Crossrunner da gpr ekzosun sesini çok beğenmiştim,ikinci el ararken görmeye gittiğim bir crossrunnerda takılıydı. Fiyat olarak diğerlerine göre ekonomik ayrıca. Aldığım motorda ise leovince carbon takılıydı , başlarda susturucusuz kullandım ancak sonra susturucusunu ilk sahibinin verdiği parçalar arasında görünce muayene öncesi takmıştım. Sesi çok daha güzel olmuştu. Trafikte farkedilmek ve vfr motorun o güzel sesini duymak için kesinlikle tavsiye ediyorum. Orjinal egzosu hem aşırı ağır hem de motorun karakteri ortaya çıkamıyor. 7000 devirden sonraki sesi inanılmaz aletin özlüyorum ....
Biraz maddi sebeplerle motorumu sattım, suzuki drz 400 sm kullanıyorum şimdi. Motora bibince karakterim değişiyor

Crossrunnerda böyle değildim, bir tek düzlükte sesi için gaz açıyordum o kadar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
Koruma takozunun hiç işe yarayacağını düşünmüyorum. Ayrıca tombul bir yapısı olduğu için Crossrunner'aa demirinin yakıştığını düşünüyorum. Bende hepko becker vardır.Anes motor satıyor.
Bu motordaki en büyük sıkıntı güzel görünümlü ve efektif bir ön cam bulmak. Bende Givi vardı çıkartıp orjinal canmını geri takmıştım. Givi de deli gibi kafamda türbülans oluşuyordu.