TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
8
aynı hacı ne yapalım apaceye devam 10 bini geçtik hala tapa gaz gidiyorum tık yok alette:)




kick startın çalışmamasının birkaç nedeni olur ateşleme düğmesi açık mı güçlü bir şekilde basabiliyor musunuz birde ateşlemeyi sağlayan bobin sağlam mı bunlara bakmak gerek yoksa benimkide ilk seferde çalışmıyor ikinci yada üçümcü seferede çalışıyor benimde akü biteli 1 yıl olacak neredeyse:)

evet ateşleme düğmesi açık, tekmeliyorum biraz elektirik gelio ama geri sayım başlayıp elektrik gidiyo. normalde geri sayım bitince ateşmeye basıyoruz ama burda o kısmı geçmiyor zaten, alet bu durumda nasıl çalışıcak onu da anlamadım :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
evet ateşleme düğmesi açık, tekmeliyorum biraz elektirik gelio ama geri sayım başlayıp elektrik gidiyo. normalde geri sayım bitince ateşmeye basıyoruz ama burda o kısmı geçmiyor zaten, alet bu durumda nasıl çalışıcak onu da anlamadım :)

tamam gösterge ileri geri gidiyorsa sağlamdır o zaman bir kaç kez dene yine olmazsa benzin geliyor mu onu kontrol et sonra karbüratör tıkanmış mı ona bak sonra elektrik kablolarının içine su kaıp krozyon yapmış mı yada gevşeklik var mı bunlardan sonra artık paralı işlemler başlar buji buji kablosu ateşleme bobini değişimi diye gidersin ama ilk önce parasızları iyice kontrol etmek gerek bu arada tepiklemede birde jikleli dene bendede bazen çalışmıyor jikleyi çekiyorum bu havada bile çalışıyor:)



10bin ne ki kardesim daha 0 senin motor :) bin biraz ben dedm 30bine dayamiştir :D


hacı hastlanım ben idrar yolu enfesiyonu geçirdim ağır o yüzden artık soğuklarda çıkamıyorum annem başımın etini yiyiyor:)tatlı su motorcusu olduk:)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
arkadaşlar geçen yıl sıfır aldım apache mi. 1 yıllık motor oldu. 5000 km de. ilk aldığım zaman kontaktan zırıltı geliyordu. 500 bakımdan sonra motorun içinde bi zincir varmış eksantrik zincirimi ismini tam hatırlamıyorum ondan düşük hızda şıkırtı sesi gelmeye başladı. motora hız verdiğim ve yüksek devirde şıkırtı sesi kesiliyor düşük devir ve düşük hızda ses devam ediyordu. 2500 bakımda serviste bu sesi kesmek için bu zincirin bi ayar yeri varmış oradan bi diş sıktılar. kontaktan gelen zırıltı için de kontağı söküp kontağın üzerine plastik pul yapıp kontağın zırlamasını kestiler.

servisten eve gittikten bi kaç gün sonra motordaki bahsettiğim şıkırtı tekrar gelmeye başladı. benim eskiden honda titanım vardı onu götürdüğüm sağlam bi ustam var. apache yi ona götürdüm şıkırtıyı gösterdim. bindi baktı. bu sesin normalden biraz fazla olduğunu ama zararı olmayacağını eğer sesin artması durumunda kendisine gelmemi artmaması halinde de kesinlikle motoru açtırıp oynattırmamamı söyledi. 5000 bakımına yaklaştığım sıralarda bu seste kendiliğinden kesildi. şu an bazen çok az şekilde çok dikkatli dinlersen sesi biraz fark ediyorsun.

ilk aldığım aylarda arka teker çok çabuk kayıyordu. ama zaman geçtikçe kaymasıda geçti. şu an için tekerlerden memnunum. tabi bozuk taşlı yollar hariç :))

arkadaşlar motorun benzin yakışını yazmışlar. anladığım kadarıyla sizin motorlar ortalama 1 litre 5,00tl den hesaplarsak 110 - 120 civarı yakıyor. ama benim motor benim hesabıma göre 130- 150 kuruş yakıyor. ben her gün 7 gidiş 7 geliş 14 km lik yol gidip geliyorum. ara yerlerde kullandığımıda sayarsak ortalama günde 20 km yapıyor. ama bizim yollar çok bozuk. belediye alt yapı çalışması yaptığı için her yer çukur toz yalak çamur. daha önceki motorum honda titanı geçen yıl satıp apache aldım. apache şu an hondanın geçen yıl yaktığı benzini yakıyor.

