inşallah sen bulursun.Bulursan da bırakma.Bu arada banditin kaç km de egzantrik istedi öğrenebilirmiyim.
Merhaba Arkadaşlar
zincir ve dişli set değiştiricem ayrıca arka diski de değiştiricem. Önerebileceğiniz sağlam bir yer var mı satın alabileceğim ? uygun fiyat ve çakma olmasın![]()
zincir dişli setini sahibindenden alabilirsin motobakkala bi sor ben zincir almıştım dıd ler iyi dişlide dıd alabilirsin.dişli olarak esjot da alabilirsis uygun ve kalitelidir.ben zinciri dıd vx ring almıştım 355 tl idi.
Hocam nette araştırdım biraz Entelenerji ve Merkez yedek parça adlı firmalar gayet uygun.
Ben Merkez yedek parçadan alıcam parçaları fiyatı gayet uygun. Zincir fiyatına 250 tl dediler haberiniz olsun eğer motor için parça lazım olursa buralara bakmanızı öneririm
Saygılar.
MAALESEF Kİ TÜRKİYE DE BU VAR .PARÇALAR ÇOK PAHALI OLDUĞU İÇİN İNSANLAR BU YÖNÜNÜ PEK DÜŞÜNMEMEKTELER.ÇİNLİ MOTOR FİYATINA PARÇA TEMİN EDEN AVRUPA ÜLKELERİNE VE AMERİKA YA ÖZENMMEKTEYİM DOĞRUSU ÜLKEMİZDE MOTORU ALSANIZ BİNMEK PROBLEM GERÇEKTEN.Arkadaşlar sırf fiyatına bakarak bilinmedik yerlerden malzeme almayın. Şu anda tüm ürünlerin sahteleri piyasada ve inanın hangisinin sahte, hangisinin gerçek olduğunu ayırt edemiyorsunuz. NGK bujilerin, DID zincirlerin, rulmanların sahtesi oldukça bol. Geçen işyerine alınan 100 adet farklı ölçülerde SKF marka rulmanların yarısı sahte çıktı. satan firma bile olaya şaşırdı. Firmalarda bu sahteciliğin farkına vardıklarından yeni ambalajların üzerine hologramlı etiket koymaya başladılar. Buji ve zincir değiştirirken aldığınız ürünün üzerinde hologramlı etiket olup olmadığını mutlaka kontrol edin. aklınızın bir kenarında bulunsun.
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.
Arkadaşlar merhaba. Bende bugün 600s alarak araniza katıldım. Izmirde ikamet ediyorum. Izmirde ikamwt eden arkadaslarla tanismak isterim. Ayrica bana izmirde motoru gonul rahatligiyla teslim edebilecegim bi usta tavsiyeniz varmidir. Tek sikinti 4-7 bin devir arasinda gaz kesip kesip yeniden yiyor gibi oluyor. Bunu bi gostermem lazım.