Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Ben şahsen Facebook kullanmadığım için oraya giremem. Şimdilik en etkin ve faydalı iletişim sanırım yine burası olacak. Zira üye olan da olmayan da burada yazmış olduğumuz bilgilerden istifade edebilir. Bazan bakıyorum bu konuyu 20 kişi birden okuyor olabiliyor.

Şu gidon ile far arasında kalan kablo demeti gerçekten çok kötü görünüyor. Bir de siyah bantla sarılmış, sanki elektrikçi ayaküstü yapıp yollamış gibi duruyor... En kısa zamanda ona bir muhafaza ayarlamak lazım.

evet yurdukoru kardeş bu söylediğin benimde dikkatimi çekmişti dün nalburda siyah ince hortum gördüm aldım kestim taktım ..fena olmadı..
z37n9D.jpg

EWvyLv.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Boxer'ı ilk alanlardan biriyim. 3 aydır kullanıyorum.Kronik hiç bir arızası yok. Sadece ilk başlarda alışıncaya kadar mesnet somununu, gidon somunlarını kullandıkça üstten ve alttan sıkın. Bende jilet gibi oldu. Lastikler ilerki sevkiyatlarda tubelessa dönecek diye duydum. Şu durumda tubeless uyumlu diyebiliriz. Lâkin ayni ebatta uygun lastik henüz yok.

Mesnet somunu falan onlar nedir.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

27 ağustos-2 Ekim tarihleri arasında Türkiye’nin birçok farklı noktasında Boxer etkinliği düzenlenecektir. Bu maksatla ürünü kullanacak tecrübeli arkadaşlara ihtiyacımız olacaktır. Bu arkadaşlar geçici sözleşme kapsamında işe alınacaktır. Çıkış Tuzla’daki fabrikamızdan olacak ve organizasyon Türkiye’nin birçok farklı noktasında bizim organizatörlüğümüz başkanlığında gerçekleştirilecektir. Ürünler tarafımızdan karşılanacaktır.

Başvuru yapmak isteyen arkadaşımlarım olursa diğer şartları da görüşmek üzere bana başvuru yapabilirler. :)

Selam ve saygılarımı sunuyorum…

[email protected]
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
26
İyi bir Uygulama olmuş.Umarim ses sorunun kalmamıştır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Güzel ve eğlenceli bir etkinlik olacağına eminim
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
arkadaşlar, üçlü çantalar trafikte sorun yaratır mı bilgisi olan var mı..

Yan çantaları kampta kırda bayırda gezide, kırsalda kullanacaksanız son derece faydalı hatta olmazsa olmaz. Ancak şehirde yoğun trafikte aralardan geçişte tavsiye edemiyorum çok ama çok dikkat istiyor.

Çantaları unutup aralara daldığımızda araçların aynalarını kaportalarını çizebiliyor, takılabiliyor. ( Bir keresinde unutup bariyer arasından geçmeye çalışıp büyük bir tehlike atlatmıştım) mecburen motor gibi değil araç gibi düşünüp sürmek zorunda kalıyorsunuz.

Kısacası çok geniş çanta şehirde pek pratik değil. Öte yandan dar kalıplı deri ya da tekstil çantalar olabilir.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
Yan çantaları kampta kırda bayırda gezide, kırsalda kullanacaksanız son derece faydalı hatta olmazsa olmaz. Ancak şehirde yoğun trafikte aralardan geçişte tavsiye edemiyorum çok ama çok dikkat istiyor.

Çantaları unutup aralara daldığımızda araçların aynalarını kaportalarını çizebiliyor, takılabiliyor. ( Bir keresinde unutup bariyer arasından geçmeye çalışıp büyük bir tehlike atlatmıştım) mecburen motor gibi değil araç gibi düşünüp sürmek zorunda kalıyorsunuz.

Kısacası çok geniş çanta şehirde pek pratik değil. Öte yandan dar kalıplı deri ya da tekstil çantalar olabilir.
cevabın için teşekkürler değerli yurdukoru.. trafikten kastettiğim üçlü cantalar trafikte yasak mı ya da ruhsata işleme şartı var mı, sorusuydu..
arka yuvarlak çantalar için ruhsata işlenmeli demişti bir arkadaş bu da bir masraf ve zaman demek..
yan çantalar da sorun yokmuş lakin üçlü çantalar da var. bunlara bir sorun çıkartırlar mı acaba..
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Yurdunu gardaş senin şu yançantanın yakın bir resmini koyma imkanın varmı adı nedir nerden aldın fiyatı kaç para bi Zahmet bu konu çok önemli arka çantayı demiyorum yan çantayı diyorum saygılar selamlar
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yurdunu gardaş senin şu yançantanın yakın bir resmini koyma imkanın varmı adı nedir nerden aldın fiyatı kaç para bi Zahmet bu konu çok önemli arka çantayı demiyorum yan çantayı diyorum saygılar selamlar

Abi selamlar.
Kullandığım çanta linktekinin aynısı. 2 sene önce 130 a almıştım. ( çifti takım) şimdi 165 olmuş.