bence km de 130 - 150 kuruş arası yapması bu motor için iyi dir diye düşünüyorum. sizce yakıtı fazla mı yakıyor. eğer fazla yaktığını düşünüyorsanız bana tavsiyeleriniz ne olur. bu arada motor orjinal aldığım şekildedir. tekerler dişliler eksoz hiç bir parçasını değiştirmedim. şimdiden ilgilenen olursa teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
8
eski kasada jikle sol elcğin ön tarafında sanırım da 2013 yeni kasa da jikle nerde, kitapçık da yok yeni kasalar için göremedim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
haci hastlanim ben idrar yolu enfesiyonu geçirdim agir o yüzden artik soguklarda çikamiyorum annem basimýn etini yiyiyor:)tatli su motorcusu olduk:)

Anladim kardesim.. cok gecmis olsun :) yanina ugricam gelince seninde..bu yil gorusurZ arada sirada.. dikkt et kndine sen..
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
arkadaşlar motorun benzin yakışını yazmışlar. anladığım kadarıyla sizin motorlar ortalama 1 litre 5,00tl den hesaplarsak 110 - 120 civarı yakıyor. ama benim motor benim hesabıma göre 130- 150 kuruş yakıyor. ben her gün 7 gidiş 7 geliş 14 km lik yol gidip geliyorum. ara yerlerde kullandığımıda sayarsak ortalama günde 20 km yapıyor. ama bizim yollar çok bozuk. belediye alt yapı çalışması yaptığı için her yer çukur toz yalak çamur. daha önceki motorum honda titanı geçen yıl satıp apache aldım. apache şu an hondanın geçen yıl yaktığı benzini yakıyor.

bence km de 130 - 150 kuruş arası yapması bu motor için iyi dir diye düşünüyorum. sizce yakıtı fazla mı yakıyor. eğer fazla yaktığını düşünüyorsanız bana tavsiyeleriniz ne olur. bu arada motor orjinal aldığım şekildedir. tekerler dişliler eksoz hiç bir parçasını değiştirmedim. şimdiden ilgilenen olursa teşekkür ederim.


normal yakıyor bende 50 liralık alırım 380 km gider genelde

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

eski kasada jikle sol elcğin ön tarafında sanırım da 2013 yeni kasa da jikle nerde, kitapçık da yok yeni kasalar için göremedim

karbüratörün orda bi tel varmış o jikleymiş bende 2012 var tam bilmiyorum
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
eski kasada jikle sol elcğin ön tarafında sanırım da 2013 yeni kasa da jikle nerde, kitapçık da yok yeni kasalar için göremedim

motorun solunda karbüratör de yuvarlak bi çubuk var çekince cikle devreye giriyor. ileri itince devreden çıkıyor. ama benim 1 yıldır hiç ihtiyacım olmadı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Topic bitmiş ya :) ne sohbetler olurdu nerde herkes.. ilk kez böyle cansiz gördum tvs topiğini..
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
55
arkadaslar size bi soru sorucam sizce http://motosikletim.com.tr/alpinestars-gunner-wp-kirmizi bu monmu yoksa http://motosikletim.com.tr/-revit-jupiter-kirmizi bu mont mu daha iyidir simdiden teşekkürler :D
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
13
enes bey eğer hala apache ariyorsanız ben benimkini satmayı planlıyorum daha buyuk bir motora gecmek için. 2013model yeni kasa sarı renk şimdilik izmir/çesmede ama haftaya falan istanbula kargolayıp bende gitmiş tahminen. motor 10bin cok az gecik. lastikler irc winter grip (ön) dört mevsim (arka) ön dişliyi 14lük ile değiştirmiştim çanta sinyal dikiz aynasi vs vs gibi ufak modifikasyonlar var yakın tarihte sahibindene ilan acıcam.

bir arkadaşlar 10bin bakımında nelere baktırmam gerekir. daha once ön fren balataları hava filtresi ngk buji falan değiştirdim. yağ yağ filtresi her bakımda zaten de başka dikkat etmem gereken birşey varsa bilgilendirir misiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

benim tanıfığım bi abi var oda 158 görüdü tek başına motorun üstüne yatıp

158 cok zor inandırıcı gelmedi maalesef. ben 147 gordum max. belki 180lik motor bloguyla olabilir. zincir gerginliği lastik basıncı motor yaginın temizliği rüzgar hepsi buyuk etken. ben bakımdan yeni cıktıktan sonra gördüm ama motor bayaaa titriodu yani herhangi bir hamle yapılacak durumda degil o hızda.
 
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
7
uzun yol yapan var mı bununla?

Bursadan, istanbula sakaryaya yalovaya balıkesire çanakkaleye tekirdağa günübirlik gittim geldim. tekirdağ özellikle gidiş dönüş 800 km buldu. bana mısın demedi. ens on yaptığım uzun yol da cunda adası ayvalık gömeç ören edremit altınoluk assos bozcaada çanakkale ordanda geri bursaya olmak üzere 4 günde 1020 km. yine hiç sorun çıkarmadı. ve 1020 kmde toplam 26,8 litre(133 lira) yaktı.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Ben yanlış biliyormuşum ön 90-90-17 arka 110-80-17 miş.

michelin pilot street alıp taksam ebata uymuyor sıkıntı olurmu?

BİRDE herhangi bir motorun ön lastiği benim motorumun arka lastiği olarak kulalnsam ne sıkıntı yaşarım
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bursadan, istanbula sakaryaya yalovaya balýkesire çanakkaleye tekirdaða günübirlik gittim geldim. tekirdað özellikle gidiþ dönüþ 800 km buldu. bana mýsýn demedi. ens on yaptýðým uzun yol da cunda adasý ayvalýk gömeç ören edremit altýnoluk assos bozcaada çanakkale ordanda geri bursaya olmak üzere 4 günde 1020 km. yine hiç sorun çýkarmadý. ve 1020 kmde toplam 26,8 litre(133 lira) yaktý.

14 saatte 1078 km toplamda tokat - izmir arasi.. 2 gun sonra izmir -istanbul arasi 600kusur km.. motor canavar gibi ..önemli soru , sen kac km dayanabiliyosun ? :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Pulsar bu apaçicileri bitirdi :D Sabri,Muhammed,Selami abi sonra Paşha Apache nickli arkadaş hep pulsar aldı :D

oo sende burdasın hala :) onlar gitsede hala irtibattayız ya dostluk baki kalır inş..makinalar değişcek tabi imkan dahilinde..

tamam hacı gelde her türlü balık benden mudanyada iki ayaklı olanlarıda var:queen:

O mevzuları özel konuşalım gelince kardeşim :p sakata gelmeyelim şimdi :D

enes bey eğer hala apache ariyorsanız ben benimkini satmayı planlıyorum daha buyuk bir motora gecmek için. 2013model yeni kasa sarı renk şimdilik izmir/çesmede ama haftaya falan istanbula kargolayıp bende gitmiş tahminen. motor 10bin cok az gecik. lastikler irc winter grip (ön) dört mevsim (arka) ön dişliyi 14lük ile değiştirmiştim çanta sinyal dikiz aynasi vs vs gibi ufak modifikasyonlar var yakın tarihte sahibindene ilan acıcam.

Özel mesaj attım hocam..
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
arkadaşlar merhaba

foruma uzun zamandır yazamıyorum. Lastik konusunda sanırım bilgi isteyen arkadaşlar var yardımcı olmaya çalışayım.

2011 Tvs apache sahibiyim. 24bin km orjinal lastiklerden sonra apacheme 3.00 17 ve 3.50 18 metzeller me22 lastik aldım. Lastiklerin üstünde tubetype yazıyor fakat tubeless sibop alıp jantı matkapla genişletince rahatça oluyor. İç lastik falan yok yani. Ayrıca lastiği martta taktırdım eylül oldu yaklasık 7 ayda motor toplam 15 gün iki sefer olmak üzere toplam 30 gün yattı. Lastiği taktırdığımdan beri havaları ne kontrol ettim ne de hava basma ihtiyacı duydum. 7 aydır ilk taktırırken vurduğum havayla inme falan olmuyor (1 aylık yatma süresi dahil)

Metzeller me22 performans olarak çok iyi bence michelin falan kullanmadım ama metzelleri taktım takalı ne arka ne ön hiç kitlenmedide kaymadıda. Fiyatı biraz yüksek ama kafam rahat olsun diyenler düşünmesin alsın. Arkaya 3.25 takılabiliyormuş ben aldıktan sonra duydum bunu.

Motor titriyormuş almasak mı etmesek mi diyen arkadaşlar içinde bir iki bişey paylaşayım mersin kayseri 310 kilometre tek marş durmadan geldim. indikten sonrada en ufak uyuşma uyuma falanda olmadı.

İyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst