Osram'dan motosikletler için Night Racer ve X-Racer performans ampulleri

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Osram, motosiklet sürücüleri için ürettiği Night Racer ve X-Racer ampullerini geliştirerek ürün portföyünü genişletiyor ve yolda daha fazla ışık sunuyor. Hava koşullarının sıkça değişebildiği yol koşullarında bile artık motosiklet sürücüleri bu ampullerle güvenle evlerine varabilecekler.

Night Racer 110, titreşime daha dayanıklı yapısıyla artık %110 daha fazla (standart ampule göre) aydınlatma sunuyor.


post-5-0-21005900-1409840638.jpg


Daha alt kategorideki Night Racer 50 ise, yine titreşime dayanıklı yapısıyla %50 daha fazla (standart ampule göre) aydınlatma sunuyor.

post-5-0-76489500-1409840638.jpg


Eğer xenon görünümü arıyorsanız X-Racer size göre. X-Racer 4200K renk ısısıyla %20 daha fazla (standart ampule göre) aydınlatma sunuyor.

post-5-0-19969700-1409840639.jpg


Bu ampuller tekli ve ikili paketler halinde temin edilebiliyor.


Kaynak : http://www.geceucusu.com/topic/6391-osramdan-motosikletler-icin-night-racer-ve-x-racer-performans-ampulleri/
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
110
Tr de nerden weya hangi siteden sipariş werebiliriz, bilginiz warmi?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/osram-night-breaker-h7-plus-ampul-120467523

night breaker lar farklı nıght racer lar farklı

türkiyede bulamadım ben bunlardan , eğer kısa farlarınız ayarı ise karşıdan gelene zararı yoktur , adam akıllı yolu aydınlatır ;)

online satış sitesi bulan varsa , paylaşırsa sevinirim
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
%50'den sonrası ömür açısından kısa. Özellikle sürekli farlar açıksa 550 saate kadar ömrü var.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Yutdışında var, çoğu satıcıya yazdım Avrupa Birliği ülkelerine gönderebiliyorum diyorlar...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Yukarıda verilen modeli değil ancak, hazır başlığı yakalamışiken, Osram nightbreaker'ın standart modelini alıp taksam, far tasını eritme ihtimali nedir?


Düzelterek sorayım bu tip ampüller far taslarını eritmeye sebeb olmazmı?

Cehaletten soru geldi aklıma bu tipler xenon değildir umarım?, çarşı xenon'a karşı (daha doğrusu çakma xenon'a)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Yukarıda verilen modeli değil ancak, hazır başlığı yakalamışiken, Osram nightbreaker'ın standart modelini alıp taksam, far tasını eritme ihtimali nedir?


Düzelterek sorayım bu tip ampüller far taslarını eritmeye sebeb olmazmı?

Cehaletten soru geldi aklıma bu tipler xenon değildir umarım?, çarşı xenon'a karşı (daha doğrusu çakma xenon'a)

Piyasada otomobiller için bulunan nightbreaker'dan farkı bunların daha dayanıklı olması. (Osramın söylediğine göre)

Farınızdaki ampul 55w ise nightracer 110 kullanabilirsin, (hs1) 35w ise nightracer 50 kullanman gerekir, 55w kullanırsan far reflektörü erimez ama islenir-kararır. Bu ampuller xenon değil, yüksek performanslı halojen ampuller.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nightbraker kullanan var mı? ciddi düşünüuyorum illa beyaz olması şart değil 4300K olsun yeterki aynı akü ve watt ile daha fazla aydınlatsın. evdeki ampullerde hep şanssızım 2 yıl olmadan ekonomik ampullerim bozuldular. Motosiklette de temkinliyim 1 yıl sonra cortlayacaksa hiç almayalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Piyasada otomobiller için bulunan nightbreaker'dan farkı bunların daha dayanıklı olması. (Osramın söylediğine göre)

Farınızdaki ampul 55w ise nightracer 110 kullanabilirsin, (hs1) 35w ise nightracer 50 kullanman gerekir, 55w kullanırsan far reflektörü erimez ama islenir-kararır. Bu ampuller xenon değil, yüksek performanslı halojen ampuller.

Cevap için teşekkür ederim, yanılmıyorsam şuan 60w traktör yahut biçerdöver için olan Alaman yapısı bi ampül, ne takarsak patlatıyordu, ampül patlamıyor ancak, ışıması kısa hüzmede biraz güçsüz gibi, ilk fırsatta deneyeceğim, sonuçları yazmaya çalışırım, hayırlı bayramlar.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Piyasada otomobiller için bulunan nightbreaker'dan farkı bunların daha dayanıklı olması. (Osramın söylediğine göre)

Farınızdaki ampul 55w ise nightracer 110 kullanabilirsin, (hs1) 35w ise nightracer 50 kullanman gerekir, 55w kullanırsan far reflektörü erimez ama islenir-kararır. Bu ampuller xenon değil, yüksek performanslı halojen ampuller.

Yukarda verilen Her üç ampul de 60 WATTLIK.. tır... 1600 Lümen ancak 13.2 voltta veriyor.. O zaman da çektiği güç 68 WATT!..
Çoğu motorda bu ampulu çalıştıracak akü ve tesisat YOK!!!
6 amperlik akü ve 35 lik ampul yerine takarsanız hiç bir verim alamazsınız, ancak arıza çıkarır..

35 lik ampul kullananlar nightbreaker'a devam. TC de de her yerde var.
Kesmiyorsa 35 lik zenon...
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Yukarda verilen Her üç ampul de 60 WATTLIK.. tır... 1600 Lümen ancak 13.2 voltta veriyor.. O zaman da çektiği güç 68 WATT!..
Çoğu motorda bu ampulu çalıştıracak akü ve tesisat YOK!!!
6 amperlik akü ve 35 lik ampul yerine takarsanız hiç bir verim alamazsınız, ancak arıza çıkarır..

35 lik ampul kullananlar nightbreaker'a devam. TC de de her yerde var.
Kesmiyorsa 35 lik zenon...

Nightracer 50 modelinin 35W HS1 modeli de var o nedenle bunu önerdim. Kim hangi modeli kullanıyorsa o tipte almalı, HS1 kullananlar biraz şanssız osram tarafında.
Diğerleri de H7 için 55W, H4 için 60/55W zaten değişen bişey yok.
13.2V kısmına takılmayın, onlar test edilen değerler, diğer ampuller de bu şekilde.

Nightbreaker'a devam demişsin de, 35W modeli mi var nightbreaker'ın, sadece 55W var diye biliyorum, bunu takarlarsa farda kararma olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Osram Türkiye ile görüştüm, önümüzdeki dönemde bu motosiklet ampullerini getirtmeyi düşüneceklerini belirttiler. Şu anda bu ampuller piyasada bulunmuyor, tabii yurtdışından almak mümkün.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Yurt dışında var fakat AB üye ülkelerine gönderiyor çoğu satıcı. Almanya'da buldum, satıcıya: ''Türkiye'ye gönderir misin'' dedim. ''25 Euro Kargo ödersen gönderirim'' dedi. Ampul 13 Euro bu arada... Pahalı geldi tabi...
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Benim armut tip ampulu phılıps Hs1 35w /35w yaptım aydinlatma armuta göre düzeldi fakat yetersiz osram night brekaer 35W mı 55W mı ?
Bide far tasını neden yaparsak daha iyi olur ısıya karşı şuan ki plastik eriyeçek ufak bi ısı artışı olsa .
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Arkadaşlar...
Osram HS1 Night Racer 50 Motorbike Headlight Bulb +50% 35/35 Wattlık ampülü nihayet yurt dışına giden bir abimize sipariş verdim. Fiyatı €20.99... Gelince motosikletime takıp sizlere bilgi veririm. İsteyen olursa tekrar sipariş verme durumum olur. Tanıdık abim her ay İngiltere'ye gidip geliyor. Aklınızda olsun.


http://www.osram.com/osram_com/prod...ight-racer-50/index.jsp?productId=ZMP_1168307
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Merhaba arkadaşlar. Osram ampul geldi. Motosiklete taktım, aydınlatma güzel sanki uzunlar biraz daha uzamış gibi.

Yine yüksek performanslı fakat daha ucuz olan modellerden de 3-4 adet istemiştim. Onları da denedim. Philips marka bile var.İnanın Osram'dan aşağı değiller. Ve 1/4 fiyata...Elimde bir ton yedek ampül oldu.:) İsteyen olursa gönderirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst