- Katılım
- 11 Haz 2014
- Mesajlar
- 73
Ben şahsen Facebook kullanmadığım için oraya giremem. Şimdilik en etkin ve faydalı iletişim sanırım yine burası olacak. Zira üye olan da olmayan da burada yazmış olduğumuz bilgilerden istifade edebilir. Bazan bakıyorum bu konuyu 20 kişi birden okuyor olabiliyor.
Şu gidon ile far arasında kalan kablo demeti gerçekten çok kötü görünüyor. Bir de siyah bantla sarılmış, sanki elektrikçi ayaküstü yapıp yollamış gibi duruyor... En kısa zamanda ona bir muhafaza ayarlamak lazım.
evet yurdukoru kardeş bu söylediğin benimde dikkatimi çekmişti dün nalburda siyah ince hortum gördüm aldım kestim taktım ..fena olmadı..