Çok dayanıklı. Tek sorunu güneşte zamanla soluyor. Bu yüzden içinden çikan kılıflarını takılı bırakmak lazım. Su almıyor ama mukavvası nem alıp deforme oluyor zamanla. Bu yüzden kılıflı kullanmak şart.http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-jumbo-yan-canta-seti-pmu2111
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Abi selamlar.
Kullandığım çanta linktekinin aynısı. 2 sene önce 130 a almıştım. ( çifti takım) şimdi 165 olmuş.

Çok dayanıklı. Tek sorunu güneşte zamanla soluyor. Bu yüzden içinden çikan kılıflarını takılı bırakmak lazım. Su almıyor ama mukavvası nem alıp deforme oluyor zamanla. Bu yüzden kılıflı kullanmak şart.http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-jumbo-yan-canta-seti-pmu2111

Teşekkürler sagol gardaş selamlar
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
bisiklet için ama biraz elden geçse sanki motorada olur gibi geldi..fiyat uygun enazından :)
http://www.buyincoins.com/item/18598.html#.U_MaDvl_stw
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar böyle birşey olmaz ya bugün gittim bayiye boxer alicam dedim bayidekiler iyi birine benziyor ama boxerin mavi rengi fabrikada kalmamis 2015 te gelicek dedi piyasaya yeni giren motorun rengi stokta olmaz mi ya EKREM BEY moralim bozuldu doğru mu acaba bu stogunuzda mavi yok mu acaba
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Bende mavi istedim yoktu kırmızı almak zorunda kaldım. Neyse. Motorda yeni keşfettim bir durum var. Biliyorsunuz ben kuryelik yapiyorum ve günün en az 6 saati motor üzerinde geçiyor. Diğer honda modellerini kullanırken hep yoruluyordum, motordan inince bitkin düşüyordum. Fakat bajaj boxer 450 km dir bana en ufak bir yorgunluk veya rahatsızlık vermedi. Iyiki almışım bu motoru. Bir torku var bir kalkış yapıyorum, tam bir canavar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

Arkadaşlar resimlere bakarken önemli bir ayrıntı gözüme çarptı. Galiba yılın ilk yarısında gelen boxer larda far camı buzlu cam. Fakat benim motorun far camı buzlu değil düz cam. Cbf250 ve twister farı gibi büyük ve cam şeffaf cam. Hatta aydınlatma mükemmel. Araba gibi aydınlatiyor. Yani geniş bir alana yayılıyor.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar böyle birşey olmaz ya bugün gittim bayiye boxer alicam dedim bayidekiler iyi birine benziyor ama boxerin mavi rengi fabrikada kalmamis 2015 te gelicek dedi piyasaya yeni giren motorun rengi stokta olmaz mi ya EKREM BEY moralim bozuldu doğru mu acaba bu stogunuzda mavi yok mu acaba

Yanlış hatırlamıyorsam Antalya doğaner motor da mavi renk vardı bi aramanızda fayda var.

Arkadaşlar bu arada 2500 km den sonra ne olduysa titreşim minimum seviye ye indi ilginç bir durum :)
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Selam herkeze twona diye bi arkadas vardi gorunmuyor nerelerde acaba yazdigi yorumlardan cok faydalaniyorduk yurdukorur kardesimizide unutmayalim ben fazla yazamiyorum telefonla ancak bu kadar)( ..devamli yorumlarinizi okuyorum birde o elektlrik kablolarini cikarmadan takti niz dimi boruyu arasini acarak sanirim...
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Bende mavi istedim yoktu kırmızı almak zorunda kaldım. Neyse. Motorda yeni keşfettim bir durum var. Biliyorsunuz ben kuryelik yapiyorum ve günün en az 6 saati motor üzerinde geçiyor. Diğer honda modellerini kullanırken hep yoruluyordum, motordan inince bitkin düşüyordum. Fakat bajaj boxer 450 km dir bana en ufak bir yorgunluk veya rahatsızlık vermedi. Iyiki almışım bu motoru. Bir torku var bir kalkış yapıyorum, tam bir canavar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

Arkadaşlar resimlere bakarken önemli bir ayrıntı gözüme çarptı. Galiba yılın ilk yarısında gelen boxer larda far camı buzlu cam. Fakat benim motorun far camı buzlu değil düz cam. Cbf250 ve twister farı gibi büyük ve cam şeffaf cam. Hatta aydınlatma mükemmel. Araba gibi aydınlatiyor. Yani geniş bir alana yayılıyor.

Mikuni arkadaşım tekerleklerle aran nasıl değiştirdinmi yoksa aynen devammı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst